Dat is dus waar het wringt: die oerconservatieve zandbakbewoners worden dus gesteund door een groep die door die zelfde oerconservatieve zandbakbewoners van de hoogste flat wordt gepleurd vanwege hun denkbeelden/geaardheid. Zo had je zoiets sneus als Queers for Palestine, echt hoe dom kun je zijn zegquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een woke samenleving waar moslims de dienst uitmaken.
Dat zijn wel progressieve moslims dan.
op FOK! zitten is per definitie niet verstandig. Maar het kan soms best vermakelijk zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Klopt daarom zit jij ook nog op FOK! Of het verstandig is is een 2e...
Dat is de hele Pride geschiedenis in Amsterdam ook. Jaarlijks terugkerend politiek carnavalsfeest voor feestvierders uit de provincie waarmee ze in 'achtergebleven gebieden' het nieuws weer eens kunnen halen met bijvoorbeeld een gemeenteraadslid in een boerka, of het gerucht verspreiden dat er geen Israelische vlaggen meegedragen mogen worden. Bleh.quote:
Voor iemand die openlijk uit de kast is vind ik dit een matige reactie HR. Waarbij je het zelfs lijkt op te nemen voor Orban en zijn partij.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Was jouw argument niet dat een Pride-optocht niets uitmaakt en alleen 'onzekere mannetjes' zich daar druk over maken?
Nou, als het allemaal toch niets uitmaakt, dan is het toch prima dat men Hongarije op democratische wijze besluit dit niet meer te willen? Meer dan genoeg homo's en lesbiennes gaan daar toch niet heen en voelen zich er ook niet thuis.
En het is tegenwoordig ook helaas meer een samenkomen dat om zelfgekozen geslachten, vulgair gedrag en ander radicaal progressivisme gaat dan dat homo's en lesbiennes nog centraal staan. Dat is erg jammer, want vroeger was het best een goed initiatief.
[..]
Tja, democratie telt voor progressief links alleen als de uitkomsten hun bevallen. Maar als er op een democratische wijze voor conservatief beleid wordt gekozen is dat 'fascisme' zo vindt men.
Orban heeft iets tegen transgenders, misschien wel omdat Nederland aan de bakermat lag voor de uitvinding van de transgender en wetenschappelijke subsidies daarvoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:27 schreef Redbullkid het volgende:
Goede zaak, nu ook hier nog aub.
Het is leuk geweest met die aandachtzoekerij.
Dat kunnen ze niet. Maar dan kan een queer alsnog van mening zijn dat die denkbeelden van Gazanen geen reden zijn om het dan maar oke te vinden dat mensen dood gebombardeerd worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ja dat mag en dat laat zien dat je er niks van snapt. Denk je dat een queer rustig in Gaza rond kan lopen?
Het wringt eerder dat jij aan de ene kant zo klaagt over oerconservatieve zandbakbewoners en aan de andere kant denkbeelden loopt te spuien die verdacht veel lijken op die van oerconservatieve zandbakbewoners. Blijkbaar wordt je er net zo onzeker van en zie je die moslims vooral als concurrenten in je ideale conservatieve wereldbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:40 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is dus waar het wringt: die oerconservatieve zandbakbewoners worden dus gesteund door een groep die door die zelfde oerconservatieve zandbakbewoners van de hoogste flat wordt gepleurd vanwege hun denkbeelden/geaardheid. Zo had je zoiets sneus als Queers for Palestine, echt hoe dom kun je zijn zeg
Als hij een zak geld en een goede, humane politieke oplossing voor het conflict tussen Israël en de Palestijnen steunt, dan wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ja dat mag en dat laat zien dat je er niks van snapt. Denk je dat een queer rustig in Gaza rond kan lopen?
Lach ze uit en ga verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:47 schreef QAnonn het volgende:
[..]
En wat te denken van de mensen die denken dat deze groepen goed samen kunnen leven. En roepen dingen als "Queers for Palestine".
Dat heb je dan goed gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Voor iemand die openlijk uit de kast is vind ik dit een matige reactie HR. Waarbij je het zelfs lijkt op te nemen voor Orban en zijn partij.
Je begrijpt hopelijk zelf ook nog wel dat het verbieden van een Pride optocht niet te vergelijken valt met homoseksualiteit strafbaar stellen, zoals in veel Midden-Oosterse landen het geval is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het wringt eerder dat jij aan de ene kant zo klaagt over oerconservatieve zandbakbewoners en aan de andere kant denkbeelden loopt te spuien die verdacht veel lijken op die van oerconservatieve zandbakbewoners. Blijkbaar wordt je er net zo onzeker van en zie je die moslims vooral als concurrenten in je ideale conservatieve wereldbeeld.
Nou onderdrukking begint meestal met dit soort dingen. En als je ziet hoe er in droomland Rusland mee om wordt gegaan is er geen reden om te denken dat men het hierbij wil houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef HowardRoark het volgende:
Je begrijpt hopelijk zelf ook nog wel dat het verbieden van een Pride optocht niet te vergelijken valt met homoseksualiteit strafbaar stellen, zoals in veel Midden-Oosterse landen het geval is.
Rusland houdt ondertussen verkapte razzia's op lhbt-clubs, dat is niet een stapje verder, maar heel veel stappen verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou onderdrukking begint meestal met dit soort dingen. En als je ziet hoe er in droomland Rusland mee om wordt gegaan is er geen reden om te denken dat men het hierbij wil houden.
Ja voor Orban en zijn fans is Rusland wel droomland. Er is geen reden te denken dat niets is wat men graag wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rusland houdt ondertussen volledige razzia's op lhbt-clubs, dat is niet een stapje verder, maar heel veel stappen verder.
En is Rusland een droomland?
Ondedrukking begint vaak met oorlogsretoriek en identiteitspolitiek. Maar los daarvan, het is een beweging die nogal wat radicaal wil veranderen, niet meer gewoon homo's die hun vrijheid bepleiten dan wel vieren.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou onderdrukking begint meestal met dit soort dingen. En als je ziet hoe er in droomland Rusland mee om wordt gegaan is er geen reden om te denken dat men het hierbij wil houden.
ik wil je never nooit niet meer zien bij Koningsdag, festival of welk evenement dan ook in jouw tering dorp georganiseerd zal worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:56 schreef yessie234 het volgende:
Er zijn blijkbaar ook blanke autocraten die een hekel hebben aan openlijke steunbetuigingen aan lesbiennes en homofielen bij door hun georganiseerde feestjes zoals Pride.
Het is ook een politieke pose.
Vooralsnog is het Hongarije die onderdrukkende maatregelen neemt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ondedrukking begint vaak met oorlogsretoriek en identiteitspolitiek. Maar los daarvan, het is een beweging die nogal wat radicaal wil veranderen, niet meer gewoon homo's die hun vrijheid bepleiten dan wel vieren.
Ik wacht nog op die uitzending van EenVandaag waarin wordt gesuggereerd dat homo's in Oost-Europa en masse in elkaar worden geslagen en vermoord door 'skinheads' of 'hooligans' van de Slavische soort en dat in Oost-Europa een soort nieuwe Derde Rijk aan het ontstaan is.quote:Op [url=https://forum.fok.nl/t
opic/2732880/1/999#p217097742]dinsdag 18 maart 2025 19:03[/url] schreef DeVerzamelaar het volgende:
En toch denk ik dat het in Hongarije voor homo's veel fijner toeven is dan hier, omdat je hier struikelt over de moslims en daar niet. Moslims zijn bij uitstek degenen die homo's lastigvallen en geweld tegen ze gebruiken.
Meestal krijg ik complimenten om mijn kurkdroge humor. Maar ik kom vaker kleine (dorps)feestjes, aanwezig zijn op mega-manifestaties doe ik alleen als ik daar iemand een plezier mee doe.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik wil je never nooit niet meer zien bij Koningsdag, festival of welk evenement dan ook in jouw tering dorp georganiseerd zal worden.
Waar heb je t overquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Lach ze uit en ga verder.
Je hebt qannon als naam. Een beweging zogenaamd tegen pedofilie met Trump als grote held.
Jij bent de queers for Palestine.
Ik denk dat voor de meesten het huidige Rusland een nachtmerrieland is. Demonstratierecht is belangrijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Goede zaak, ballen getoondquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit gaan we dus op meer plekken zien. Helaas hebben veel Pride organisatoren met de steeds radicalere en vulgaire vertoningen op Prides, het festival ter discussie gesteld binnen conservatieve kringen.
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |