abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217003182
Wappie GijpGod
pi_217013197
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 11 maart 2025 @ 22:10:09 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217013963
Zomaar een avond in de kroeg w/
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217014188
Gijp weer als vanouds dom vanavond
pi_217014191
Deze discussie horen we elke week al en duurt veel te lang..
pi_217014207
Herhaling inside altijd met Angela de Jong. Jammer want als het wat meer over media in het algemeen zou gaan is ze echt van toegevoegde waarde.
pi_217014403
Ladyshave Genee wil het er niet over hebben
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217016001
Dit was een prima show mensen. Derksen eindelijk een keer écht verstandige teksten over Trump/USA. Zelfs fragmenten van Oerlemans bij Eva Jinek die geweldig mooi kon uitleggen waarom Trump zo goed bezig is en waarom ze in Europa en in dit geval Nederland zo ontzettend treurig/zielig/kleinzerig/oordelend reageren. Jinek met dr mond vol tanden, en de Nederlandse kijkers even keihard op hun plek gezet. En bij VI werd het gewoon uitgezonden. TOP. Gijp ook prima vanavond, kon ook relativeren over Trump/Musk en zijn eindeloze domme kritiek die nergens op gebaseerd was van eerdere uitzendingen was compleet verdwenen. Veel realistischer en eerlijker beeld geschetst en niet dat domme zeer gekleurde napapegaaien van de Nederlandse mainstream media.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 07:40:28 #260
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217016429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
Dit was een prima show mensen. Derksen eindelijk een keer écht verstandige teksten over Trump/USA. Zelfs fragmenten van Oerlemans bij Eva Jinek die geweldig mooi kon uitleggen waarom Trump zo goed bezig is en waarom ze in Europa en in dit geval Nederland zo ontzettend treurig/zielig/kleinzerig/oordelend reageren. Jinek met dr mond vol tanden, en de Nederlandse kijkers even keihard op hun plek gezet. En bij VI werd het gewoon uitgezonden. TOP. Gijp ook prima vanavond, kon ook relativeren over Trump/Musk en zijn eindeloze domme kritiek die nergens op gebaseerd was van eerdere uitzendingen was compleet verdwenen. Veel realistischer en eerlijker beeld geschetst en niet dat domme zeer gekleurde napapegaaien van de Nederlandse mainstream media.
Demonstranten worden opgesloten en gedeporteerd. Boeken worden uit bibliotheken gehaald. Bepaalde woorden worden verboden. Vrije journalistiek wordt ingeperkt. Rechters worden aangevallen. Duizenden worden ontslagen door een ongekozen miljardair. Ja het gaat geweldig!
pi_217016432
Afellay wilde daar toen ook eens een ding van maken, dat die halve zool depressief is. Daar werd toen best wel een ding van gemaakt. Terwijl ik dat van Jack triester vond.
-nee-
pi_217016582
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 07:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Demonstranten worden opgesloten en gedeporteerd. Boeken worden uit bibliotheken gehaald. Bepaalde woorden worden verboden. Vrije journalistiek wordt ingeperkt. Rechters worden aangevallen. Duizenden worden ontslagen door een ongekozen miljardair. Ja het gaat geweldig!
Maar dat was de afgelopen jaren ook zo, maar dan onder het bewind van de woke gemeenschap. Werden woorden als "moeder" en "dames en heren" verboden.
  Moderator woensdag 12 maart 2025 @ 08:17:25 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_217016646
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 08:07 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar dat was de afgelopen jaren ook zo, maar dan onder het bewind van de woke gemeenschap. Werden woorden als "moeder" en "dames en heren" verboden.
Nee dat was niet zo leugenaar.
  woensdag 12 maart 2025 @ 11:44:48 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 12 maart 2025 @ 12:10:08 #265
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_217018993
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 12 maart 2025 @ 13:13:05 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  woensdag 12 maart 2025 @ 14:13:24 #267
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217020170
quote:
Overkomt de beste. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217020519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
Het is echt bizar en gewoonweg ongezond hoe jij reageert wanneer je in aanraking komt met mensen die een ander werelbeeld hebben dan jij.

Het is ook ontzettend absurd dat je doet alsof iedereen die kritiek heeft op de PVV en hoe ze operen in het huidige kabinet afdoet als linkse propaganda. Alsof je niet rechts kan zijn en de PVV een ontzettend debiele partij kan vinden? Gewoon een groffe belediging voor alles en iedereen in Nederlnad die zich schaart onder politiek rechts.
pi_217020605
Ik vind dit wel vrij links / communistisch van de PVV en de BBB.

pi_217020802
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 07:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Haha en nu graag het echte verhaal. Was eigenlijk al gestopt met lezen bij “demonstranten worden opgesloten en gedeporteerd”. Er is één iemand opgepakt die waarschijnlijk (laten we het toch aub hopen) wordt gedeporteerd als die door een rechter zijn VISUM wordt ontnomen nadat er informatie was binnengekomen dat hij directe contacten met Hamas personen had én bovendien direct verantwoordelijk voor keiharde illegale acties op universiteiten was zoals Joodse studenten zelfs fysiek aanvallen ja. Naast de vernielingen en illegale bezettingen en onder druk zetten van mensen ook nog eens. En dat durfde die allemaal met een VISUM van het land waar je te gast bent nota bene. Dat je in Nederland op een tijdelijke asielverzoek lekker crimineel bezig kunt zijn wilt niet zeggen dat je dat overal maar kunt maken hè. En boeken worden uit biblotheken gehaald lol alles is tegenwoordig online te koop wie gaat er uberhaupt nog naar een bibliotheek en bibliotheken zijn staatsbezit en worden gefinancierd door de staat, dat lijkt me helemaal prima dat de staat dan ook bepaald welke boeken er wel/niet te lezen zijn. Dat is in Nederland totaal niet anders overigens. Of dacht je dat je in Nederland wel élk boek kunt lezen in een bibliotheek? Ze hebben zelfs de boeken met zwarte piet erin verwijderd LOL give me a break man met je selectieve verontwaardiging. Geeneens zin op de rest nog te reageren, allemaal 1 op 1 teksten uit de Nederlandse DPG gestuurde media, waarvan 1 linkse Belgische familie dr eigenaar is en bepaalt wat en hoe je het te lezen krijgt. Het gaat geweldig inderdaad!

[ Bericht 5% gewijzigd door Eagles89 op 12-03-2025 15:33:51 ]
  woensdag 12 maart 2025 @ 15:06:23 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217020914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 14:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:

[..]
Het is echt bizar en gewoonweg ongezond hoe jij reageert wanneer je in aanraking komt met mensen die een ander werelbeeld hebben dan jij.

Het is ook ontzettend absurd dat je doet alsof iedereen die kritiek heeft op de PVV en hoe ze operen in het huidige kabinet afdoet als linkse propaganda. Alsof je niet rechts kan zijn en de PVV een ontzettend debiele partij kan vinden? Gewoon een groffe belediging voor alles en iedereen in Nederlnad die zich schaart onder politiek rechts.
Ehhh ik heb in die hele post die je quote geen EEN keer het woord PVV genoemd. Lol. Als je het wel een heerlijke show vindt als ze constant op Faber/PVV lopen te bashen dan zeg je dat hier toch? Waarom begin je mij aan te vallen met ongezond dit en absurd dat? Wat je zegt ben je zelf zeiden ze op het schoolplein vroeger, dat lijkt me wel van toepassing bij jou. Ik heb mijn mening en ik vind dat ze als enige rechtse show op de NL TV best wel wat minder mogen te zeiken over het rechtse geluid wat Faber/PVV hebben. Laat mij dat lekker vinden joh, maar je moet meteen in de aanval. Kijk toch lekker naar Bar Laat of Renze of Jinek, keuze genoeg.
En er is overigens een groot verschil tussen kritiek en het eindeloos gebash wat vooral door Gijp en ook door Derksen regelmatig richting Wilders en Faber worden geuit. Voor een rechts geluid op TV wat ze zelf zeggen vind ik dat behoorlijk teleurstellend ja. Maar dan ben je ongezond, absurd en zeer bizar volgens jou. Nou helemaal prima.
pi_217023804
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 15:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ehhh ik heb in die hele post die je quote geen EEN keer het woord PVV genoemd. Lol. Als je het wel een heerlijke show vindt als ze constant op Faber/PVV lopen te bashen dan zeg je dat hier toch? Waarom begin je mij aan te vallen met ongezond dit en absurd dat? Wat je zegt ben je zelf zeiden ze op het schoolplein vroeger, dat lijkt me wel van toepassing bij jou. Ik heb mijn mening en ik vind dat ze als enige rechtse show op de NL TV best wel wat minder mogen te zeiken over het rechtse geluid wat Faber/PVV hebben. Laat mij dat lekker vinden joh, maar je moet meteen in de aanval. Kijk toch lekker naar Bar Laat of Renze of Jinek, keuze genoeg.
En er is overigens een groot verschil tussen kritiek en het eindeloos gebash wat vooral door Gijp en ook door Derksen regelmatig richting Wilders en Faber worden geuit. Voor een rechts geluid op TV wat ze zelf zeggen vind ik dat behoorlijk teleurstellend ja. Maar dan ben je ongezond, absurd en zeer bizar volgens jou. Nou helemaal prima.
Veel nikszeggende woorden vind ik, op wie wil je indruk maken en waarom? Jouw extreem rechtse gebral maakt totaal geen indruk op mij in ieder geval. Ik vraag mij wel af waar dat vandaan komt.
pi_217025754
Kick
#superniger2020
pi_217026173
Johan heeft iets met namen. Rheinstaal :D
pi_217026254
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Altijd op zoek naar penny socks.
pi_217026427
knoepert kan in een rozenperkje met zijn camouflagecolbert
  donderdag 13 maart 2025 @ 11:02:47 #278
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217029659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Veel nikszeggende woorden vind ik, op wie wil je indruk maken en waarom? Jouw extreem rechtse gebral maakt totaal geen indruk op mij in ieder geval. Ik vraag mij wel af waar dat vandaan komt.
Het is gewoon een act. Een vermoeiende schreeuw om aandacht. Ik lees het niet eens meer.
Rini dankjewel.
pi_217031598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2025 15:03 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Haha en nu graag het echte verhaal. Was eigenlijk al gestopt met lezen bij “demonstranten worden opgesloten en gedeporteerd”. Er is één iemand opgepakt die waarschijnlijk (laten we het toch aub hopen) wordt gedeporteerd als die door een rechter zijn VISUM wordt ontnomen nadat er informatie was binnengekomen dat hij directe contacten met Hamas personen had én bovendien direct verantwoordelijk voor keiharde illegale acties op universiteiten was zoals Joodse studenten zelfs fysiek aanvallen ja. Naast de vernielingen en illegale bezettingen en onder druk zetten van mensen ook nog eens. En dat durfde die allemaal met een VISUM van het land waar je te gast bent nota bene. Dat je in Nederland op een tijdelijke asielverzoek lekker crimineel bezig kunt zijn wilt niet zeggen dat je dat overal maar kunt maken hè. En boeken worden uit biblotheken gehaald lol alles is tegenwoordig online te koop wie gaat er uberhaupt nog naar een bibliotheek en bibliotheken zijn staatsbezit en worden gefinancierd door de staat, dat lijkt me helemaal prima dat de staat dan ook bepaald welke boeken er wel/niet te lezen zijn. Dat is in Nederland totaal niet anders overigens. Of dacht je dat je in Nederland wel élk boek kunt lezen in een bibliotheek? Ze hebben zelfs de boeken met zwarte piet erin verwijderd LOL give me a break man met je selectieve verontwaardiging. Geeneens zin op de rest nog te reageren, allemaal 1 op 1 teksten uit de Nederlandse DPG gestuurde media, waarvan 1 linkse Belgische familie dr eigenaar is en bepaalt wat en hoe je het te lezen krijgt. Het gaat geweldig inderdaad!
Vrij naar Marjolein Faber: deze post klopt (en in dit geval écht ;)).
  donderdag 13 maart 2025 @ 17:42:30 #281
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217034402
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
In Polen houden ze erg van diebstahl, dat is lekker goedkoop :P
  Trouwste user 2022 donderdag 13 maart 2025 @ 18:01:41 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_217034636
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2025 17:42 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
In Polen houden ze erg van diebstahl, dat is lekker goedkoop :P
En Lenie ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217039131
Kick
#superniger2020
pi_217039149
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef superniger het volgende:
Kick
De dagelijkse kick. Niemand kijkt deze onzin nog.
pi_217039260
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Alles voor de postcount.
#superniger2020
pi_217041252
Het is laatste afleveringen een stukje beter te behappen moet ik zeggen. Ook een Cinan die duidelijk een linkse toon heeft kan ik prima hebben, omdat die niet vooringenomen en arrogant is zoals klassiek links in talkshows als Jinek en Bar Laat wél echt is. En helaas ook bij sommige leden op dit Fok forum, waar ik zeer slecht op ga.
Maar Cinan luistert en observeert en geeft dan een mening onderbouwd met feiten onder andere simpele statistieken. Soms ben ik het er niet mee eens maar dat is niet erg, daar is een discussie voor. De show wordt er niet ondraaglijk van in elk geval. En Mens aan de bar is altijd top natuurlijk, wat een verademing is die man tov een Groenehuyzen die jarenlange propaganda op de door belasting geld gefinancierde NOS mocht verkondigen. Ook dat dikkige mannetje voor de politieke analyse is prima te doen. Derksen ook wat meer begripvol weer naar Trump vanavond, kortom: prima showtje!
  vrijdag 14 maart 2025 @ 05:42:36 #287
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217041634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 18:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Hun oude kijkers zijn helemaal niet per definitie rechts. Die keken VI zoals het vroeger was. Een groot deel van die groep zit helemaal niet op de radicaal rechtse bagger te wachten. Een groot deel daarvan kijkt ook helemaal niet meer.
Hear hear!

Heb het zelf al zeker een half jaar niet gezien. Heb ik veel gemist, nee hè?
pi_217042426
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 00:38 schreef Eagles89 het volgende:
Het is laatste afleveringen een stukje beter te behappen moet ik zeggen. Ook een Cinan die duidelijk een linkse toon heeft kan ik prima hebben, omdat die niet vooringenomen en arrogant is zoals klassiek links in talkshows als Jinek en Bar Laat wél echt is. En helaas ook bij sommige leden op dit Fok forum, waar ik zeer slecht op ga.
Maar Cinan luistert en observeert en geeft dan een mening onderbouwd met feiten onder andere simpele statistieken. Soms ben ik het er niet mee eens maar dat is niet erg, daar is een discussie voor. De show wordt er niet ondraaglijk van in elk geval. En Mens aan de bar is altijd top natuurlijk, wat een verademing is die man tov een Groenehuyzen die jarenlange propaganda op de door belasting geld gefinancierde NOS mocht verkondigen. Ook dat dikkige mannetje voor de politieke analyse is prima te doen. Derksen ook wat meer begripvol weer naar Trump vanavond, kortom: prima showtje!
Ik vind Cinan ook rust brengen maar de aflevering van gisteren was heel erg saai. Ik moet ook zeggen dat ik de onderwerpen Trump en Oekraïne ook echt helemaal zat ben dus als zoals gisteren ruim de helft van de uitzending daarover gaat vind ik dat toch zonde van de tijd. Dagelijks dezelfde discussies. Thomas had ook niks in te brengen en het herhalen van het filmpje van Raymond weten we nu ook wel. Je kon aan Gijp merken dat hij het ook een kutuitzending vond.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2025 @ 09:24:30 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_217043196
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Waar is @timmmmm gebleven ? :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 maart 2025 @ 09:25:54 #290
7889 tong80
Spleenheup
pi_217043207
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ik vind Cinan ook rust brengen maar de aflevering van gisteren was heel erg saai. Ik moet ook zeggen dat ik de onderwerpen Trump en Oekraïne ook echt helemaal zat ben dus als zoals gisteren ruim de helft van de uitzending daarover gaat vind ik dat toch zonde van de tijd. Dagelijks dezelfde discussies. Thomas had ook niks in te brengen en het herhalen van het filmpje van Raymond weten we nu ook wel. Je kon aan Gijp merken dat hij het ook een kutuitzending vond.
Oh, die kut gasten weer. Gewoon Kieft en Hansie terug. Boskamp één keer in de week. Lekker over voetbal lullen.

pi_217046878
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:17 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Ja dat is weer een ander verhaal, keuze van onderwerpen en de lengte ervan inderdaad. Maar daar zit Derksen volgens mij met zn dagelijkse lijstje achter van onderwerpen die Genee MOET bespreken. Ik heb liever ook dat het helemaal niet meer zoveel over dezelfde zaken gaat, maar als ze het dan toch per se willen bespreken doen ze het de laatste uitzendingen wel wat genuanceerder.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 17:37:39 #292
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217048702
Voor de stagiaire

Vraagje voor de biljartkenners

https://www.dumpert.nl/item/100117724_c42c8d1c
pi_217052684
De PVV wordt neergesabeld @Eagles89 kom er maar in
pi_217052818
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
De PVV wordt neergesabeld @:Eagles89 kom er maar in
Ze zijn niet dom, maar ze hebben geen enkel niveau.

Duidelijke taal.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 01:55:35 #295
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_217055132
Krijgen we nu elke dag dat filmpje van Raymond Men's.

Ooit mijn favoriete programma...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 15 maart 2025 @ 22:17:54 #296
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217065174
Minister Van Weel wil René van der Gijp graag ’ernst situatie’ uitleggen van Russische dreiging

Minister David van Weel van Justitie en Veiligheid zou graag tv-persoonlijkheid René van der Gijp willen ontmoeten om hem „de ernst van de situatie” door de oorlogsdreiging vanuit Rusland duidelijk te maken. In het tv-programma Café Kockelmann reageerde de VVD-minister op verzuchtingen van Van der Gijp onlangs in Vandaag Inside dat hij al die bangmakerij over een derde wereldoorlog maar niks vindt.
Van Weel is het daar volstrekt niet mee eens. Hij is samen met defensieminister Ruben Brekelmans juist aan het stimuleren dat mensen zelf uit voorzorg maatregelen nemen en spullen kopen om bijvoorbeeld de eerste dagen door te kunnen komen als de nood aan de man is. Dat is niet „om paniek te zaaien” maar het is volgens hem al lang de realiteit dat de Russen aanvallen uitvoeren op Europees grondgebied, zoals op kabels, maar er zijn ook talrijke cyberaanvallen.

Als er in het oosten van Europa inderdaad een grote strijd losbarst, bijvoorbeeld als de Russen de Baltische staten binnenvallen, dan zullen ook strategische aanvoerlijnen in Europa het doelwit kunnen zijn van Moskou. Het gaat bijvoorbeeld om de haven in Rotterdam waar veel oorlogsmaterieel zal worden aangevoerd dat bestemd is voor het front.

Vandaag Inside trekt dagelijks miljoenen kijkers waardoor de presentatoren de publieke opinie kunnen beïnvloeden. De justitieminister zei aan het eind van het programma dat Van der Gijp „van harte welkom is.”

https://www.telegraaf.nl/(...)n-russische-dreiging

Tegenspraak dulden ze niet in Den Haag :r en dus hebben ze op advies van woordvoerders besloten om Gijp uit te nodigen zodat hij niet meer hun tegen praat
Damage Control heet zoiets door kalt stellen van Gijp
Met angst laat je mensen de gekste dingen doen en dat willen ze graag zo houden daar :(
pi_217066549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
De PVV wordt neergesabeld @:Eagles89 kom er maar in
Moest werken en daarna gekozen om Race Cafe op Ziggo terug te kijken. Ik skip de uitzendingen op vrijdag meestal omdat Helene Hendriks er dan zit (saai, geen mening en vaak anti PVV/Trump) én het Race Cafe op Ziggo weer begonnen is en als ik je reactie lees een goede keuze geweest :)
pi_217080617
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 00:38 schreef Eagles89 het volgende:
Sinan vindt zichzelf niet moreel superieur en is niet veroordelend jegens andersdenkenden. Denk dat je prima met hem een avond in de kroeg kan zitten. Zeer verfrissend, want op links is dat soort lui tegenwoordig op de vingers van één hand te tellen.
pi_217089596
Kick de
#superniger2020
pi_217089599
Vol
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: