quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Oh wat is er zo speciaal aan de screenshot dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh nee alleen de screenshot. De date was niet zo bijzonder.
Voor het terugkijken is de eerste date van vorige dinsdag het "leukste".
https://npo.nl/start/seri(...)-dates_1522/afspelen
Gemist. Iemand haar @ ?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nadesh
Krullen. Intelligent. Compact. @:bugno3
Je kijkt maar gewoon de uitzending terug.quote:
Beiden zelfs!quote:
MOKERVET @Mortaxxquote:
Gozah maak je niet drukquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:32 schreef DKUp het volgende:
Den Haag en omstreken even belachelijk maken met Maarten
Dat geeft niets.quote:
FAIRquote:
Yolanthe tandvlees 2010quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:34 schreef RipCity het volgende:
Wow die dude z'n tanden zijn bijna groter dan z'n hoofd
Nee apart vrouwtjequote:
Neem ons mee als ze deze stem niet hadquote:
Amerikaanse haai?quote:
Ze doet me denken aan 1 van de Poolse medewerksters bij een leverancier.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem ons mee als ze deze stem niet had
Stiekem vind ik het wel een grappig vrolijk ding
Eerste keer ooit dat hij over zichzelf praatquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef DKUp het volgende:
Jordaan is het mooiste stukje van Amsterdam
Opeens heeft Victor een klik
Amerikaans
Stem/uitstraling idd heeft er wel wat weg van.quote:
Volgens mij wel, maar al die leuke mensen vertrekken naar Amsterdam of Utrecht het liefst.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste keer ooit dat hij over zichzelf praat
Maar is Victor geen Rotterdammert?
Ik ben idd ook elke dag in Amsterdamquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar al die leuke mensen vertrekken naar Amsterdam of Utrecht het liefst.
Ze bedoelen het goedquote:
Hij doet wel zijn best!quote:
Dadelijk komt Wendy van Dijk uit het pak ja!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Is dit dat nare mens dat vroeger Ushi oid deed?
Deze bij die uit Letland?quote:
Hij komt ook wel wat simpel over.quote:
Je meet met 2 matenquote:
gaat het goed met je,quote:
Je vindt die jongen aantrekkelijk? Ze zijn allebei niet echt aantrekkelijk toch.quote:
Zou inderdaad moeite hebben met het stemgeluid, maar ze komt wel lekker vrolijk over opzich.quote:
Haai valt niet op haarquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Student docent Engels.
Is wat voor die Letse…
Of hij komt niet boven de bar uitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hij mag niet naar de bar want Max en Viccie zijn weg
Elke relevante of leuke vraag vergeten te stellen natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat heeft die vent verder te doen dan vier drankjes per nachtje maken??
Eensquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Zo'n beginnende dater zo'n moeilijke Letse geven is bijna beschadigend.
idd. En af en toe vermoeiend. maar perfect first date materiaal. Lult wel een eind weg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Vind het wel leuke chick dit. Wel beetje lang gok ik
ja hou ik wel van. Laat lekker praten, kan ik rustig aan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
idd. En af en toe vermoeiend. maar perfect first date materiaal. Lult wel een eind weg.
Vind veel praten niet erg, maar het is zo'n combinatie van alles ofzo waardoor ik idd snel moe zou worden van haar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Van dat gelul word je toch leip joh
Receptioniste meid
Beter een kleine die stijgert…quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe krijgen ze 2 homo’s die paardrijden gevonden? Wow
Praten leukquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind veel praten niet erg, maar het is zo'n combinatie van alles ofzo waardoor ik idd snel moe zou worden van haar.
De kans is groter bij haais dan hetero’squote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Vind maar eens 2 hetero mannen die paardrijden!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou denken dat homo’s bang zijn voor paardenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
De kans is groter bij haais dan hetero’s
Ja precies dat. En dan die semi schorre stem erbij.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praten leuk
Niet dit type inhoudsloos
Die zijn overal bang voor behalve mannen neukenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat homo’s bang zijn voor paarden
Dit idee dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja hou ik wel van. Laat lekker praten, kan ik rustig aan doen
Precies. En ze zijn 1.60. Hoe kom je op zo’n groot paars?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die zijn overal bang voor behalve mannen neuken
Groot paars wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. En ze zijn 1.60. Hoe kom je op zo’n groot paars?
Zal er wel op getild moeten worden of een flink trapjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. En ze zijn 1.60. Hoe kom je op zo’n groot paars?
Ze is wel sympathiek ja.quote:
Beetje zo'n programmeermethode voor mensen met weinig tot geen programeerskills. Vaak visueel, of met een soort text to code, zodat mensen uit "de business" zelf iets kunnen bouwen.quote:
Een beetje het equivalent Wysiwyg websites maken? (Als is dat nu wel de standaard volgens mij).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje zo'n programmeermethode voor mensen met weinig tot geen programeerskills. Vaak visueel, of met een soort text to code, zodat mensen uit "de business" zelf iets kunnen bouwen.
Dungeons & Dragons?quote:
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een beetje het equivalent Wysiwyg websites maken? (Als is dat nu wel de standaard volgens mij).
Dat heb ik wekelijks bij meisje Taylor bij Ajaxquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Potdomme, die baard, is er niemand die iets tegen hem kan zeggen?
Elke IT afdelingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
werk je met mensen en vind je iedereen irritant,
Geen vanilla type neequote:
Hij was al direct verliefdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Vind iemand dit boerderij type leuk
Zal je zien dat hij nee zegt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Wel en type dat vroeger Rusdische mailorderbruiden bestelde natuurlijk.
Wel een onverwacht soort intercedent!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Wel en type dat vroeger Rusdische mailorderbruiden bestelde natuurlijk.
Mis die show ZO erg.quote:
Ik wil weten of de Letse date meer dan 1 vervolg heeft gekregenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:12 schreef MadMaster het volgende:
De aflevering kan wel afgesloten worden…
Welke? Dit sikje is ook niet al te best.quote:
Net zo zeldzaam als een gouden Pikachu.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zoekt een fantasy nerd maar wil hem in de verpakking van Troy Parrott @:bugno3
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil weten of de Letse date meer dan 1 vervolg heeft gekregen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil weten of de Letse date meer dan 1 vervolg heeft gekregen
en jullie maar klagen over de matchquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hier kijk je toch telkens voor. Wat een leuke match.
vond ze wel goed bij elkaar passen die let en die hageneesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hier kijk je toch telkens voor. Wat een leuke match.
Was van twee of drie weken geleden deze introquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vage nieuwe intro met bekende gezichten.
In Nederland is alles dichtbij!!!!1quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef RipCity het volgende:
Nijmegen - katwijk
Kan je tijdens de treinreis met 3 andere sex hebben.
Vluggertjes danquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Nederland is alles dichtbij!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |