Ik neem aan dat Oekraïne die locaties niet gebruiken voor militaire activiteiten om Rusland aan te vallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als er nou vijandige militaire activiteiten plaats vinden?
Voor de Russen zijn ziekenhuizen al jaren prima doelwitten. Niet alleen in Oekraïne maar eerder ook in Syrië. Daar excuses voor zoeken is een tikje ziek, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland er anders op schieten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Oekraïne die locaties niet gebruiken voor militaire activiteiten om Rusland aan te vallen.
ah mooi, dan is de 9 mei parade dus ook een legitiem doelwit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Sowieso verdient iedereen met sympathie voor de Russen een enkeltje longstay. Dan ben je niet meer dan krankzinnig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voor de Russen zijn ziekenhuizen al jaren prima doelwitten. Niet alleen in Oekraïne maar eerder ook in Syrië. Daar excuses voor zoeken is een tikje ziek, wat mij betreft.
Onderdeel van de doctrine.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland er anders op schieten?
geen idee? Dat zullen ze nu niet meer mogen doen, want dat is afgesproken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland er anders op schieten?
Heeft niks met ziek te maken maar is gewoon het oorlogsrecht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Voor de Russen zijn ziekenhuizen al jaren prima doelwitten. Niet alleen in Oekraïne maar eerder ook in Syrië. Daar excuses voor zoeken is een tikje ziek, wat mij betreft.
Leuk en dan iedere keer een ander deel van Oekraïne of een andersoortige voorwaarde op het spel.quote:- Trump heeft ingestemd met het voorstel van Poetin om ijshockeywedstrijden te organiseren tussen Amerika en Rusland.
Zoals militaire parades als op het Rode Plein?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou jeans zijn stuk duurder geworden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
Voorzichtig positief.
Heel veel jongeren in EU mogen Trump dankbaar zijn.
En al die burgerflats die constant getroffen worden zijn ook allemaal militaire doelen. Sorry maar dat gelooft niemand meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heeft niks met ziek te maken maar is gewoon het oorlogsrecht.
Als er militaire activiteiten plaats vinden is het een legitiem militair doelwit.
Poetin heeft scholen bevolen te beginnen met militaire training te geven aan kinderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heeft niks met ziek te maken maar is gewoon het oorlogsrecht.
Als er militaire activiteiten plaats vinden is het een legitiem militair doelwit.
Waar denk je dan dat de Oekrainse militairen zich verschuilen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
En al die burgerflats die constant getroffen worden zijn ook allemaal militaire doelen. Sorry maar dat gelooft niemand meer.
De kans op een oorlog is minder en de kans dat de EU in een onbezonnen bui daar onze jongens heen stuurt kleiner. Die zouden kansloos zijn tegen Rusland.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou jeans zijn stuk duurder geworden.
Ziek.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Poetin heeft scholen bevolen te beginnen met militaire training te geven aan kinderen.
Russische scholen zijn valide doelen?
quote:Het Kremlin maakte na het telefoongesprek duidelijk dat een voorwaarde voor een vredesakkoord is dat er geen wapens en inlichtingen meer door westerse landen aan Oekraïne worden geleverd.
Dat vraag ik me ook af. Zou graag een transcript van dit gesprek zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:46 schreef Momo het volgende:
Waar heeft Trump twee en een half uur over lopen kakkelen als dit het resultaat is?
Snap ik wel. Anders kun je als Rusland nooit ongestoord weer je troepen opbouwen om Oekraïne te overrompelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:02 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)-overleg-met-vs.html
[..]
Niet zieker als Buscha en het kindertheater in Donetsk, putler asset.quote:
Ach, jij denkt echt dat dat constant militaire doelen zijn? Ze kunnen met veel van hun wapens niet eens zo goed richten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat de Oekrainse militairen zich verschuilen?
Als dat opzettelijk is gebeurd dan is dat ook ziek. Helemaal fout.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zieker als Buscha en het kindertheater in Donetsk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |