abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 18 maart 2025 @ 18:24:29 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217097317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Ja zo werkt het niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_217097342
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eerder:
Hoe hou ik iemand aan het lijntje voor af en toe eens er overheen te kunnen gaan maar zonder er moeite in te moeten stoppen?

Maar ik neem aan dat je gewoon hetzelfde wil zeggen :@
Uh ja dat is wel de in steek (af en toe dan, als ik zin heb)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 19 maart 2025 @ 02:04:30 #28
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_217101506
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop. :{

Als je het daadwerkelijk wilde afkappen was zij allang geblokkeerd geweest. (lijkt me een troltopic)
Ze blijft je aandacht geven in de hoop dat je als een deurmat bij d'r terugkomt. Immers, je blijft nog steeds met haar bezig. :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...

Hier een bruikbaar berichtje voor je.
quote:
Hey schattepatat ik wil geen fratsen, kom maar terug als je wilt batsen |:) .
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft... :N )
pi_217106982
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 02:04 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop. :{

Als je het daadwerkelijk wilde afkappen was zij allang geblokkeerd geweest. (lijkt me een troltopic)
Ze blijft je aandacht geven in de hoop dat je als een deurmat bij d'r terugkomt. Immers, je blijft nog steeds met haar bezig. :{w
[..]
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...

Hier een bruikbaar berichtje voor je.
[..]
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft... :N )
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.
En als een meid je aandacht geeft en lief doet… valt elke man voor.
En dan komt ze in strakke jeans en strak laag truitje naar het cafe voor een koffiedate….
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 19 maart 2025 @ 16:56:30 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217107207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.
En als een meid je aandacht geeft en lief doet… valt elke man voor.
En dan komt ze in strakke jeans en strak laag truitje naar het cafe voor een koffiedate….
Dan moet je gewoon zeggen dat ze je alleen moet appen als er iets te neuken valt.
pi_217109828
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:56 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat ze je alleen moet appen als er iets te neuken valt.
Ja na het tongen vroeg ze of mee naar huis ging.
Ik had al een afspraak dus ik kon niet. Maar dat is ook altijd haar doel als ze wat wil drinken om bij te kletsen.
5 Ferrari's op videoband!
pi_217110424
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:

Ja klopt wel. Als ik single was sprak ik wel even af.
En toen je al een vriendin had, sprak je ook met haar af, dat heb je net verteld.

De indruk ontstaat nu vooral dat jijzelf hier de zwakste schakel bent
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217111390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ze heeft me al eens bedrogen
quote:
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
:')
0 zelfreflectie dus.
Corporate translator
pi_217111399
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
hier scheiden onze wegen. Doeiii'
Als ze Sigrid heet, is dat juist olie op het vuur.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_217112046
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja na het tongen vroeg ze of mee naar huis ging.
Ik had al een afspraak dus ik kon niet. Maar dat is ook altijd haar doel als ze wat wil drinken om bij te ketsen.
Ik heb je typfout even gecorrigeerd.
pi_217112140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zie haar als een glaasje cola waar je zin in hebt na lange tijd.
Maar je wil niet de hele fles want dat is slecht voor je…
Probeer es. bij de Appie of Jumbo ofzo, gewoon zo'n fles Coca opentrekken en er één glaasje uit tappen .....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2025 01:00:10 ]
pi_217112141
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef maily het volgende:

[..]
Alleen in het weekend?
Ploegendienst?
0-urencontract
pi_217141788
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 21:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
En toen je al een vriendin had, sprak je ook met haar af, dat heb je net verteld.

De indruk ontstaat nu vooral dat jijzelf hier de zwakste schakel bent
Nou die relatie was dus niet zó serieus, als de ex me meer aantrok…
5 Ferrari's op videoband!
pi_217141875
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar: contact houden kan wel maar niet elke dag…..
Je kan ook een time out nemen.
Dan goed nadenken wat je ECHT wilt. Dan actie hierop ondernemen met je verstand ipv geslachtsdeel
pi_217141945
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 12:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Nou die relatie was dus niet zó serieus, als de ex me meer aantrok…
Wat ik zei, je wekt vooral de indruk zelf een enorm slappe zak te zijn..
Bijvoorbeeld door als je zelf vreemdgaat, dan de verantwoordelijkheid daarvoor naar iemand anders te schuiven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217142953
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Je hebt uiteraard niet in de hand hoeveel en hoe vaak ze je berichtjes stuurt. Hoe vaak en hoeveel je haar een reactie stuurt, heb je uiteraard wel zelf in de hand.
pi_217142995
:')
pi_217153020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2025 14:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je hebt uiteraard niet in de hand hoeveel en hoe vaak ze je berichtjes stuurt. Hoe vaak en hoeveel je haar een reactie stuurt, heb je uiteraard wel zelf in de hand.
Klopt. Maar na wat biertjes gaat t geslachtsdeel nadenken.
5 Ferrari's op videoband!
pi_217153042
Heb je momenteel eigenlijk een vriendin?
pi_217153141
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Heb je momenteel eigenlijk een vriendin?
Ja een knappe vietnamese.
Maar ja de verboden vruchten he
5 Ferrari's op videoband!
pi_217153207
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja een knappe vietnamese.
Maar ja de verboden vruchten he
En heb je sinds je met deze knappe Vietnamese bent, ook al eens zitten tongen of meer met je ex?
pi_217153647
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
'he ik heb hier niet zo veel zin meer in en ik wens je het allerbeste, maar hier scheiden onze wegen. Doeiii'
en dan blokkeren, nummer verwijderen, en zorgen dat je het nergens opgeschreven hebt staan en niet uit je hoofd kent, opgelost!
  zondag 23 maart 2025 @ 21:13:56 #48
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217159120
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
'he ik heb hier niet zo veel zin meer in en ik wens je het allerbeste, maar hier scheiden onze wegen. Doeiii'
Wat is er mis met "Wil je m'n nummer wissen?"
pi_217159183
O ja, en mocht je het toch met je ex doen terwijl je een relatie met een knappe Vietnamese hebt, dan hoop ik ten minste dat je het veilig doet. Het is al erg genoeg dat je je vriendin bedriegt, maar het zou nog erger zijn als ze daar een onaangenaam souvenir aan over zou houden.
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 21:23:08 #50
441859 crew  Lenny77
pi_217159315
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Wat is er mis met "Wil je m'n nummer wissen?"
Achteraf gezien wil m dat helemaal niet. Ook niet dat ze stopt met appen... Alleen niet wanneer het hem niet uitkomt en er niks te vogelen valt..
Dussss jah..
Nutteloos topic is nutteloos
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')