abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217095941
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_217095967
Je weet dat WhatsApp een bepaalde specifieke functie heeft welke handig kan zijn in dit soort gevallen?
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 16:25:48 #3
441859 crew  Lenny77
pi_217095977
'he ik heb hier niet zo veel zin meer in en ik wens je het allerbeste, maar hier scheiden onze wegen. Doeiii'
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217096000
Als je iets écht niet wil is het helemaal niet zo moeilijk om dat duidelijk te maken. Alsof je niet heel duidelijk zou kunnen zijn als je dat écht wil, en als dat niet werkt kun je altijd nog blokkeren.

Dit lijkt me een beetje een open deur intrappen. Ik geloof niet dat je wil dat het stopt TS.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2025 16:27:46 ]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 18 maart 2025 @ 16:32:56 #5
284411 crew  heywoodu
pi_217096050
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Ja, daar kun jij natuurlijk niets aan doen :(
pi_217096052
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Als je iets écht niet wil is het helemaal niet zo moeilijk om dat duidelijk te maken. Alsof je niet heel duidelijk zou kunnen zijn als je dat écht wil, en als dat niet werkt kun je altijd nog blokkeren.

Dit lijkt me een beetje een open deur intrappen. Ik geloof niet dat je wil dat het stopt TS.
Ja klopt wel. Als ik single was sprak ik wel even af.
Ik zie haar als een glaasje cola waar je zin in hebt na lange tijd.
Maar je wil niet de hele fles want dat is slecht voor je…
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:33:47 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217096059
Wat heb je zelf al geprobeerd, ts?
pi_217096064
Maar: contact houden kan wel maar niet elke dag…..
5 Ferrari's op videoband!
pi_217096075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
Wat heb je zelf al geprobeerd, ts?
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
5 Ferrari's op videoband!
pi_217096089
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Kun je haar niet gebruiken als casual seksmaatje?
pindazakje
pi_217096095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Niet, want je wil het dus NIET afkappen, zoals je wel stelt te willen in de OP, maar dat is helemaal niet wat je wil. Jij wil gewoon dat zij op afroep beschikbaar is voor je.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2025 16:37:13 ]
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:37:08 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217096096
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'

Persoonlijk zou ik het gewoon helemaal afkappen, gemiep met exen zit ik niet op te wachten, maar dat is verder je eigen beslissing.
  Spellchecker dinsdag 18 maart 2025 @ 16:37:30 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217096099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Alleen in het weekend?
Ploegendienst?
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:40:18 #14
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_217096127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Gewoon zelf alleen op de even dagen reageren.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_217096202
Gewoon een stootblok tonen !
pi_217096281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
'Leuk voor je maar app me maar weer als je iets belangrijks te melden hebt'

Persoonlijk zou ik het gewoon helemaal afkappen, gemiep met exen zit ik niet op te wachten, maar dat is verder je eigen beslissing.
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?
Waarom zou een vrouw waar je het heel fijn mee hebt gehad ineens niet meer welkom zijn?
pindazakje
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:56:03 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217096298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom niet, heb je dan ook geen vrienden of kennissen die je af en toe spreekt?
Waarom zou een vrouw waar je het heel fijn mee hebt gehad ineens niet meer welkom zijn?
Omdat ik geen zin heb in het soort gemiep waar ts het over heeft.
pi_217096361
man man man dat dit nog niet opslot is !! NICE FERARI TAPe
pi_217096387
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Muilen met je ex terwijl je al een ander hebt?

Nice!
pi_217096573
Als ze een beetje lekker is, verwijs haar dan maar naar mij. Gegarandeerd dat ze je nooit meer appt.
pi_217096585
Dus eigenlijk is de vraag van TS:
"Hoe hou ik iemand aan het lijntje zonder er te veel moeite in te stoppen?"
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217096869
Gewoon zeggen dat je nu gay bent.
pi_217096874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:19 schreef fokexpert het volgende:
Als ze een beetje lekker is, verwijs haar dan maar naar mij. Gegarandeerd dat ze je nooit meer appt.
Omdat ze dood is?
  Moderator dinsdag 18 maart 2025 @ 17:53:26 #24
441859 crew  Lenny77
pi_217096974
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef Filosoofert het volgende:
Dus eigenlijk is de vraag van TS:
"Hoe hou ik iemand aan het lijntje zonder er te veel moeite in te stoppen?"
Eerder:
Hoe hou ik iemand aan het lijntje voor af en toe eens er overheen te kunnen gaan maar zonder er moeite in te moeten stoppen?

Maar ik neem aan dat je gewoon hetzelfde wil zeggen :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 18 maart 2025 @ 18:11:14 #25
545 dop
:copyright: dop
pi_217097186
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
He poes, ik wil niet elke dag met je appen, app me alleen als je wil neuken.

Opgelost
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  roze dinsdag 18 maart 2025 @ 18:24:29 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217097317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Ja zo werkt het niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_217097342
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 17:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eerder:
Hoe hou ik iemand aan het lijntje voor af en toe eens er overheen te kunnen gaan maar zonder er moeite in te moeten stoppen?

Maar ik neem aan dat je gewoon hetzelfde wil zeggen :@
Uh ja dat is wel de in steek (af en toe dan, als ik zin heb)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 19 maart 2025 @ 02:04:30 #28
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_217101506
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb dus een ex die me me maar blijft appen over ditjes en datjes. Ze heeft me al eens bedrogen dus no way we are getting back together.
Ben al een keer met haar wat wezen drinken en eindigde in tongen terwijl ik me vorige vriendin had.
Hoe dit afkappen?
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop. :{

Als je het daadwerkelijk wilde afkappen was zij allang geblokkeerd geweest. (lijkt me een troltopic)
Ze blijft je aandacht geven in de hoop dat je als een deurmat bij d'r terugkomt. Immers, je blijft nog steeds met haar bezig. :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Ik wil wel contact houden zo nu en dan, maar niet elke dag….hoe zeg je dat
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...

Hier een bruikbaar berichtje voor je.
quote:
Hey schattepatat ik wil geen fratsen, kom maar terug als je wilt batsen |:) .
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft... :N )
pi_217106982
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 02:04 schreef Ricje het volgende:

[..]
Ze heeft je bedrogen maar je blijft contact met haar onderhouden en gaat zelfs wat drinken met haar.... Klinkt als wanhoop. :{

Als je het daadwerkelijk wilde afkappen was zij allang geblokkeerd geweest. (lijkt me een troltopic)
Ze blijft je aandacht geven in de hoop dat je als een deurmat bij d'r terugkomt. Immers, je blijft nog steeds met haar bezig. :{w
[..]
Dus je wilt het niet afkappen. Je geniet van de aandacht die ze jou geeft maar het moet wel op een goed moment uitkomen...

Hier een bruikbaar berichtje voor je.
[..]
(Bezig blijven met iemand die je bedrogen heeft... :N )
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.
En als een meid je aandacht geeft en lief doet… valt elke man voor.
En dan komt ze in strakke jeans en strak laag truitje naar het cafe voor een koffiedate….
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 19 maart 2025 @ 16:56:30 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217107207
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]
Uh, een lekker ding blijft een lekker ding.
En als een meid je aandacht geeft en lief doet… valt elke man voor.
En dan komt ze in strakke jeans en strak laag truitje naar het cafe voor een koffiedate….
Dan moet je gewoon zeggen dat ze je alleen moet appen als er iets te neuken valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')