Maar nog geen datumquote:
quote:
Dat zeg jij, ik ben een groot Tomodachi Life fan, al sinds de DS-versie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:34 schreef Evangelion het volgende:
Die laatste Mii game is echt debiel.
Zal dus wel 10 miljoen keer verkopen.
Klinkt als een aantal extra stappen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game sharing is op deze manier wel prima denk ik.
Sorry. Ik ken het niet. Het lijkt op animal crossing maar dan met lelijke mensen ipv leuke dieren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeg jij, ik ben een groot Tomodachi Life fan, al sinds de DS-versie.
Dat sowieso. Xbox doet dit het beste, maar goed, het blijft Nintendo en dit is prima. In de praktijk gebruik ik dit nooit, zelfs niet met twee Switches in dit huis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:47 schreef Aether het volgende:
[..]
Klinkt als een aantal extra stappen.
Nu kun je dezelfde game op twee Switches spelen op hetzelfde account. Met Virtual Cards moet je steeds eerst wisselen.
Lijkt dat XBOX dit nog steeds het eenvoudigst heeft opgelost.
Ik ook niet. Lijkt me alleen handig voor delen van games buiten het eigen account of familie.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Xbox doet dit het beste, maar goed, het blijft Nintendo en dit is prima. In de praktijk gebruik ik dit nooit, zelfs niet met twee Switches in dit huis.
449,- incl. Mario Kart 9.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
Al iets bekend over de prijs van de nieuwe Switch
Weten we eindelijk waar de ⓒ knop voor dient.quote:
Volgens het laatste gerucht is het een CAST-button. Dus dat je je beeld op je Switch 2 ook op je TV krijgt ofzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Weten we eindelijk waar de ⓒ knop voor dient.
Laatste gerucht is koppelen met een andere switch, bijvoorbeeld om games te sharen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens het laatste gerucht is het een CAST-button. Dus dat je je beeld op je Switch 2 ook op je TV krijgt ofzo.
Wat opzich wel handig zou zijn voor een Mario Maker 3 oid.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 maart 2025 10:49 schreef GGMM het volgende:
Nog maar drie dagen.
Nu begint het echt op te schieten
nintendo-hype-train.jpgquote:
Zonder te lezen: Nope.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:05 schreef Aether het volgende:
Hang On, Are People More Excited For Tomodachi Life Than Switch 2?
https://www.nintendolife.(...)i-life-than-switch-2
Bol.com die geen prijs weet/durft te gevenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coolblue en Bol hebben hun productpagina online
https://www.coolblue.nl/product/959850/nintendo-switch-2.html
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000223645302/
435 volgens Google zoekresultaten...quote:Op maandag 31 maart 2025 21:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Bol.com die geen prijs weet/durft te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |