abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217097346
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/

Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel :') @4EverBlackEyed
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:28:44 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217097367
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:26 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DG-Jo2hs_lC/

Normaal haat ik dashcammers maar dit is wel :') @:4EverBlackEyed
Ik zag niet wat er levensgevaarlijk was eigenlijk. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:34:07 #33
13749 AirwiN
Time to give
pi_217097419
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:41 schreef Haags het volgende: Grote stroomstoring in Den Haag *O* Hallo hallo waar zijn jullie @:liesje1979 @:airwin
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_217097453
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik was op het werk. Hotspot aan en gewoon doorwerken zoals het een goede arbeider betaamt. Waar was jij?
Ik was al thuis.
Zonder wrijving geen glans
pi_217097457
pi_217097466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
HJ Lentebock _O_

Dat is dus echt mijn favoriete biertje hé!
Zonder wrijving geen glans
pi_217097468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef Haags het volgende:

[..]
HJ Lentebock _O_

Dat is dus echt mijn favoriete biertje hé!
goede smaak heb je haags B:)B
pi_217097478
die borrelnootjes zijn ook wel lakker, waren laatst voor 1 euro in de aanbieding bij de vomar
pi_217097481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:39 schreef Karzai het volgende:

[..]
goede smaak heb je haags B:)B
Op een warme lente/zomerdag kan ik echt zo intens genieten van de verfrissende lentebock. Borrelnootje erbij, dat is dus echt goud man.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:42:25 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217097499
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:48:03 #41
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_217097566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:38 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ja zo ziet het er hier ook ongeveer uit vandaag :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 18 maart 2025 @ 19:01:22 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_217097718
Morgen komt mijn nieuwste biljetje binnen :~ fapfap
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_217097792
eten staat inmiddels op nu, even eva koekeloeren, maak het ook niet laat vandaag

[ Bericht 1% gewijzigd door Karzai op 18-03-2025 19:12:28 ]
pi_217097922
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje de :O ervan.
graag verwijderen
  roze dinsdag 18 maart 2025 @ 19:15:36 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217097924
Tussen 12:30 en 17:30 komt er morgen iemand langs van de woningbouw. Pff komt hij vast om 17:00 ofzo. :')
Your beauty never ever scared me.
pi_217097936
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef Ama het volgende:
Tussen 12:30 en 17:30 komt er morgen iemand langs van de woningbouw. Pff komt hij vast om 17:00 ofzo. :')
net als je zit te kakken
  roze dinsdag 18 maart 2025 @ 19:16:43 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217097941
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:16 schreef Karzai het volgende:

[..]
net als zit te kakken
Ohja dat kan ook nog.
Your beauty never ever scared me.
pi_217097994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje de :O ervan.
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?
pi_217098020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:20 schreef Karzai het volgende:

[..]
krijg je zo weinig betaald dat je zoveel uren moet maken?
Teveel nietsnutten in dit land.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2025 @ 19:23:33 #50
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217098067
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Teveel nietsnutten in dit land.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 18 maart 2025 @ 19:26:48 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217098111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Teveel nietsnutten in dit land.
*kuch* emigreren *kuch*
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_217098113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje de :O ervan.
Gaapsels.

Ik heb deze week ook alweer genoeg gedaan
pi_217098120
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
*kuch* emigreren *kuch*
We willen niet weg uit het mooie zuiden.
pi_217098130
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
*kuch* emigreren *kuch*
Ist beter ja?
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2025 @ 19:29:36 #55
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217098148
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
*kuch* emigreren *kuch*
Lekker in het buitenland nietsnutten :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 18 maart 2025 @ 19:31:46 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217098177
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ist beter ja?
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2025 @ 19:33:12 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217098202
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
Ik zie kansen :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 18 maart 2025 @ 19:33:42 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_217098217
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik zie kansen :!
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 18 maart 2025 @ 19:33:48 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217098221
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
We willen niet weg uit het mooie zuiden.
..En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht :! :muziek: lalalalalalalalalalaaaa
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2025 @ 19:36:41 #60
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217098300
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:

[..]
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')