Als er nog een FB post bijkomt kunnen we de rechtszaken startenquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:44 schreef mstx het volgende:
Een tweet en 2 links naar Indiase nieuwswebsites, dan moet het wel waar zijn
The words.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Jippie het volgende:
Zeg maar wat er moet worden aangepast in de OP?
Kan wel met je meezoeken als je wilt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Jippie het volgende:
64.000 volgens de NYTquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
80.000 pagina's om door te spitten.
Aangezien TS @polderturk aangeeft dat de OP slecht is en het topic wel dicht mag (wat ik niet doe op verzoek) , zal ik het verplaatsen naar VER? Dan kan jij met een schone lei beginnen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan wel met je meezoeken als je wilt?
Had net nog een artikel van de NYT open staan over deze kwestie
Dan viert ie in mei zijn 108e verjaardag deze krasse baas.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Hallojo het volgende:
Zou wel lachen zijn als hij gewoon nog leeft.
Er zijn wel wat feiten die reeds 60 jaar bekend zijn en een shitload aan speculatie. Heb je niks aan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:26 schreef capricia het volgende:
Ik ga de officiële media wel aanhoren. Of er echt opmerkelijke dingen in staan. De MMM, je weet wel.
Niet allerlei vage X berichten die van alles uit de context halen.
Daarom zijn de vrijgegeven stukken en de discussie daarover van nieuwswaarde, zeker nu in de tijd van Globalism Trumpism.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat feiten die reeds 60 jaar bekend zijn en een shitload aan speculatie. Heb je niks aan.
Dit is de aartsvader van HET complot der complotten.
Blijft dubieus hoe je met zo'n Italiaanse luchtbuks zo een lucky shot kunt doen over zeer behoorlijke afstand. Maar dat kan wel met veel geluk dus. En dat had de schutter en dat was de pech voor John F. Veel meer is het niet als je de bewezen dingen volgt en gelooft.
Ik ben nog van de generatie van voor de JFK film (ook gezien natuurlijk).quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Er zijn wel wat feiten die reeds 60 jaar bekend zijn en een shitload aan speculatie. Heb je niks aan.
Dit is de aartsvader van HET complot der complotten.
Blijft dubieus hoe je met zo'n Italiaanse luchtbuks zo een lucky shot kunt doen over zeer behoorlijke afstand. Maar dat kan wel met veel geluk dus. En dat had de schutter en dat was de pech voor John F. Veel meer is het niet als je de bewezen dingen volgt en gelooft.
Op "goede journalisten" kan je momenteel niet rekenen, met sterke neigingen tot (zelf)censuur aldaar. Sterkte met je geloof.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben nog van de generatie van voor de JFK film (ook gezien natuurlijk).
Ik weet nog dat de Zapruder filmopnames uitgezonden werden.voordat we allemaal internet hadden.
Maar allerlei losse tweets op X compleet los uit dat dossier ga ik niet serieus nemen. Wel een goede journalist die bij de NYT of de Washington Post een goed artikel schrijft.
Ja dan zou je verwachten dat de deze stukken relevant zijn en terecht kaltgestelt indertijd wegens "te gevoelig" of wat. Het is mij wat onduidelijk WAAROM die stukken zo geheim waren. Het kan niet zo zijn OMDAT anders "de waarheid" aan het licht zou komen. Ik denk daarom dat het vooral niet relevante ruis is waar we geen kut aan hebben, met alle respect.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:47 schreef yessie234 het volgende:
Daarom zijn de vrijgegeven stukken en de discussie daarover van nieuwswaarde, zeker nu in de tijd van Globalism Trumpism.
Geef het even tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:51 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Op "goede journalisten" kan je momenteel niet rekenen, met sterke neigingen tot (zelf)censuur aldaar. Sterkte met je geloof.
Elvis?quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Hallojo het volgende:
Ik zie liever een goede OP eerlijk gezegdquote:Op woensdag 19 maart 2025 20:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Aangezien TS @:Polderturk aangeeft dat de OP slecht is en het topic wel dicht mag (wat ik niet doe op verzoek) , zal ik het verplaatsen naar VER? Dan kan jij met een schone lei beginnen.
Heeft te maken met gesignaleerde Mossad-medewerkers in een neo-nazi uniformpje. Komt de Israëlische wapenlobby in de VS niet zo goed uit. Reclame voor de Isrealische zaak ook niet. Best slim van Trump om dit te doen. Heeft hij Bibi aan het lijntje.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja dan zou je verwachten dat de deze stukken relevant zijn en terecht kaltgestelt indertijd wegens "te gevoelig" of wat. Het is mij wat onduidelijk WAAROM die stukken zo geheim waren. Het kan niet zo zijn OMDAT anders "de waarheid" aan het licht zou komen. Ik denk daarom dat het vooral niet relevante ruis is waar we geen kut aan hebben, met alle respect.
Ja daarom is het het complot der complotten omdat werkelijk iedereen en zijn moeder er niet relevante zaken bij verzint. De Mossad, de ABC driehoek Moskou, Galapagos, Emiraten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:58 schreef yessie234 het volgende:
Heeft te maken met gesignaleerde Mossad-medewerkers in een neo-nazi uniformpje. Komt de Israëlische wapenlobby in de VS niet zo goed uit. Reclame voor de Isrealische zaak ook niet. Best slim van Trump om dit te doen. Heeft hij Bibi aan het lijntje.
Dus je gaat van de moord op JFK in een directe lijn naar Netanyahu.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Heeft te maken met gesignaleerde Mossad-medewerkers in een neo-nazi uniformpje. Komt de Israëlische wapenlobby in de VS niet zo goed uit. Reclame voor de Isrealische zaak ook niet. Best slim van Trump om dit te doen. Heeft hij Bibi aan het lijntje.
Wat Trump met Europa doet en van Europa eist, dat spelletje kan hij ook met Israel gaan spelen, omdat Trump en smerige geheimpje van Netanyahu kent.
Rommelt ook in Israël zelf rond de persoon Netanyahu al langer (corruptie) Nu weer bij Shin Bet. Ik vraag me nog steeds af waarom dictator Netanyahu de populaire Galant ontsloeg op de nacht dat duidelijk werd dat Trump het zou worden, in plaats van Harris.
Netanyahu regeert zijn kabinet en veiligheidsdiensten met een ijzeren vuist. Het ziet er naar uit dat Israël zijn eigen rechtsstatelijke problemen niet weet op te lossen op een manier die veel Israëli zelf redelijk vinden.
Problemen spelen hier ook (Faber, noodwetgeving) Roemenie (verkiezingskandidaat) Turkije (burgemeester Istanbul)
https://apnews.com/articl(...)7cf0d176e8535d959c80
Ik denk dat dit wel gevreesd wordt, de vuile was van Mossad in de etalage.
Het is maar net in welke bubbel je zit, welke kant gehighlight wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja daarom is het het complot der complotten omdat werkelijk iedereen en zijn moeder er niet relevante zaken bij verzint. De Mossad, de ABC driehoek Moskou, Galapagos, Emiraten.De Stazi had ook nog wel een appeltje te schillen. En de Peruaanse WijnBaronnen.
Beetje zoals Storm van Jiskefet dat ook heel mooi kon.
De serieuze journalist IS inderdaad niet te vertrouwen JUIST OMDAT ie zo serieus is. Dat is logisch.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is maar net in welke bubbel je zit, welke kant gehighlight wordt.
Maar vertrouw vooral serieuse journalisten niet. Las ik zojuist.
Oeboema, de Zwarte President uit Amsterdam Oost. (Is nu in Kenia)quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja daarom is het het complot der complotten omdat werkelijk iedereen en zijn moeder er niet relevante zaken bij verzint. De Mossad, de ABC driehoek Moskou, Galapagos, Emiraten.De Stazi had ook nog wel een appeltje te schillen. En de Peruaanse WijnBaronnen.
Beetje zoals Storm van Jiskefet dat ook heel mooi kon.
ja maar dan zonder hersens , die lagen op straat hequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Hallojo het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
De serieuze journalist IS inderdaad niet te vertrouwen JUIST OMDAT ie zo serieus is. Dat is logisch.
Jouw kleine hersentjes gaan een beetje te snel lijkt het. Zoals een Solex die 120 gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:17 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Oeboema, de Zwarte President uit Amsterdam Oost. (Is nu in Kenia)
Als je woordgrapjes uit die tijd niet kent (jaren 60-80) hoor je de klepel van de Grote Klok niet luiden, laat staan dat je dit kunt zien, zonder ooit de papieren ingezien te kunnen hebben.
Gaat om een aantal Twitter berichten die hier niet geplaatst worden. Maar Israël bestaat natuurlijk al een tijdje.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je gaat van de moord op JFK in een directe lijn naar Netanyahu.
Ik weet het niet hoor.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Jippie het volgende:
de snelle dood van Oswald was een deel van het complot, schiet de gedoodverfde dader dood, dan kan die niets meer zeggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:22 schreef RM-rf het volgende:
Oswald was oneervol uit de Marine ontslagen... de ondertekenaar van dat ontslag was de toenmalige minister van Marine, John Bowden Connally...
Kort erna had hij ontslag genomen als minister en was verkozen tot gouverneur van Texas...
1963.quote:
Misschien was JFK helemaal niet het doelwit…quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:41 schreef Bart2002 het volgende:
IMDb van die film.quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:12 schreef Jippie het volgende:
Die hebben ze toch weten te redden en getransplanteerd? Ken uw klassiekers over het complot! Dat was die beroemde Duitse arts.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja maar dan zonder hersens , die lagen op straat he
al die stukjes opgeraaptquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:23 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch weten te redden en getransplanteerd? Ken uw klassiekers over het complot! Dat was die beroemde Duitse arts.
https://www.bol.com/nl/nl(...)dy/9200000007043253/quote:Lee Harvey Oswald might have been a convenient scapegoat to conceal the identity of the second sniper who shot JFK, but they will never know the identity of the second assassin.3 okt 2022
Ja, plausibel. Met het gebruikte wapen kun je niet echt met scherp schieten dus mogelijk was het een ongelukkige (voor JFK) afzwaaier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien was JFK helemaal niet het doelwit…
Oswald was oneervol uit de Marine ontslagen… de ondertekenaar van dat ontslag was de toenmalige minister van Marine, John Bowden Connally…
Kort erna had hij ontslag genomen als minister en was verkozen tot gouverneur van Texas…
Oswald had meerdere brieven geadresseerd aan Connelly geschreven waarin hij aandrong zijn oneervol ontslag terug te draaien… deze bevatten onder meer de zin dat Oswald stelt _alles_ te doen om zijn eer terug te winnen….
Misschien was Oswald dus idd niet zo’n goede schutter, en trof hij zn doelwit enkel in de pols en ribbenkas
Zo extreem ver was die afstand ook niet, maar het is overduidelijk dat er slecht geschoten is (eerste schot volledig gemist, tweede schot niet dodelijk en pas het derde schot fataal)quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, plausibel. Met het gebruikte wapen kun je niet echt met scherp schieten dus mogelijk was het een ongelukkige (voor JFK) afzwaaier.
The Aliens! Zouden ze dan toch uit het buitenland ingevlogen zijn, die moordenaars? Of kwamen ze from outer space?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
al die stukjes opgeraapt
https://www.bol.com/nl/nl(...)dy/9200000007043253/
[ afbeelding ]
er waren twee schuttersquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, plausibel. Met het gebruikte wapen kun je niet echt met scherp schieten dus mogelijk was het een ongelukkige (voor JFK) afzwaaier.
Het had ook Jackie Onassis kunnen zijn of gewoon hartstikke mis. Een freak accident.
quote:Lee Harvey Oswald might have been a convenient scapegoat to conceal the identity of the second sniper who shot JFK, but they will never know the identity of the second assassin.3 okt 2022
Er was inspiratie genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:30 schreef capricia het volgende:
Het had net zo goed zijn oor kunnen zijn ja.
Het verhaal over de moord op de president is alle kanten opgevlogen gedurende de decennia achter ons. Maar weinigen weten de woning van Lee Harvey Oswald een drop box was.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus je gaat van de moord op JFK in een directe lijn naar Netanyahu.
Ik weet het niet hoor.
De moeder aller complotten dit.quote:
En Ruby kwam ook vreemd om het leven. Heeft nog wel willen praten en beschuldigende vingers uitgestoken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
de snelle dood van Oswald was een deel van het complot, schiet de gedoodverfde dader dood, dan kan die niets meer zeggen
Nee. Men heeft "een vermeend rookwolkje" gezien op de "grassy knoll".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |