Ja, daar kun jij natuurlijk niets aan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Ja klopt wel. Als ik single was sprak ik wel even af.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Als je iets écht niet wil is het helemaal niet zo moeilijk om dat duidelijk te maken. Alsof je niet heel duidelijk zou kunnen zijn als je dat écht wil, en als dat niet werkt kun je altijd nog blokkeren.
Dit lijkt me een beetje een open deur intrappen. Ik geloof niet dat je wil dat het stopt TS.
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
Wat heb je zelf al geprobeerd, ts?
Kun je haar niet gebruiken als casual seksmaatje?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Niet, want je wil het dus NIET afkappen, zoals je wel stelt te willen in de OP, maar dat is helemaal niet wat je wil. Jij wil gewoon dat zij op afroep beschikbaar is voor je.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alleen in het weekend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon zelf alleen op de even dagen reageren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'
Persoonlijk zou ik het gewoon helemaal afkappen, gemiep met exen zit ik niet op te wachten, maar dat is verder je eigen beslissing.
Omdat ik geen zin heb in het soort gemiep waar ts het over heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?
Waarom zou een vrouw waar je het heel fijn mee hebt gehad ineens niet meer welkom zijn?
Muilen met je ex terwijl je al een ander hebt?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Hoe dit afkappen?
Omdat ze dood is?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef fokexpert het volgende:
Als ze een beetje lekker is, verwijs haar dan maar naar mij. Gegarandeerd dat ze je nooit meer appt.
Eerder:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef Filosoofert het volgende:
Dus eigenlijk is de vraag van TS:
"Hoe hou ik iemand aan het lijntje zonder er te veel moeite in te stoppen?"
He poes, ik wil niet elke dag met je appen, app me alleen als je wil neuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |