Ja, daar kun jij natuurlijk niets aan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Ja klopt wel. Als ik single was sprak ik wel even af.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Als je iets écht niet wil is het helemaal niet zo moeilijk om dat duidelijk te maken. Alsof je niet heel duidelijk zou kunnen zijn als je dat écht wil, en als dat niet werkt kun je altijd nog blokkeren.
Dit lijkt me een beetje een open deur intrappen. Ik geloof niet dat je wil dat het stopt TS.
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je datquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
Wat heb je zelf al geprobeerd, ts?
Kun je haar niet gebruiken als casual seksmaatje?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Niet, want je wil het dus NIET afkappen, zoals je wel stelt te willen in de OP, maar dat is helemaal niet wat je wil. Jij wil gewoon dat zij op afroep beschikbaar is voor je.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Alleen in het weekend?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Gewoon zelf alleen op de even dagen reageren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'
Persoonlijk zou ik het gewoon helemaal afkappen, gemiep met exen zit ik niet op te wachten, maar dat is verder je eigen beslissing.
Omdat ik geen zin heb in het soort gemiep waar ts het over heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?
Waarom zou een vrouw waar je het heel fijn mee hebt gehad ineens niet meer welkom zijn?
Muilen met je ex terwijl je al een ander hebt?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Hoe dit afkappen?
Omdat ze dood is?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef fokexpert het volgende:
Als ze een beetje lekker is, verwijs haar dan maar naar mij. Gegarandeerd dat ze je nooit meer appt.
Eerder:quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef Filosoofert het volgende:
Dus eigenlijk is de vraag van TS:
"Hoe hou ik iemand aan het lijntje zonder er te veel moeite in te stoppen?"
He poes, ik wil niet elke dag met je appen, app me alleen als je wil neuken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh ja dat is wel de in steek (af en toe dan, als ik zin heb)quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eerder:
Hoe hou ik iemand aan het lijntje voor af en toe eens er overheen te kunnen gaan maar zonder er moeite in te moeten stoppen?
Maar ik neem aan dat je gewoon hetzelfde wil zeggen
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe dit afkappen?
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft...quote:Hey schattepatat ik wil geen fratsen, kom maar terug als je wilt batsen.
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:04 schreef Ricje het volgende:
[..]
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop.![]()
Als je het daadwerkelijk wilde afkappen was zij allang geblokkeerd geweest. (lijkt me een troltopic)
Ze blijft je aandacht geven in de hoop dat je als een deurmat bij d'r terugkomt. Immers, je blijft nog steeds met haar bezig.
[..]
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...
Hier een bruikbaar berichtje voor je.
[..]
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft...)
Dan moet je gewoon zeggen dat ze je alleen moet appen als er iets te neuken valt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.
En als een meid je aandacht geeft en lief doet… valt elke man voor.
En dan komt ze in strakke jeans en strak laag truitje naar het cafe voor een koffiedate….
Ja na het tongen vroeg ze of mee naar huis ging.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen dat ze je alleen moet appen als er iets te neuken valt.
En toen je al een vriendin had, sprak je ook met haar af, dat heb je net verteld.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja klopt wel. Als ik single was sprak ik wel even af.
quote:
quote:Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Als ze Sigrid heet, is dat juist olie op het vuur.quote:
Ik heb je typfout even gecorrigeerd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja na het tongen vroeg ze of mee naar huis ging.
Ik had al een afspraak dus ik kon niet. Maar dat is ook altijd haar doel als ze wat wil drinken om bij te ketsen.
Probeer es. bij de Appie of Jumbo ofzo, gewoon zo'n fles Coca opentrekken en er één glaasje uit tappen .....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik zie haar als een glaasje cola waar je zin in hebt na lange tijd.
Maar je wil niet de hele fles want dat is slecht voor je…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die relatie was dus niet zó serieus, als de ex me meer aantrok…quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En toen je al een vriendin had, sprak je ook met haar af, dat heb je net verteld.
De indruk ontstaat nu vooral dat jijzelf hier de zwakste schakel bent
Je kan ook een time out nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar: contact houden kan wel maar niet elke dag…..
Wat ik zei, je wekt vooral de indruk zelf een enorm slappe zak te zijn..quote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nou die relatie was dus niet zó serieus, als de ex me meer aantrok…
Je hebt uiteraard niet in de hand hoeveel en hoe vaak ze je berichtjes stuurt. Hoe vaak en hoeveel je haar een reactie stuurt, heb je uiteraard wel zelf in de hand.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hoe dit afkappen?
Klopt. Maar na wat biertjes gaat t geslachtsdeel nadenken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard niet in de hand hoeveel en hoe vaak ze je berichtjes stuurt. Hoe vaak en hoeveel je haar een reactie stuurt, heb je uiteraard wel zelf in de hand.
Ja een knappe vietnamese.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Heb je momenteel eigenlijk een vriendin?
En heb je sinds je met deze knappe Vietnamese bent, ook al eens zitten tongen of meer met je ex?quote:Op zondag 23 maart 2025 12:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja een knappe vietnamese.
Maar ja de verboden vruchten he
en dan blokkeren, nummer verwijderen, en zorgen dat je het nergens opgeschreven hebt staan en niet uit je hoofd kent, opgelost!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
'he ik heb hier niet zo veel zin meer in en ik wens je het allerbeste, maar hier scheiden onze wegen. Doeiii'
Wat is er mis met "Wil je m'n nummer wissen?"quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:25 schreef Lenny77 het volgende:
'he ik heb hier niet zo veel zin meer in en ik wens je het allerbeste, maar hier scheiden onze wegen. Doeiii'
Achteraf gezien wil m dat helemaal niet. Ook niet dat ze stopt met appen... Alleen niet wanneer het hem niet uitkomt en er niks te vogelen valt..quote:Op zondag 23 maart 2025 21:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat is er mis met "Wil je m'n nummer wissen?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |