Ik heb helemaal geen tuinquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:24 schreef torentje het volgende:
[..]
De armen zijn arm doordat die o.a. geen grote tuin en geen ruime opslagplaats hebben. Zodat ze voor voedsel totaal onafhankelijk zouden zijn van (boeren)bedrijven.
Dat het voor jou geen probleem is slechts een anekdotisch bewijs.
Ik wel; Europa ftw.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Super harrier is ook Amerikaans
Maar ik zie geen reden om niet voor f35b te kiezen
Samenwerken met de Fransen gaat meestal niet zo goed omdat je dan samen moet werken met de Fransenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:35 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik wel; Europa ftw.
Er is (was) de Harrier II van BAE (British Aerospace). Als ze die weer kunnen bouwen; die is goed genoeg om wat er verder ook rondvliegt aan te kunnen en ook nog eens bommen te gooien.
Misschien een nieuw vliegtuig bouwen met de Fransen en Zweden. Onder druk wordt alles vloeibaar.
Finequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Samenwerken met de Fransen gaat meestal niet zo goed omdat je dan samen moet werken met de Fransen
Eerst de zaak om zeep proberen te helpen en dan wegrennen als de bom barst, die jij mede hebt aangestoken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Ik sla op de vlucht naar zuid-amerika als er stront aan de knikker komt.
Ik ben nog te jong.
De atoombommen zijn niet zo'n probleem, maar het afleveren is inderdaad lastiger.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon....
Je dacht dat je dat even voor een paar miljard in een paar jaar doet?
Daarnaast heb je er eigenlijk ook alleen echt wat aan als je ze kunt afschieten, en daarvoor moet je eigen rakettechnologie gaan ontwikkelen, en ook nog eens je duikboten aanpassen.
We kunnen het goedkoop lenen bij de EU.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Watashiwa het volgende:
Tja..
Waar halen we dat geld vandaan? Nog meer korten op zorg en onderwijs. Laten we dan maar ons land kapot maken voor de toekomst.
Korten op cultuurquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:06 schreef Watashiwa het volgende:
Tja..
Waar halen we dat geld vandaan? Nog meer korten op zorg en onderwijs. Laten we dan maar ons land kapot maken voor de toekomst.
Klopt. En die 2,05 is nog vertelend ook omdat daar ook hulp aan oekraiene in zit. Op enig moment zal dat stoppen en heb je meer budget.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:07 schreef sp3c het volgende:
Overigens vind ik het huidige bedrag (meen 2.1%) eigenlijk wel prima
Als iedereen dat gewoon structureel doet ieder jaar is er niemand ter wereld die ermee wil gaan komen vechten
Met of zonder Amerikaanse hulp maakt dan niet zoveel uit over een jaar of vijf of tien
Maar jij wilt helemaal niet dat wij sterk zijn. Jij wilt dat Poetin en Trump makkelijk over ons heen kunnen lopen en net zoveel mensen afmaken tot we capituleren en hun slaven worden. Andere dictators zijn ook prima, zolang het maar keiharde leiders zijn die overal schijt aan hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. En die 2,05 is nog vertelend ook omdat daar ook hulp aan oekraiene in zit. Op enig moment zal dat stoppen en heb je meer budget.
Dat met de huidige inflatie die 5 miljard nu al 10 miljard is, daarnaast laat jij me elke keer maar opnoemen waarom het niet nodig is, leg eens uit, wat ga je met dat vliegdekschip doen? En ik zou je nog een hele shitload aan argumenten kunnen geven waarom het niet haalbaar/handig is.quote:
Het is niet echt een multipurpose schip enige wat je ermee kan doen is vliegtuigen lanceren dus wat ga je ermee doen vind ik een eigenaardige vraagquote:Op woensdag 19 maart 2025 06:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat met de huidige inflatie die 5 miljard nu al 10 miljard is, daarnaast laat jij me elke keer maar opnoemen waarom het niet nodig is, leg eens uit, wat ga je met dat vliegdekschip doen? En ik zou je nog een hele shitload aan argumenten kunnen geven waarom het niet haalbaar/handig is.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gaan wij weer peacekeepen, mogelijk zonder de Amerikanen en dan wil ik het vliegende component van de Afghanistan missie ten alle tijden beschikbaar hebben, enige manier om dat te garanderen is een vliegdekschip (imo twee)
Als je geen problemen hebt met het niet hebben van een grote tuin ben je toch rijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tuin
Nergens last van
in mijn hoofd sowiesoquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Als je geen problemen hebt met het niet hebben van een grote tuin ben je toch rijk?
https://en.wikipedia.org/(...)ass_aircraft_carrierquote:£7.6 billion (2019) (equivalent to £9 billion in 2023) for two units
Ja de shit in Afghanistan bombarderen, goed idee om daar 20 miljard aan te spenderen.quote:
aaaah ... nietsquote:Op woensdag 19 maart 2025 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja de shit in Afghanistan bombarderen, goed idee om daar 20 miljard aan te spenderen.
Waarom denk je dat alleen grote landen die dingen hebben Hans?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:39 schreef sp3c het volgende:
er zijn prima argumenten te bedenken tegen een Nederlands vliegdekschip maar ik denk niet dat jij dat kan
waarom denk je dat dat een argument is om het niet te doen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alleen grote landen die dingen hebben Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |