Ja, dat denk ik wel voor een groot deel. En putin heeft dit allemaal beaamt. Such a great guy. En dan tussendoor wat gunstige voorwaarden binnenslepen.quote:
Zolang putler zijn troepen in ukraine heeft, moeten die wapens komen. Anders is er geen garantie tot langdurige vrede, alleen een garantie tot onderwerping.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Anders kun je nooit rustig weer je troepen opbouwen om Oekraïne te overrompelen.
Als?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als dat opzettelijk is gebeurd dan is dat ook ziek. Helemaal fout.
Laat daar geen misverstand over bestaan.
Dit is niet het Hamas topic ofzo? Die hebben er wel een handje van om zich te verschansen in scholen, ziekenhuizen etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat de Oekrainse militairen zich verschuilen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat de Oekrainse militairen zich verschuilen?
Ik denk dat je teveel meegaat in het idee dat Trump alles weggeeft. Dat het allemaal zo stroperig gaat en dat men continu met vage verklaringen komt betekent niks anders dan dat ze verhullen dat het moeizaam gaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel voor een groot deel. En putin heeft dit allemaal beaamt. Such a great guy. En dan tussendoor wat gunstige voorwaarden binnenslepen.
Nu nog beweren dat het allemaal per ongeluk isquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het is gebeurd, hoeveel ik altijd een hele kleine slag om de arm houd voor het feit dat onze media ook niet altijd juist informeert. Maar het zal kloppen. Vraag blijft of dit intentioneel is geweest vanuit de militaire leiding, of dat het excessen zijn geweest door jonge (zieke) soldaten aldaar.quote:
Nu weten we het wel ja. Ik zal Verhofstadt en Van Baalen nog even voor je noemen, dan is dat ook weer klaar.quote:
Wat een naïeve en goedgelovoge onzin joh.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het is gebeurd, hoeveel ik altijd een hele kleine slag om de arm houd voor het feit dat onze media ook niet altijd juist informeert. Maar het zal kloppen. Vraag blijft of dit intentioneel is geweest vanuit de militaire leiding, of dat het excessen zijn geweest door jonge (zieke) soldaten aldaar.
Ja, we hebben die 500 burgers geboeid en ze vervolgens een nekschot gegeven maar dat was per ongeluk hoor, alle 500 keren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als er burgerflats getroffen worden is dat omdat men niet in staat is militaire doelen te raken. Je gaat toch geen drones of raketten verspillen aan appartementen als je ook lonende militaire doelen kunt raken!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
En al die burgerflats die constant getroffen worden zijn ook allemaal militaire doelen. Sorry maar dat gelooft niemand meer.
niet naïef, gewoon geen uitvlucht meer kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een naïeve en goedgelovoge onzin joh.
Welnee, niet zo zwart-wit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, jij denkt echt dat dat constant militaire doelen zijn? Ze kunnen met veel van hun wapens niet eens zo goed richten.
Het is op veel te grote schaal gebeurd om het incidenten te laten zijn. Het is gewoon bewust van boven aangestuurd. Terrorisme om Oekraïne op de knieën te dwingen. Net als de standrechtelijke executies van burgers, de verkrachtingen en de ontvoerde kinderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee het is gebeurd, hoeveel ik altijd een hele kleine slag om de arm houd voor het feit dat onze media ook niet altijd juist informeert. Maar het zal kloppen. Vraag blijft of dit intentioneel is geweest vanuit de militaire leiding, of dat het excessen zijn geweest door jonge (zieke) soldaten aldaar.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welnee, niet zo zwart-wit.
Er gebeuren heel veel stommiteiten en er is heel veel propaganda.
Maar ik heb heel veel beelden gezien van Oekrainse militairen die zich verplaatsten met een voertuig met een rood kruis op het dak en Oekrainse militairen dich zich schuil hielden in scholen en ziekenhuizen.
Er is ook een rapport van uitgebracht.
Ongetwijfeld dat Rusland wel eens burger doelen raakt, ik geloof alleen niet dat het bewuste doctrine is om scholen en ziekenhuizen aan puin te schieten.
Ik denk dat de generale staf liever had dat ze wat meer gefocussed waren op het innemen van Kiev. Door deze zieke escapades hebben ze het Russische verhaal en imago weinig goed gedaan. Zulke domme verwerpelijk acties versterkt alleen maar de weerstand en maakt het makkelijker om wapens te leveren aan Oekraïne voor Westerse leiders.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat een naïeve en goedgelovoge onzin joh.
Wat een naïviteit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welnee, niet zo zwart-wit.
Er gebeuren heel veel stommiteiten en er is heel veel propaganda.
Maar ik heb heel veel beelden gezien van Oekrainse militairen die zich verplaatsten met een voertuig met een rood kruis op het dak en Oekrainse militairen die zich schuil hielden in scholen en ziekenhuizen.
Er is ook een rapport van uitgebracht.
Ongetwijfeld dat Rusland wel eens burger doelen raakt, ik geloof alleen niet dat het bewuste doctrine is om scholen en ziekenhuizen aan puin te schieten.
Trump als wannebe dictator wordt gewoon zo hard geplayed door een echte doorgwinterde dictator.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:02 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)-overleg-met-vs.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |