Shadowdrop Silksong in de Switch 2 lineup!quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Treehouse direct erna!
Ik zit op Discordquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er echt vreselijk veel zin in mensen
Ik zou het ook echt supergezellig vinden als we samenkomen in dit topic om met z'n allen te kijken
KLOKSLAG 15:00
Ik moet bij bol.com F5enquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:11 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het ook echt supergezellig vinden als we samenkomen in dit topic om met z'n allen te kijken
Vijf minuten en dan 55 minuten Miyamoto die de nieuwe Zelda demoëd die in 2029 uitkomt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 19:17 schreef GGMM het volgende:
Een uur direct en 7(!) uur threehouse
Ze gaan echt SUPERVEEL aankondigen dat moet wel
Nee Aetherquote:Op dinsdag 1 april 2025 19:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Vijf minuten en dan 55 minuten Miyamoto die de nieuwe Zelda demoëd die in 2029 uitkomt.
quote:
Sommige mensen moeten gewoon werkenquote:Op dinsdag 1 april 2025 16:11 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon werkenVS: sommige mensen moeten gewoon naar werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Japan: sommige mensen willen gewoon slapenWhen the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 1 april 2025 16:11 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |