https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Dat viel toch wel mee?quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef Dutch_view het volgende:
Rob de Nijs wordt een beetje belachelijk gemaakt. Ik verwacht woedende reacties op X
Wilfred vond het liedje wat Johan wel mooi vond duidelijk niets. Ten minste zo kwam het op mij over.quote:
Ja klopt maar dit voelde toch meer aan als bashen op Johan zijn muzieksmaak - wat ze wel vaker doen - dan Rob de Nijs afkraken.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wilfred vond het liedje wat Johan wel mooi vond duidelijk niets. Ten minste zo kwam het op mij over.
Dat vonden de Duitsers ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
"Soms heeft een land een dictator nodig" - Johan Derksen
Je moest eens weten hoe er in Westerse landen in het verleden in tijden van crisis gehandeld werd. Het Romeinse Rijk deed het overigens ook prima met een sterke leider. Zijn weleens onderzoeken naar gedaan wat het beste voor een samenleving functioneert. En daarin kwam verrassend genoeg, zelfs voor de onderzoekers, een “milde” vorm van dictatuur als meest succesvolle uit de bus rollen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:07 schreef DrDentz het volgende:
"Soms heeft een land een dictator nodig" - Johan Derksen
Schijnt dat hij recentelijk zelfs Malle Babbe vergeten wasquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk Rob dat nummer zelf al lang vergeten was.
Ik kijk hier heel af en toe nog wel eens, maar door het onnavolgbare beleid hier ben ik eigenlijk vrijwel helemaal afgekickt. Kan ik jou ook aanraden, als men je van hogerhand duidelijk maakt dat ze je hier niet moeten, waarom zou je hier dan wel inkomsten blijven genereren?quote:
Goh verrassend ditquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk hier heel af en toe nog wel eens, maar door het onnavolgbare beleid hier ben ik eigenlijk vrijwel helemaal afgekickt. Kan ik jou ook aanraden, als men je van hogerhand duidelijk maakt dat ze je hier niet moeten
Volgens mij tikt die man bij het opstaan standaard een fles azijn wegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Toch wel knap dat Valentijn elke maandag nog weer zuurder is dan de week ervoor
Krijgt elk jaar vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:43 schreef Bill_Hillie het volgende:
Volgens mij tikt die man bij het opstaan standaard een fles azijn weg
Ik hoor altijd liever intelligente, onderbouwde meningen waar ik het nog NIET mee eens was. Daar steek ik soms iets van op. Van meningen waar ik het al mee eens ben, steek ik niks op.quote:Op woensdag 19 maart 2025 03:54 schreef Eagles89 het volgende:
Wederom een T O P S H O W. Wat wil je ook met een topper als Mens aan de bar. Ik kom de laatste uitzendingen echt zwaar aan mijn trekken, ik kan niks negatiefs verzinnen, enige is misschien het (licht) kritische geluid richting Israel, maar dat is helemaal prima als het onderbouwd wordt en ook genuanceerd wordt, daar is niks op tegen.
Dat filmpje van buitenland minister Rubio met uitleg over waarom ze die terreur sympathisanten met Amerikaanse visa het land uit bonjouren: exact dit filmpje kwam ik tegen op X waarbij ik hoopte dat ze dit zouden laten zien en dat ze dit dan ook op nationale TV uitzenden dankzij Mens is echt om te kwijlen gewoon.
Van mij niks negatiefs te horen, wederom niet, sorry dat ik de laatste tijd hier niet meer klaag, want ik GENIET. VI is echt heerlijk kijken momenteel.
Ai, nu haken er weer adverteerders af.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:54 schreef incel2.0 het volgende:
‘Alle invloedrijkste mensen in Amerika zijn Joodse mensen’.
JohanGod.
Als ik iets wil leren lees ik wel een boek of volg ik een cursus ofzo. Ik kijk VI voor vermaak, niet om iets van op te steken. Sowieso als je denkt iets op te willen steken van een programma als VI, met een permanente depressieve instabiele clown, een mislukte rechtsback van Veendam en een presentator die maar bij één show succes heeft, tja. Dan ben je behoorlijk naïef. Maar ik ben met de laatste shows hartstikke blij, kijkt heerlijk weg!quote:Op woensdag 19 maart 2025 04:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik hoor altijd liever intelligente, onderbouwde meningen waar ik het nog NIET mee eens was. Daar steek ik soms iets van op. Van meningen waar ik het al mee eens ben, steek ik niks op.
Jij wilt constant andere mensen horen zeggen wat jij al dacht. Zal wel onzekerheid zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:29 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als ik iets wil leren lees ik wel een boek of volg ik een cursus ofzo. Ik kijk VI voor vermaak, niet om iets van op te steken. Sowieso als je denkt iets op te willen steken van een programma als VI, met een permanente depressieve instabiele clown, een mislukte rechtsback van Veendam en een presentator die maar bij één show succes heeft, tja. Dan ben je behoorlijk naïef. Maar ik ben met de laatste shows hartstikke blij, kijkt heerlijk weg!
Joh, laat gaan!quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:18 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Jij wilt constant andere mensen horen zeggen wat jij al dacht. Zal wel onzekerheid zijn.
Wierd Duk is ooit door zijn linkse collega's diep gekwetst en zit sindsdien rechts te trollen.quote:
Linkse collega's?quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:47 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wierd Duk is ooit door zijn linkse collega's diep gekwetst en zit sindsdien rechts te trollen.
Gijp kan het niveau m.b.t. de onderwerpen waar Duk voor zit totaal niet bijbenen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:53 schreef Martinello het volgende:
Duk zit er tegenwoordig altijd op woensdag, de dag dat Gijp er niet zit. René is geen fan waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |