abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217102197
Dit is wel opvallend.
CIA agent biecht op tegen vrienden dat een klein groepje binnen de CIA verantwoordelijk is voor de dood van Kennedy. Maanden later wordt hij door zijn hoofd geschoten.

twitter

Wat nieuwsartikelen van vandaag

https://www.news18.com/wo(...)ination-9266459.html

"Newly released JFK assassination documents reveal that former CIA agent Gary Underhill claimed a CIA faction was responsible for Kennedy's murder. Months later, he was found dead in his apartment."

https://www.republicworld(...)ore-he-was-shot-dead

Als er meer nieuws vrijkomt, kan dat in dit topic geplaatst worden.
  woensdag 19 maart 2025 @ 08:44:47 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_217102228
Een tweet en 2 links naar Indiase nieuwswebsites, dan moet het wel waar zijn
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_217102452
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 08:44 schreef mstx het volgende:
Een tweet en 2 links naar Indiase nieuwswebsites, dan moet het wel waar zijn
Als er nog een FB post bijkomt kunnen we de rechtszaken starten
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217102574
Bekijk deze YouTube-video

80.000 pagina's om door te spitten.
pi_217102922
Hebben we hier niet aparte subforums voor?
pi_217103046
Dit lijkt echt negers op polderturkie, sluit het topic en probeer het opnieuw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217103108
Dit topic is inderdaad heel slecht.

Sluit hem maar _O-

Dit is niet eens BNW waardig.

[ Bericht 10% gewijzigd door polderturk op 19-03-2025 10:48:56 ]
pi_217103112
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 18:12:17 #9
485843 crew  Jippie
pi_217108055
Zeg maar wat er moet worden aangepast in de OP?
  woensdag 19 maart 2025 @ 18:57:16 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217108597
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Jippie het volgende:
The words.

(c) Edmund Blackadder over the “liefdesbrief” van Prince George aan ms. Amy Hardwood.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217109541
quote:
Kan wel met je meezoeken als je wilt?

Had net nog een artikel van de NYT open staan over deze kwestie
pi_217109587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

80.000 pagina's om door te spitten.
64.000 volgens de NYT
pi_217109839
Zou wel lachen zijn als hij gewoon nog leeft.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 19 maart 2025 @ 20:23:46 #14
485843 crew  Jippie
pi_217110063
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Kan wel met je meezoeken als je wilt?

Had net nog een artikel van de NYT open staan over deze kwestie
Aangezien TS @polderturk aangeeft dat de OP slecht is en het topic wel dicht mag (wat ik niet doe op verzoek) , zal ik het verplaatsen naar VER? Dan kan jij met een schone lei beginnen.
pi_217110078
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Hallojo het volgende:
Dan viert ie in mei zijn 108e verjaardag deze krasse baas.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 20:26:59 #16
236264 crew  capricia
pi_217110095
Ik ga de officiële media wel aanhoren. Of er echt opmerkelijke dingen in staan. De MMM, je weet wel.
Niet allerlei vage X berichten die van alles uit de context halen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110233
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:26 schreef capricia het volgende:
Ik ga de officiële media wel aanhoren. Of er echt opmerkelijke dingen in staan. De MMM, je weet wel.
Niet allerlei vage X berichten die van alles uit de context halen.
Er zijn wel wat feiten die reeds 60 jaar bekend zijn en een shitload aan speculatie. Heb je niks aan.
Dit is de aartsvader van HET complot der complotten.

Blijft dubieus hoe je met zo'n Italiaanse luchtbuks zo een lucky shot kunt doen over zeer behoorlijke afstand. Maar dat kan wel met veel geluk dus. En dat had de schutter en dat was de pech voor John F. Veel meer is het niet als je de bewezen dingen volgt en gelooft.
pi_217110264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:41 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Er zijn wel wat feiten die reeds 60 jaar bekend zijn en een shitload aan speculatie. Heb je niks aan.

Blijft dubieus hoe je met zo'n Italiaanse luchtbuks zo een lucky shot kunt doen over zeer behoorlijke afstand. Maar dat kan wel met veel geluk dus. En dat had de schutter en dat was de pech voor John F. Veel meer is het niet als je de bewezen dingen volgt en gelooft.
Daarom zijn de vrijgegeven stukken en de discussie daarover van nieuwswaarde, zeker nu in de tijd van Globalism Trumpism.

Zullen we eindelijk weten wie dat aan de Grote Klok probeerden te binden, al die jaren?

In de US maakt het zeker een en ander los!
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 20:48:56 #19
236264 crew  capricia
pi_217110274
quote:

[..]

Ik ben nog van de generatie van voor de JFK film (ook gezien natuurlijk).
Ik weet nog dat de Zapruder filmopnames uitgezonden werden. :D voordat we allemaal internet hadden.

Maar allerlei losse tweets op X compleet los uit dat dossier ga ik niet serieus nemen. Wel een goede journalist die bij de NYT of de Washington Post een goed artikel schrijft.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110295
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben nog van de generatie van voor de JFK film (ook gezien natuurlijk).
Ik weet nog dat de Zapruder filmopnames uitgezonden werden. :D voordat we allemaal internet hadden.

Maar allerlei losse tweets op X compleet los uit dat dossier ga ik niet serieus nemen. Wel een goede journalist die bij de NYT of de Washington Post een goed artikel schrijft.
Op "goede journalisten" kan je momenteel niet rekenen, met sterke neigingen tot (zelf)censuur aldaar. Sterkte met je geloof.
pi_217110304
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:47 schreef yessie234 het volgende:
Daarom zijn de vrijgegeven stukken en de discussie daarover van nieuwswaarde, zeker nu in de tijd van Globalism Trumpism.
Ja dan zou je verwachten dat de deze stukken relevant zijn en terecht kaltgestelt indertijd wegens "te gevoelig" of wat. Het is mij wat onduidelijk WAAROM die stukken zo geheim waren. Het kan niet zo zijn OMDAT anders "de waarheid" aan het licht zou komen. Ik denk daarom dat het vooral niet relevante ruis is waar we geen kut aan hebben, met alle respect.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 20:53:09 #22
236264 crew  capricia
pi_217110310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:51 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Op "goede journalisten" kan je momenteel niet rekenen, met sterke neigingen tot (zelf)censuur aldaar. Sterkte met je geloof.
Geef het even tijd.
Als er iets echt serieus interessants naar boven komt, dan horen we het vast wel.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110336
quote:
Elvis?
pi_217110339
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:23 schreef Jippie het volgende:

[..]
Aangezien TS @:Polderturk aangeeft dat de OP slecht is en het topic wel dicht mag (wat ik niet doe op verzoek) , zal ik het verplaatsen naar VER? Dan kan jij met een schone lei beginnen.
Ik zie liever een goede OP eerlijk gezegd
pi_217110359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja dan zou je verwachten dat de deze stukken relevant zijn en terecht kaltgestelt indertijd wegens "te gevoelig" of wat. Het is mij wat onduidelijk WAAROM die stukken zo geheim waren. Het kan niet zo zijn OMDAT anders "de waarheid" aan het licht zou komen. Ik denk daarom dat het vooral niet relevante ruis is waar we geen kut aan hebben, met alle respect.
Heeft te maken met gesignaleerde Mossad-medewerkers in een neo-nazi uniformpje. Komt de Israëlische wapenlobby in de VS niet zo goed uit. Reclame voor de Isrealische zaak ook niet. Best slim van Trump om dit te doen. Heeft hij Bibi aan het lijntje.

Wat Trump met Europa doet en van Europa eist, dat spelletje kan hij ook met Israel gaan spelen, omdat Trump en smerige geheimpje van Netanyahu kent.

Rommelt ook in Israël zelf rond de persoon Netanyahu al langer (corruptie) Nu weer bij Shin Bet. Ik vraag me nog steeds af waarom dictator Netanyahu de populaire Galant ontsloeg op de nacht dat duidelijk werd dat Trump het zou worden, in plaats van Harris.

Netanyahu regeert zijn kabinet en veiligheidsdiensten met een ijzeren vuist. Het ziet er naar uit dat Israël zijn eigen rechtsstatelijke problemen niet weet op te lossen op een manier die veel Israëli zelf redelijk vinden.

Problemen spelen hier ook (Faber, noodwetgeving) Roemenie (verkiezingskandidaat) Turkije (burgemeester Istanbul)

https://apnews.com/articl(...)7cf0d176e8535d959c80

Ik denk dat dit wel gevreesd wordt, de vuile was van Mossad in de etalage.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 19-03-2025 21:07:26 ]
pi_217110465
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:58 schreef yessie234 het volgende:
Heeft te maken met gesignaleerde Mossad-medewerkers in een neo-nazi uniformpje. Komt de Israëlische wapenlobby in de VS niet zo goed uit. Reclame voor de Isrealische zaak ook niet. Best slim van Trump om dit te doen. Heeft hij Bibi aan het lijntje.

Ja daarom is het het complot der complotten omdat werkelijk iedereen en zijn moeder er niet relevante zaken bij verzint. De Mossad, de ABC driehoek Moskou, Galapagos, Emiraten. :) De Stazi had ook nog wel een appeltje te schillen. En de Peruaanse WijnBaronnen.

Beetje zoals Storm van Jiskefet dat ook heel mooi kon.

Persoonlijk vind ik het best raar hoe je dat soort verbanden verzint. Heb je niks aan.
Lijkt me een ongemakkelijk leven zo te geloven dat alles een een machinatie is met een masterplan.

Soms gebeuren er gewoon dingen.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:11:38 #27
236264 crew  capricia
pi_217110481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:58 schreef yessie234 het volgende:

[..]

Wat Trump met Europa doet en van Europa eist, dat spelletje kan hij ook met Israel gaan spelen, omdat Trump en smerige geheimpje van Netanyahu kent.

Rommelt ook in Israël zelf rond de persoon Netanyahu al langer (corruptie) Nu weer bij Shin Bet. Ik vraag me nog steeds af waarom dictator Netanyahu de populaire Galant ontsloeg op de nacht dat duidelijk werd dat Trump het zou worden, in plaats van Harris.

Netanyahu regeert zijn kabinet en veiligheidsdiensten met een ijzeren vuist. Het ziet er naar uit dat Israël zijn eigen rechtsstatelijke problemen niet weet op te lossen op een manier die veel Israëli zelf redelijk vinden.

Problemen spelen hier ook (Faber, noodwetgeving) Roemenie (verkiezingskandidaat) Turkije (burgemeester Istanbul)

https://apnews.com/articl(...)7cf0d176e8535d959c80

Ik denk dat dit wel gevreesd wordt, de vuile was van Mossad in de etalage.
Dus je gaat van de moord op JFK in een directe lijn naar Netanyahu.

Ik weet het niet hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:13:16 #28
236264 crew  capricia
pi_217110499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:09 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja daarom is het het complot der complotten omdat werkelijk iedereen en zijn moeder er niet relevante zaken bij verzint. De Mossad, de ABC driehoek Moskou, Galapagos, Emiraten. :) De Stazi had ook nog wel een appeltje te schillen. En de Peruaanse WijnBaronnen.

Het is maar net in welke bubbel je zit, welke kant gehighlight wordt.
Maar vertrouw vooral serieuse journalisten niet. Las ik zojuist. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110518
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is maar net in welke bubbel je zit, welke kant gehighlight wordt.
Maar vertrouw vooral serieuse journalisten niet. Las ik zojuist. :D
De serieuze journalist IS inderdaad niet te vertrouwen JUIST OMDAT ie zo serieus is. Dat is logisch. :)
pi_217110530
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:09 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Oeboema, de Zwarte President uit Amsterdam Oost. (Is nu in Kenia)

Als je woordgrapjes uit die tijd niet kent (jaren 60-80) hoor je de klepel van de Grote Klok niet luiden, laat staan dat je dit kunt zien, zonder ooit de papieren ingezien te kunnen hebben.
  woensdag 19 maart 2025 @ 21:19:34 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217110541
quote:
ja maar dan zonder hersens , die lagen op straat he
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:19:51 #32
236264 crew  capricia
pi_217110545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:16 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
De serieuze journalist IS inderdaad niet te vertrouwen JUIST OMDAT ie zo serieus is. Dat is logisch. :)
_O-

Jij bent vast ook van de Mossad. Anders doe je niet zo goochem.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:17 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Oeboema, de Zwarte President uit Amsterdam Oost. (Is nu in Kenia)

Als je woordgrapjes uit die tijd niet kent (jaren 60-80) hoor je de klepel van de Grote Klok niet luiden, laat staan dat je dit kunt zien, zonder ooit de papieren ingezien te kunnen hebben.
Jouw kleine hersentjes gaan een beetje te snel lijkt het. Zoals een Solex die 120 gaat. :)
pi_217110558
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Gaat om een aantal Twitter berichten die hier niet geplaatst worden. Maar Israël bestaat natuurlijk al een tijdje.

Die moord was al in '61. Moet je eens bedenken hoe de wereld er toen uitzag, en hoe dat verhaal over complotten verder ging. En toen het op was, verzonnen ze gewoon een nieuwe.
  woensdag 19 maart 2025 @ 21:21:45 #35
323876 michaelmoore
pi_217110561
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:22 schreef RM-rf het volgende:

Oswald was oneervol uit de Marine ontslagen... de ondertekenaar van dat ontslag was de toenmalige minister van Marine, John Bowden Connally...
Kort erna had hij ontslag genomen als minister en was verkozen tot gouverneur van Texas...

de snelle dood van Oswald was een deel van het complot, schiet de gedoodverfde dader dood, dan kan die niets meer zeggen

[ Bericht 36% gewijzigd door michaelmoore op 19-03-2025 21:29:40 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217110565
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:21 schreef yessie234 het volgende:
Die moord was al in '61.
1963.
pi_217110568
quote:

Misschien was JFK helemaal niet het doelwit…

Oswald was oneervol uit de Marine ontslagen… de ondertekenaar van dat ontslag was de toenmalige minister van Marine, John Bowden Connally…
Kort erna had hij ontslag genomen als minister en was verkozen tot gouverneur van Texas…

Oswald had meerdere brieven geadresseerd aan Connelly geschreven waarin hij aandrong zijn oneervol ontslag terug te draaien… deze bevatten onder meer de zin dat Oswald stelt _alles_ te doen om zijn eer terug te winnen, als Connally dit niet terugdraait

Misschien was Oswald dus idd niet zo’n goede schutter, en trof hij zn doelwit enkel in de pols en ribbenkas.

De brief:
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:22:54 #38
236264 crew  capricia
pi_217110570
quote:
IMDb van die film. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110580
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja maar dan zonder hersens , die lagen op straat he
Die hebben ze toch weten te redden en getransplanteerd? Ken uw klassiekers over het complot! Dat was die beroemde Duitse arts.
  woensdag 19 maart 2025 @ 21:24:27 #40
323876 michaelmoore
pi_217110585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:23 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Die hebben ze toch weten te redden en getransplanteerd? Ken uw klassiekers over het complot! Dat was die beroemde Duitse arts.
al die stukjes opgeraapt

Oswald was a scapegoat
quote:
Lee Harvey Oswald might have been a convenient scapegoat to conceal the identity of the second sniper who shot JFK, but they will never know the identity of the second assassin.3 okt 2022
https://www.bol.com/nl/nl(...)dy/9200000007043253/

pi_217110595
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Misschien was JFK helemaal niet het doelwit…

Oswald was oneervol uit de Marine ontslagen… de ondertekenaar van dat ontslag was de toenmalige minister van Marine, John Bowden Connally…
Kort erna had hij ontslag genomen als minister en was verkozen tot gouverneur van Texas…

Oswald had meerdere brieven geadresseerd aan Connelly geschreven waarin hij aandrong zijn oneervol ontslag terug te draaien… deze bevatten onder meer de zin dat Oswald stelt _alles_ te doen om zijn eer terug te winnen….

Misschien was Oswald dus idd niet zo’n goede schutter, en trof hij zn doelwit enkel in de pols en ribbenkas
Ja, plausibel. Met het gebruikte wapen kun je niet echt met scherp schieten dus mogelijk was het een ongelukkige (voor JFK) afzwaaier.

Het had ook Jackie Onassis kunnen zijn of gewoon hartstikke mis. Een freak accident.
pi_217110633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Ja, plausibel. Met het gebruikte wapen kun je niet echt met scherp schieten dus mogelijk was het een ongelukkige (voor JFK) afzwaaier.
Zo extreem ver was die afstand ook niet, maar het is overduidelijk dat er slecht geschoten is (eerste schot volledig gemist, tweede schot niet dodelijk en pas het derde schot fataal)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:30:39 #43
236264 crew  capricia
pi_217110652
Het had net zo goed zijn oor kunnen zijn ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110653
quote:
The Aliens! Zouden ze dan toch uit het buitenland ingevlogen zijn, die moordenaars? Of kwamen ze from outer space?
  woensdag 19 maart 2025 @ 21:30:51 #45
323876 michaelmoore
pi_217110656
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het had ook Jackie Onassis kunnen zijn of gewoon hartstikke mis. Een freak accident.
er waren twee schutters

quote:
Lee Harvey Oswald might have been a convenient scapegoat to conceal the identity of the second sniper who shot JFK, but they will never know the identity of the second assassin.3 okt 2022
pi_217110659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
Het had net zo goed zijn oor kunnen zijn ja.
Er was inspiratie genoeg. :)
pi_217110679
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Het verhaal over de moord op de president is alle kanten opgevlogen gedurende de decennia achter ons. Maar weinigen weten de woning van Lee Harvey Oswald een drop box was.
  Moderator woensdag 19 maart 2025 @ 21:33:06 #48
236264 crew  capricia
pi_217110687
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:31 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Er was inspiratie genoeg. :)
De moeder aller complotten dit. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217110696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
de snelle dood van Oswald was een deel van het complot, schiet de gedoodverfde dader dood, dan kan die niets meer zeggen
En Ruby kwam ook vreemd om het leven. Heeft nog wel willen praten en beschuldigende vingers uitgestoken.
pi_217110697
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef michaelmoore het volgende:
er waren twee schutters
Nee. Men heeft "een vermeend rookwolkje" gezien op de "grassy knoll".
Meer is het niet. Er is geen enkel bewijs cq beelden van een andere schutter.
Bovendien zijn de banen van de kogels bekend.

Er is 70% feiten en er is 99 miljard procent speculatie waar jij nu ook aan meedoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')