abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217212718
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217212846
Schoudertje weer op standje nonchalant, one the boyzzzzz
Het ligt aan de instanties zelf
pi_217213681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 21:36 schreef Poefbank het volgende:
Schoudertje weer op standje nonchalant, one the boyzzzzz
Verrassend dat ze regelmatig een advocaatje naarbinnen lepelt zeg. Had ik niet verwacht van iemand met een bejaarde vriend.
pi_217215183
De dagelijkse hypocriete Israel bash van Derksen en Gijp was weer genant. Zo kinderlijk hoe ze die pure propaganda geloven. “Ze hebben nu nog maar voor 48 uur water!”. Exact dat wordt dus nu al 2 jaar geroepen, en ondertussen is de bevolking er sinds 2022 nog steeds gegroeid. Echt om te huilen hoe massaal mensen in de propaganda trappen en niet gewoon logisch kunnen nadenken. Als er nog maar voor 48 uur water zou zijn dan zijn over een paar dagen 2 miljoen mensen dood simpele.

Vond het overigens voor een vrijdag met Helene show niet heel verkeerd, normaal sla ik ze over maar had nu toevallig wat extra tijd het te kijken, en viel mee.

[ Bericht 14% gewijzigd door Eagles89 op 29-03-2025 01:25:41 ]
pi_217215229
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 01:20 schreef Eagles89 het volgende:
De dagelijkse hypocriete Israel bash van Derksen en Gijp was weer genant. Zo kinderlijk hoe ze die pure propaganda geloven. “Ze hebben nu nog maar voor 48 uur water!”. Exact dat wordt dus nu al 2 jaar geroepen, en ondertussen is de bevolking er sinds 2022 nog steeds gegroeid. Echt om te huilen hoe massaal mensen in de propaganda trappen en niet gewoon logisch kunnen nadenken. Als er nog maar voor 48 uur water zou zijn dan zijn over een paar dagen 2 miljoen mensen dood simpele.

Vond het overigens voor een vrijdag met Helene show niet heel verkeerd, normaal sla ik ze over maar had nu toevallig wat extra tijd het te kijken, en viel mee.
https://www.amnesty.nl/ac(...)n-gaza-af-te-sluiten

48 uur was overdreven maar gepest wordt er wel.

Met je propaganda gelul.
pi_217215239
quote:

Derksen bij zinnen proberen te brengen is ook gewoon kansloos. Laatst zei hij ook tegen Wierd Duk, die véél beter ingevoerd is op dit onderwerp, dat er met hem over alles valt te praten behalve over Israël. Derksen ziet wel de splinter in de ogen van een ander maar niet de balk in die van hemzelf.
pi_217215248
quote:
Als bezettende macht geeft het internationale oorlogsrecht Israël de wettelijke verplichting om te zorgen voor voedsel, medicijnen en andere voorraden die essentieel zijn voor het overleven van de burgers in Gaza.
I rest my case.
pi_217215279
quote:

Ga toch weg mafkees. Even de oorlogsmisdaden van Israel proberen te bagatelliseren. Jij bent niet goed in je bovenkamer!
pi_217215283
Wat mij betreft mag Van der Gijp wegbezuinigd worden. Over een ander programma zeggen dat het nergens over gaat terwijl hij zelf alleen maar puberale seksgrappen kan maken.
pi_217215301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 01:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
https://www.amnesty.nl/ac(...)n-gaza-af-te-sluiten

48 uur was overdreven maar gepest wordt er wel.

Met je propaganda gelul.
Amnesty, de organisatie die volledig doordrenkt is van links anti Israel geluid. Totaal niet onafhankelijk meer te noemen. De organisatie die Hamassers in Gaza de hand keihard boven het hoofd hield. De organisatie die NIETS voor de gijzelaars heeft gedaan, en nog steeds doet. Die met Hamas uitstekende contacten heeft, maar NOOIT de gijzelaars heeft gesproken of ondersteuning heeft geboden. De organisatie die zijn grootste donor uit linkse hoek heeft, wiens brood men eet wiens woord men spreekt.

En waarom moet het land wat in oorlog is met Hamas die een Pearl Harbor op Israel flikten, de tegenpartij eigenlijk van water en voedsel voorzien? Moest Amerika Japan ook van voedsel voorzien in de oorlog? Prima als landen voedsel willen droppen, maar in een oorlog de andere partij verplicht van voedsel en water moeten voorzien, fantastisch dat ze het willen, maar in geen enkele oorlog gebeurt dat.
En Geneve dit en Geneve dat, ik moet de eerste schone oorlog nog meemaken. Als Hamas zich overgeeft is er morgen weer water en is de oorlog voorbij. Als de gijzelaars eindelijk vrij worden gelaten is de oorlog voorbij. En als Israel zich overgeeft aan Hamas leeft er geen kind, vader, opa en oma meer in Israel. Dán gaan we dingen zien die we zelfs in 1940-45 niet gezien hebben. Overigens waren al die voedseltekorten tijdens die theater voorstellingen van Hamas afgelopen weken nergens te zien. Maar dat theater is weer voorbij en de uniformen zijn weer uitgedaan, en opeens is het weer totale hongersnood en alle nieuwe Toyota’s en Hamas strijders zijn nergens meer te bekennen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 29-03-2025 02:32:21 ]
pi_217215318
In Gaza wordt momenteel door duizenden inwoners geprotesteerd tegen Hamas. Maar nuttige idioten als Firuze60 en eensteen25 zullen het vast beter weten dan lieden die dagelijks gebukt gaan onder de terreur van hun eigen machthebbers, die van tevoren wisten dat hun aanslagen een ongekende - maar grotendeels legitieme - vergelding van Israël zou uitlokken (maar dit hield ze niet tegen omdat ze geen zier geven om hun eigen bevolking). Terwijl dappere mensen daar demonstreren staan in ''onze'' hoofdstad - die een rijk Joods verleden kent - om de haverklap tal van antisemie... sorry, ''antizionisten'' op te roepen tot de etnische zuivering van Joden. De omgekeerde wereld.
pi_217215320
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 02:02 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
Ga toch weg mafkees. Even de oorlogsmisdaden van Israel proberen te bagatelliseren. Jij bent niet goed in je bovenkamer!
Welke oorlogsmisdaden? Je bent gebrainwashed mafkees. Er is oorlog tussen Israel en Hamas, net als er oorlog tussen Rusland en Oekraine is, en ze doen maar lekker. Oorlog is OORLOG. Ieder doelwit is legitiem als er strijders van de tegenpartij zitten, zelfs als dat er maar eentje tussen 100 burgers is. Staat letterlijk in het akkoord van Geneve.
pi_217215323
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 02:28 schreef Niels_ het volgende:
In Gaza wordt momenteel door duizenden inwoners geprotesteerd tegen Hamas. Maar nuttige idioten als Firuze60 en eensteen25 zullen het vast beter weten dan lieden die dagelijks gebukt gaan onder de terreur van hun eigen machthebbers, die van tevoren wisten dat hun aanslagen een ongekende vergelding van Israël zou uitlokken (maar dit hield ze niet tegen omdat ze geen zier geven om hun eigen bevolking).
Overigens ook bizar dat er totale stilte in de media is betreft dit onderwerp. Terwijl als er overal tegen Israel wordt gedemonstreerd, ze helemaal los gaan en het op alle voorpagina’s van de bekende Goebbels DPG media staat. En nu: krekels.
pi_217215392
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 02:29 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Welke oorlogsmisdaden? Je bent gebrainwashed mafkees. Er is oorlog tussen Israel en Hamas, net als er oorlog tussen Rusland en Oekraine is, en ze doen maar lekker. Oorlog is OORLOG. Ieder doelwit is legitiem als er strijders van de tegenpartij zitten, zelfs als dat er maar eentje tussen 100 burgers is. Staat letterlijk in het akkoord van Geneve.
50.000 doden in gaza waaronder zeker 20.000 kinderen en ik ben gebrainwashed? LOL.... Jij bent ZIEK in die bovenkamer van je en je moet preventief opgesloten worden. ENGNEK!!!!
  zaterdag 29 maart 2025 @ 07:30:21 #140
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217215658
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 03:56 schreef eensteen25 het volgende:

[..]
50.000 doden in gaza waaronder zeker 20.000 kinderen en ik ben gebrainwashed? LOL.... Jij bent ZIEK in die bovenkamer van je en je moet preventief opgesloten worden. ENGNEK!!!!
Mooi ook hoe hij jou verwijt in propaganda te trappen, net als de media en talloze organisaties en zelf dikt hij de propaganda van Israël nog wat verder aan :')
Rini dankjewel.
pi_217215823
Merkwaardig ook hoe Derksen en de rest vf media alleen maar kunnen focussen op Israël en nooit op andere oorlogshaarden, zoals Soedan, Syrië, bezetting van de West-Sahara door Marokko, Turkije in Syrië etc. Waarom die ziekelijke focus op slechts één land. Je zou bijna gaan denken dat ze een vooringenomen hekel hebben aan de inwoners van dat land.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 08:29:00 #142
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217215872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:21 schreef Battlecruiser het volgende:
Merkwaardig ook hoe Derksen en de rest vf media alleen maar kunnen focussen op Israël en nooit op andere oorlogshaarden, zoals Soedan, Syrië, bezetting van de West-Sahara door Marokko, Turkije in Syrië etc. Waarom die ziekelijke focus op slechts één land. Je zou bijna gaan denken dat ze een vooringenomen hekel hebben aan de inwoners van dat land.
Eens, maar dat ligt meer aan de media dan aan VI. VI bespreekt ook alleen maar wat er in de media staat
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217215914
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eens, maar dat ligt meer aan de media dan aan VI. VI bespreekt ook alleen maar wat er in de media staat
Dat mag je ze gerust verwijten. Ze hoeven natuurlijk niet iedere post op X te bespreken, maar iets verder kijken dan wat de NOS en Telegraaf roepen mag van mij wel.

Ik zou het best leuk vinden als ze bijvoorbeeld een keer Ad Verbruggen van De Nieuwe Wereld uit zouden nodigen. Moet je het alleen niet over corona gaan hebben, maar verder een prima vent die zaken toch vanuit een andere invalshoek bekijkt dan het gros van de mainstream media doet.

Moet wel zeggen dat nu ik dit typ ik besef dat hij wel een man is die veel woorden nodig heeft omdat hij wat complexere onderwerpen duidt. Vaak komt dat soort gasten bij VI niet zo goed uit de verf, ook door het gebrek aan intellectueel niveau rechts van ze :')
  zaterdag 29 maart 2025 @ 08:42:25 #144
466281 WismutVeilchen83
pi_217215970
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:21 schreef Battlecruiser het volgende:
Aah, daar is de antisemiet-kaart weer! ‘Ja, maar zij die ook vreselijke dingen en daar hebben jullie het niet over. Jullie hebben een hekel aan Joden’.
Rini dankjewel.
pi_217215981
Je moet ook niet verwachten van de voormalige linksback van Veendam dat hij opeens heel inzichtelijk en genuanceerd alle wereldproblemen weet te duiden. Schijnbaar kijkt hij af en toe op de site van amnusty internationul en dagelijks het 6 uur journaal maar daar houdt het ook mee op.
  zaterdag 29 maart 2025 @ 08:57:59 #146
466281 WismutVeilchen83
pi_217216025
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:46 schreef DrDentz het volgende:
Je moet ook niet verwachten van de voormalige linksback van Veendam dat hij opeens heel inzichtelijk en genuanceerd alle wereldproblemen weet te duiden. Schijnbaar kijkt hij af en toe op de site van amnusty internationul en dagelijks het 6 uur journaal maar daar houdt het ook mee op.
Het belang dat ook gehecht wordt aan wat die nobuddies bespreken en wat ze vinden :')
Rini dankjewel.
pi_217216030
Eagles heeft weer een keer beet, ernstig onleuke rubriek altijd.
pi_217216033
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het belang dat ook gehecht wordt aan wat die nobuddies bespreken en wat ze vinden :')
Zegt er een _O-
  zaterdag 29 maart 2025 @ 09:03:13 #149
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217216041
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 08:35 schreef ISVV het volgende:

[..]
Dat mag je ze gerust verwijten. Ze hoeven natuurlijk niet iedere post op X te bespreken, maar iets verder kijken dan wat de NOS en Telegraaf roepen mag van mij wel.

Ik zou het best leuk vinden als ze bijvoorbeeld een keer Ad Verbruggen van De Nieuwe Wereld uit zouden nodigen. Moet je het alleen niet over corona gaan hebben, maar verder een prima vent die zaken toch vanuit een andere invalshoek bekijkt dan het gros van de mainstream media doet.

Moet wel zeggen dat nu ik dit typ ik besef dat hij wel een man is die veel woorden nodig heeft omdat hij wat complexere onderwerpen duidt. Vaak komt dat soort gasten bij VI niet zo goed uit de verf, ook door het gebrek aan intellectueel niveau rechts van ze :')
Zou ik ook best interessant vinden alleen is VI nu eenmaal niet zo'n programma. Het moet niet al te afwijkend/moeilijk worden, wat prima is aangezien ze daar ook zelf eerlijk over zijn. Het gaat toch om de kijkcijfers en om wat de grote groep mensen in de kroeg zou bespreken.

Desondanks bespreken ze een heel enkele keer wel eens iets afwijkends, bijv. als ze Cas uitnodigen of toen met die dermatoloog-vrouw over huidkanker enzo. Maar ze worden toch vooral geleid door wat er in de mainstream-media staat

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 29-03-2025 12:39:21 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 maart 2025 @ 11:18:05 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_217217467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2025 01:44 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Derksen bij zinnen proberen te brengen is ook gewoon kansloos. Laatst zei hij ook tegen Wierd Duk, die véél beter ingevoerd is op dit onderwerp, dat er met hem over alles valt te praten behalve over Israël. Derksen ziet wel de splinter in de ogen van een ander maar niet de balk in die van hemzelf.
Een jaar geleden op de FP...........

https://frontpage.fok.nl/(...)balverhalen-223.html

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')