uhuhquote:
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon er al heel mijn leven, maar voel me niet echt een 'Brabander'
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid, maar voel me ook geen Brabander. Zoals ik me ook geen Zuid-Hollander voel. Of Dordtenaar. Ik voel me hooguit Nederlander.
Hoef je niet zo treurig bij te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Nederlander is misschien wel de beste omschrijving
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
We zijn gewoon allemaal Foquevillersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoef je niet zo treurig bij te kijken
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden jaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben blij dat m'n wiegje hier stond.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
Ja of Kenia.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland is wel een van de beste landen om in geboren te worden ja
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
quote:
De WCpot? Hahaatjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb
Ja. al ben ik tegenwoordig wel wat voorzichtiger met alchohol. Leeftijd natuurlijk, maar ook meds....quote:
Gaat langzaam he.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het al bijna tien uur was, maar het is net half 9 geweest.
gelukkig maar, is er tenminste nog beetje avond overquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat het al bijna tien uur was, maar het is net half 9 geweest.
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen gaan de eerste mensen hier verhuizen naar hun nieuwe woonplek. Er zit 1 "herrieschopster" tussen. In principe een aardige vrouw, maar wel met een (Spaans) temperament. Dus dat laatste ga ik niet missen..
ja sommigen wisten al eerder meer. Er zijn er ook die nog niks weten, of niet blij waren met de eerste aangeboden optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is snel, of hebben zij al eerder te horen gekregen waar ze kunnen wonen?
En dat klinkt chill, beetje rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |