Geen issues gehad, de hele race gewoon kunnen kijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Ik zou je wifi of verbinding eens nakijken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Stream gisteren was kut. Ik keek vertraagd vanaf 7:00 ongeveer. 8 rondjes voor het einde kapte die er gewoon mee, de uitzending was afgelopen
Dat heeft @Nattekat ook weleens, dan is je databundel opquote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestoptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Ja, dat snap ik, maar toch is dat zo - ik heb het al vaker gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je uitgesteld kijkt lijk mij het niet dat je dan wil dat je stream ineens eruit wordt gegooid als het is gestopt
Ik denk inderdaad dat het zoiets was. Nu ik er aan terug denk heb ik dat al eens eerder gehad. Irritant.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Keek je terwijl de race eigenlijk nog bezig was?
Want dat stopt als de volledige gewone uitzending bezig was, de vertraagde stream ook. Ergens lijkt me dat een normaal proces.
Meestal is het dan even wachten tot de herhaling online staat en dan kan je die aanzetten (en vooruitspoelen).
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:58 schreef raptorix het volgende:
Maar was tevreden over kijken bij de Zwitser, stabiele stream van goede kwaliteit.
Raar.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef Black-Death het volgende:
ook vertraagd vanaf 7u gekeken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar.
Hele race Max onboard gehad op de laptop, live timing op de tablet, hoofduitzending op tv en liep als een zonnetje.
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Welke stabiele stream van de Zwitser en wat is je set up dan?
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op PC met VPN door een Zwitsers endpoint in te stellen op: https://www.srf.ch/
Ook geen reclames.
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:52 schreef DX11 het volgende:
[..]
Je kan je pc scherm naar de tv casten als je wilt...
Ik het niet zo dat je bij veel VPN tools je routing over je lokale netwerk niet over de VPN kan laten verlopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ow ik hoopte dat dat ook met een Android tv box kon. Ga niet achter mijn pc de race kijken
klopt, het live programma schakelt dan door naar de after the race show. heb hetzelfde vaker gehad en dan de uitzending los opgezochtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:50 schreef Nizno het volgende:
ze gooien de stream uit inderdaad. had ik ook een keer dat ik met 10 min vertraging ofzo keek
Je zet de VPN aan alleen in de browserquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Met een VPN casten is nooit 100% stabiel.
Dan moet je het standalone op het device zelf kijken
Kijk eens. Dit zijn de tips! Dank.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:50 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat kan ook. Play SRF kun je gewoon vanuit de Nederlandse Play Store installeren: https://play.google.com/s(...)srf.mobile.srfplayer. Ook op Android TV.
En de meeste grotere VPN-aanbieders hebben ook gewoon apps voor Android TV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |