SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar zo'n robot kun je gewoon de hele dag rondjes laten rijden en dan doe je zelf eens in de zoveel tijd plekken waar hij niet bij kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
Ik blijf een gewone stofzuiger toch handiger vinden. Vooral nu met de kat dan is het ook makkelijk om meteen de bank enz even stof te zuigen.
Droadjesvlees @Zipportalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Even Denkend aan Vlaanderen kijken.
Mijn robot heeft inmiddels zo'n beetje elk plintje kleiner dan 10cm losgetrokkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo'n robot kun je gewoon de hele dag rondjes laten rijden en dan doe je zelf eens in de zoveel tijd plekken waar hij niet bij kan.
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!quote:Poetin en Trump beëindigen telefoongesprek
“Nee ik ook van jou”quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!"
Die tolken hebben een field dayquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!"
Wel leuk voor zequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tolken hebben een field day
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tolken hebben een field day
En dan ook nog in het Russisch. Dickski Sucki.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweest
"Wat was ook alweer het Russisch voor schlorp schlorp schlorp?"quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweest
Suckski.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat was ook alweer het Russisch voor schlorp schlorp schlorp?"
ваше здоровьеquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd niet van onverwacht bezoek.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders was jij van plan geweest langs te komen?
Vorige keer bleef die persoon echt veel te lang en lulde meer dan iemand met oppeppende middelen op.quote:
Dit kan nog wel maar mensen moeten niet spontaan voor de deur staan om gezellig te komen doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd niet van onverwacht bezoek.
Ik zag niet wat er levensgevaarlijk was eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/
Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel@:4EverBlackEyed
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Haags het volgende: Grote stroomstoring in Den Haag
Hallo hallo waar zijn jullie @:liesje1979 @:airwin
Ik was al thuis.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?
goede smaak heb je haagsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
HJ Lentebock
Dat is dus echt mijn favoriete biertje hé!
Op een warme lente/zomerdag kan ik echt zo intens genieten van de verfrissende lentebock. Borrelnootje erbij, dat is dus echt goud man.quote:
ja zo ziet het er hier ook ongeveer uit vandaagquote:
net als je zit te kakkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
Tussen 12:30 en 17:30 komt er morgen iemand langs van de woningbouw. Pff komt hij vast om 17:00 ofzo.
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje deervan.
Teveel nietsnutten in dit land.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?
Gaapsels.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje deervan.
Lekker in het buitenland nietsnuttenquote:
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.quote:
Ik zie kansenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?quote:
..En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog lichtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen niet weg uit het mooie zuiden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?
Definieer nietsnutten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
Beetje dichter bij de natuur, te lui of kreupel om een konijntje te vangen dan ga maar lekker snel doodquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
Brabantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
..En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht![]()
lalalalalalalalalalaaaa
een boomknuffelaartjequote:
Veel betere plek voor jou dan het hol van Brabantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dichter bij de natuur, te lui of kreupel om een konijntje te vangen dan ga maar lekker snel dood
Toch al een aardige definitie gegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Definieer nietsnutten.
*maakt aantekeningen*
Geboren en getogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brabant vind ik de gezelligste provincie van NederlandLimburg en Friesland het mooiste.
allemaal oppervlakkig nepvolkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Brabant vind ik de gezelligste provincie van Nederland
Dat heb ik met de randstad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal oppervlakkig nepvolk
heb er 20 jaar gewoond, opgegroeid en al. Was een half jaar weg en ik kon de connecties op de vingers van een vuurwerkhandje tellen.
Snap ik net zo goedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik met de randstad.
Maar is het dan voor iemand die toch wel werkt ook beter? En waarom?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb er 20 jaar gewoond, opgegroeid en al. Was een half jaar weg en ik kon de connecties op de vingers van een vuurwerkhandje tellen.
Jazeker, want je betaalt relatief weinig belasting omdat je niet al die nietsnutten hoeft te onderhoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar is het dan voor iemand die toch wel werkt ook beter? En waarom?
We hadden op het werk, vroeger, een aantal lui die moeilijk deden, waren projectleiders enzo. Die wouden iets buitengewoons, minder verantwoordelijkheid en meer verdienen enzo.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We hadden op het werk, vroeger, een aantal lui die moeilijk deden, waren projectleiders enzo. Die wouden iets buitengewoons, minder verantwoordelijkheid en meer verdienen enzo.
Daarvoor hebben ze de afdeling “specials” opgericht en daar moest ik altijd zo om lachen.
Spiegeltje spiegel aan de wand.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speciaalbier is wel lekker.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]In welk team zit jij? "De speciaaltjes."
Nou dat idee heb ik niet echt nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, want je betaalt relatief weinig belasting omdat je niet al die nietsnutten hoeft te onderhoudenIk heb hier voor het eerst het idee dat ik ook daadwerkelijk wat terug krijg voor de belasting die ik betaal.
Nee, moet beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch al een aardige definitie gegeven.
Mijn ouders hebben zich nooit geaccepteerd gevoeld in Brabant. Hebben er ook letterlijk 2 vrienden. Nou ja ik dus ook. Eentje van de middelbare school die al 15 jaar in Stockholm woont en eentje van de Efteling die ik 20 jaar kwijt was en 7 jaar geleden via FB teruggevonden hebquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Als dat al zo is maakt het mij als bezoeker natuurlijk niet uit. Had dat gevoel trouwens ook wel een beetje in Limburg. In Friesland dan weer niet, daar had ik het idee dat mensen gewoon oprecht waren.
Hier liggen we krom voor Ans der shagbuil en haar uit het mondje stinkende chihuahua.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, want je betaalt relatief weinig belasting omdat je niet al die nietsnutten hoeft te onderhoudenIk heb hier voor het eerst het idee dat ik ook daadwerkelijk wat terug krijg voor de belasting die ik betaal.
Dat gereformeerde krijg je er niet uitgeslagen zou Youp van 't Hek zeggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich nooit geaccepteerd gevoeld in Brabant. Hebben er ook letterlijk 2 vrienden. Nou ja ik dus ook. Eentje van de middelbare school die al 15 jaar in Stockholm woont en eentje van de Efteling die ik 20 jaar kwijt was en 7 jaar geleden via FB teruggevonden heb![]()
Connectie met Brabant? Ik?
Ja die zegt bijna meer domme dingen dan jijquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gereformeerde krijg je er niet uitgeslagen zou Youp van 't Hek zeggen.
Ik woon er al heel mijn leven, maar voel me niet echt een 'Brabander'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich nooit geaccepteerd gevoeld in Brabant. Hebben er ook letterlijk 2 vrienden. Nou ja ik dus ook. Eentje van de middelbare school die al 15 jaar in Stockholm woont en eentje van de Efteling die ik 20 jaar kwijt was en 7 jaar geleden via FB teruggevonden heb![]()
Connectie met Brabant? Ik?
Moeten ze nog gemaakt worden?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Mijn zak chocolade eitjes gaat Pasen niet halen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon er al heel mijn leven, maar voel me niet echt een 'Brabander'
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:59 schreef Nizno het volgende:
maar neem maar de helft van de bak... morgen de andere helft
uhuhquote:
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.
Hoef je niet zo treurig bij te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijving
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
We zijn gewoon allemaal Foquevillersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
Ja of Kenia.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
quote:
De WCpot? Hahaatjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
Ja. al ben ik tegenwoordig wel wat voorzichtiger met alchohol. Leeftijd natuurlijk, maar ook meds....quote:
Gaat langzaam he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het al bijna tien uur was, maar het is net half 9 geweest.
gelukkig maar, is er tenminste nog beetje avond overquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen gaan de eerste mensen hier verhuizen naar hun nieuwe woonplek. Er zit 1 "herrieschopster" tussen. In principe een aardige vrouw, maar wel met een (Spaans) temperament. Dus dat laatste ga ik niet missen..
ja sommigen wisten al eerder meer. Er zijn er ook die nog niks weten, of niet blij waren met de eerste aangeboden optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?
En dat klinkt chill, beetje rust
Ja, dat wel. Ik wilde al bijna gaan afsluiten en naar bed.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig maar, is er tenminste nog beetje avond over
Hopelijk vinden zij snel iets waar ze ook blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja sommigen wisten al eerder meer. Er zijn er ook die nog niks weten, of niet blij waren met de eerste aangeboden optie.
hadden we mooi kunnen opruimen/schoonmaken, maar nopequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik wilde al bijna gaan afsluiten en naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn zusje![]()
Is vandaag 50 geworden![]()
Maar ja ligt lastig in de familie dus ik zit eigenlijk een beetje tussen drama en drama heen en weer geslingerd te worden en dat is totaal niet nodig. Dus ja. Ik heb toch een beetje een kutdag.Gefeliciteerd met je zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En nu alweer 22.00 uur geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tja, blijft een clown he?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Trump heeft een deal tussen Rusland and Oekraīne voor elkaar gekregen
Het duurde nog geen dagdeel voor het door Rusland geschonden werd
Die clown staat weer mooi voor lul.
quote:Poetin wil samen met Trump hockeymatchen organiseren
Trump en Poetin benadrukten in hun telefoongesprek "het belang van verbeterde bilaterale betrekkingen" tussen hun landen, staat verder in de verklaring van de VS. Een verbeterde relatie zou enorme voordelen bieden. Het Witte Huis heeft het over onder meer economische deals en geopolitieke stabiliteit bij vrede.
Opvallend: volgens het Kremlin zou Trump ook akkoord gegaan zijn met het voorstel van Poetin om in de VS ijshockeywedstrijden te organiseren tussen Russische en Amerikaanse spelers. Dat laat Rusland weten in een statement
Ik weet soms niet meer of ik bij Trump berichten nou naar de speld lees of niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet soms niet meer of ik bij Trump berichten nou naar de speld lees of niet.
quote:De Amerikaanse opperrechter John Roberts heeft president Donald Trump dinsdag op de vingers getikt vanwege het vragen om de afzetting van een rechter. Trump noemde een rechter die hem dwarszat een "radicaal-linkse gek".
quote:
Gewoon door met ons leven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:54 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan we doen als dimmy morgen weer vrij komt?
Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon door met ons leven.
Dotjequote:
Gezelligquote:
Even lekker ergens op zuigen huehuequote:Op woensdag 19 maart 2025 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh, even naar het kruidvat keelpastilles halen.
Een welkom terug taart op het dorpsplein zettenquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:54 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan we doen als dimmy morgen weer vrij komt?
quote:
oh fijn, zo laat ookquote:
beterschap danquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Voel me sowieso niet zo heel erg fitWerd gisteren in de loop van de avond steeds beroerder, heb ook maar de boodschappen besteld.
Beterschap!quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Voel me sowieso niet zo heel erg fitWerd gisteren in de loop van de avond steeds beroerder, heb ook maar de boodschappen besteld.
O dat is minder, grieperig?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
goed planquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon door met ons leven.
Dat kan je ook op je duim doenquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even lekker ergens op zuigen huehue
Daar springt ze middenin en dan gaat ze zich met slagroom insmeren.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een welkom terug taart op het dorpsplein zetten
quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar springt ze middenin en dan gaat ze zich met slagroom insmeren.
Hmm misschien een virusje van je nieuwe knaagdierquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:09 schreef CherryLips het volgende:
Knaagdierenebola.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm misschien een virusje van je nieuwe knaagdier
Of z'n oude baasjesquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm misschien een virusje van je nieuwe knaagdier
Krijgen we misschien korting.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan wordt het feestje voor dimmy gelijk de uitvaart voor Ger
Die heeft waarschijnlijk nog wat in te halenquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Beestje is wel een bodemloze put zeg.
Heeft die mensen gewoon arm gevreten, daarom deden ze 'm wegquote:Op woensdag 19 maart 2025 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Beestje is wel een bodemloze put zeg.
Dit is het 18e gezin al dat in de financiële problemen komt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft die mensen gewoon arm gevreten, daarom deden ze 'm weg
Fatbikequote:Op woensdag 19 maart 2025 08:28 schreef Karzai het volgende:
Het is een cavia of een fatbike, kan niet allebei
Goed advies voor een spoedarts op de ICquote:
Of een brandweerman.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed advies voor een spoedarts op de IC
"Hmm ja, dat pand staat inderdaad in brand en er zijn nog mensen binnen, eerst maar eens even onderzoeken waar de brand is ontstaan, kunnen we daarna wel een keertje blussen"quote:
Fijne periode was dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:54 schreef Karzai het volgende:
zaten we nu nog in lockdown en avondklok
2013 en 2023?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant wil dat ik een aansluiting maak tussen de definitieve jaarrekening 2013 van het vorige administratiekantoor en de vergelijkende cijfers. Nu heb een kolommenbalans van de klant gekregen van het boekjaar 2023, maar het resultaat daarvan sluit al niet aan net de jaarrekening.
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.quote:
ah oke... ik snapte al niet wat iemand moest met info van 12 jaar geleden...quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.
Typtyfus.
Nouquote:
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...quote:
Oeh een werklocatie met catering dus. Niet verkeerdquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...
voordeel is wel dat ik dan tussen de middag broodjes gesmeerd bezorgd krijg en thee gebracht krijg
heb ik ook altijd. Zie maar wat er komtquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Gaat goed daar!quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Fiets ze!quote:
In een soort koortsdroom maar wat aangevinkt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik ook altijd. Zie maar wat er komt
Nee dit was netjes op de keukenvloer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat doen katten, en altijd binnenshuis op de bank of voor de deur van de slaapkamer
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of op de mat net achter de voordeur.
Mja niet genoeg wind voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog even de flappies gebruiken dan maar
En dan doe je de deur open bij thuiskomst en smeer je het helemaal uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.
Als kind hadden we een kat die dan heel klaaglijk ging mauwen. Dan kon je dat beest als een soort kokhalzende tijdbom oppakken en naar de deur rennen. Meestal was je op tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.
kudde wolvenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Dit moeten we ook een keer in Foqueville doen:
Bekijk deze YouTube-video
Minoes?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ze doen dit ook in rotterdam. Vragen ze waar paramaribo ligt. zeggen die mensen in zuid afrika
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landjequote:Op woensdag 19 maart 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landje
Nee weten ze nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]Weten ze ook dat we vroeger heel Indonesië bezaten?
Niemand wilde ze hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weten ze niet
De thai zijn erg trots dat ze nooit gekoloniseerd zijn geweest
Gremlins?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Het is wel duidelijk wie de expert is hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gremlins?
Dan zou die eerste hint slaan op deze scene:
Bekijk deze YouTube-video
Geen specerijen ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag Gremlims toen ik 10 was ofzo? Op de basisschool. Docenten vonden dat wel een goede film voor ons.
Geen eten na bedtijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.quote:
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.
Sommige mensen gebruiken de olie en rubber juist voor vieze seks.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
Oh no.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.
Ja die snappen het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken de olie en rubber juist voor vieze seks.
De poes van Minoesquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.
Grijp je kans om daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weten ze niet
De thai zijn erg trots dat ze nooit gekoloniseerd zijn geweest
Wat is de correcte dag voor dit?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho stop!
Dit gaat nu te ver voor een woensdag.
Beetje groot zo alleenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grijp je kans om daar verandering in te brengen
Gewoon beginnen met je eilandje danquote:
Eet gewoon al hun eten opquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Thailand veroveren op een bitterbrommert als Napoleon op een pony.
Je bent wel daar wel goed in (hints enz oplossen) dus ik denk dat het klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gaan zien of ik voor de tweede keer de verrassing weet te verpesten voor CL.
Zo heette vroeger een van onze konijnen ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Zei iemand gremlins?Toen ik 15 ofzo was had 1 van mijn ratten ook de naam Gizmo. Enige huisdier die ik heb gehad met een mega standaard naam.
Ik vind het nog steeds wel een leuke naam maar het is helaas zo niet origineel (meer).quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heette vroeger een van onze konijnen ook
Zodra hier de bunnies zijn hebben we al namen voor zequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een leuke naam maar het is helaas zo niet origineel (meer).
Ik kan het altijd wel waarderen als ze niet zulke standaard namen hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zodra hier de bunnies zijn hebben we al namen voor ze
Stig en Biex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |