Goed advies voor een spoedarts op de ICquote:
Of een brandweerman.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed advies voor een spoedarts op de IC
"Hmm ja, dat pand staat inderdaad in brand en er zijn nog mensen binnen, eerst maar eens even onderzoeken waar de brand is ontstaan, kunnen we daarna wel een keertje blussen"quote:
Fijne periode was dat.quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:54 schreef Karzai het volgende:
zaten we nu nog in lockdown en avondklok
2013 en 2023?quote:Op woensdag 19 maart 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant wil dat ik een aansluiting maak tussen de definitieve jaarrekening 2013 van het vorige administratiekantoor en de vergelijkende cijfers. Nu heb een kolommenbalans van de klant gekregen van het boekjaar 2023, maar het resultaat daarvan sluit al niet aan net de jaarrekening.
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.quote:
ah oke... ik snapte al niet wat iemand moest met info van 12 jaar geleden...quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat moest allebei 2023 zijn.
Typtyfus.
Nouquote:
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...quote:
Oeh een werklocatie met catering dus. Niet verkeerdquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet en werk ook nog eens een dagje bij mn ouders want de stroom gaat er thuis één of meerdere keren af...
voordeel is wel dat ik dan tussen de middag broodjes gesmeerd bezorgd krijg en thee gebracht krijg
heb ik ook altijd. Zie maar wat er komtquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Gaat goed daar!quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet überhaupt niet meer wat ik heb besteld.
Fiets ze!quote:
In een soort koortsdroom maar wat aangevinkt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik ook altijd. Zie maar wat er komt
Nee dit was netjes op de keukenvloer.quote:Op woensdag 19 maart 2025 06:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat doen katten, en altijd binnenshuis op de bank of voor de deur van de slaapkamer
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of op de mat net achter de voordeur.
Mja niet genoeg wind voorquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nog even de flappies gebruiken dan maar
En dan doe je de deur open bij thuiskomst en smeer je het helemaal uit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.
Als kind hadden we een kat die dan heel klaaglijk ging mauwen. Dan kon je dat beest als een soort kokhalzende tijdbom oppakken en naar de deur rennen. Meestal was je op tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Niet op het laminaat wat makkelijk schoon te maken is, maar dan eerst kokhalzend rondlopen en dan bij het kleedje pas gaan overgeven.
kudde wolvenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
Dit moeten we ook een keer in Foqueville doen:
Bekijk deze YouTube-video
Minoes?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ze doen dit ook in rotterdam. Vragen ze waar paramaribo ligt. zeggen die mensen in zuid afrika
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landjequote:Op woensdag 19 maart 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landje
Nee weten ze nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]Weten ze ook dat we vroeger heel Indonesië bezaten?
Niemand wilde ze hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weten ze niet
De thai zijn erg trots dat ze nooit gekoloniseerd zijn geweest
Gremlins?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Het is wel duidelijk wie de expert is hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gremlins?
Dan zou die eerste hint slaan op deze scene:
Bekijk deze YouTube-video
Geen specerijen ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag Gremlims toen ik 10 was ofzo? Op de basisschool. Docenten vonden dat wel een goede film voor ons.
Geen eten na bedtijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.quote:
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.
Sommige mensen gebruiken de olie en rubber juist voor vieze seks.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
Oh no.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.
Ja die snappen het niet helemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken de olie en rubber juist voor vieze seks.
De poes van Minoesquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.
Grijp je kans om daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weten ze niet
De thai zijn erg trots dat ze nooit gekoloniseerd zijn geweest
Wat is de correcte dag voor dit?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho stop!
Dit gaat nu te ver voor een woensdag.
Beetje groot zo alleenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grijp je kans om daar verandering in te brengen
Gewoon beginnen met je eilandje danquote:
Eet gewoon al hun eten opquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Thailand veroveren op een bitterbrommert als Napoleon op een pony.
Je bent wel daar wel goed in (hints enz oplossen) dus ik denk dat het klopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We gaan zien of ik voor de tweede keer de verrassing weet te verpesten voor CL.
Zo heette vroeger een van onze konijnen ookquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
Zei iemand gremlins?Toen ik 15 ofzo was had 1 van mijn ratten ook de naam Gizmo. Enige huisdier die ik heb gehad met een mega standaard naam.
Ik vind het nog steeds wel een leuke naam maar het is helaas zo niet origineel (meer).quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo heette vroeger een van onze konijnen ook
Zodra hier de bunnies zijn hebben we al namen voor zequote:Op woensdag 19 maart 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een leuke naam maar het is helaas zo niet origineel (meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |