Nou en? Mensen mogen die mening hebben. Net zoals jij je mening mag hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:47 schreef QAnonn het volgende:
[..]
En wat te denken van de mensen die denken dat deze groepen goed samen kunnen leven. En roepen dingen als "Queers for Palestine".
Ja dat mag en dat laat zien dat je er niks van snapt. Denk je dat een queer rustig in Gaza rond kan lopen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou en? Mensen mogen die mening hebben. Net zoals jij je mening mag hebben.
Dat boeit dus echt geen ene fuck. Mensen mogen een mening hebben en die uitspreken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ja dat mag en dat laat zien dat je er niks van snapt. Denk je dat een queer rustig in Gaza rond kan lopen?
Klopt daarom zit jij ook nog op FOK! Of het verstandig is is een 2e...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat boeit dus echt geen ene fuck. Mensen mogen een mening hebben en die uitspreken.
Precies. Net zoals jij je zorgvuldig geselecteerde en geknipte filmpjes van "libs of tiktok" van het goedgekeurde conservatieve propagandakanaal hier mag delen zonder door te hebben te dat men je daarom uitlacht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:57 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Klopt daarom zit jij ook nog op FOK! Of het verstandig is is een 2e...
Wat zit je progressief te hinten? Wees eens concreet dappere ridder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:40 schreef sp3c het volgende:
Knap dat je het punt wist te missen trouwens, petje af
Ik zit helemaal niet te hinten, als jij al de freaks niet wilt zien dan vind ik dat preuts maar primaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat zit je progressief te hinten? Wees eens concreet dappere ridder.
Ik zeg dat het allicht niet geschikt is voor kinderen, die freaks, of je freaks wilt bekijken en jij bent volwassen? Zelf weten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te hinten, als jij al de freaks niet wilt zien dan vind ik dat preuts maar prima
Heel de parade willen verbieden omdat ze terug de kast in moeten niet
Drie keer gelezen maar ik snap hier echt geen reet vanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg dat het allicht niet geschikt is voor kinderen, die freaks, of je freaks wilt bekijken en jij bent volwassen? Zelf weten.
Mijn comment ging niet over de gehele parade. Zal best zo zijn dat Orban op dit soort punten niet erg liberaal is.
Het is ook heel moeilijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Drie keer gelezen maar ik snap hier echt geen reet van
Freaksquote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg dat het allicht niet geschikt is voor kinderen, die freaks, of je freaks wilt bekijken en jij bent volwassen? Zelf weten.
Mijn comment ging niet over de gehele parade. Zal best zo zijn dat Orban op dit soort punten niet erg liberaal is.
Dat gaat helaas niet, sanctioneren wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:05 schreef Zoddie het volgende:
Zucht
Wanneer kunnen ze nou Hongarije eens uit de EU trappen?
Kost alleen maar geld en loopt alleen maar dwars.
Carnaval? Klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Freaks![]()
![]()
![]()
![]()
Met een gemiddeld carnaval zie je meer freaks, lat me raden, er nog nooit geweest?
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben Hamassjaals al beweerd dat het een mensenrecht is om aangelijnd in je blote piemel op straat naar kinderen te blaffen?
Over enkele decennia zul je zien dat steeds meer West-Europeanen richting Oost-Europa trekken om te ontsnappen aan de excessen van de Culturele Verrijking. Die trend is al bezig, maar het zal alleen maar meer worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 10:05 schreef Zoddie het volgende:
Zucht
Wanneer kunnen ze nou Hongarije eens uit de EU trappen?
Kost alleen maar geld en loopt alleen maar dwars.
De regering in Hongarije is inderdaad heel erg democratisch.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, als het allemaal toch niets uitmaakt, dan is het toch prima dat men Hongarije op democratische wijze besluit dit niet meer te willen? Meer dan genoeg homo's en lesbiennes gaan daar toch niet heen en voelen zich er ook niet thuis.
Wel een verdomd domme mening dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou en? Mensen mogen die mening hebben. Net zoals jij je mening mag hebben.
Met een Palestijns vlaggetje in een Europese stad op Internationals Women Day rondlopen, dat is pas heel erg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Hebben Hamassjaals al beweerd dat het een mensenrecht is om aangelijnd in je blote piemel op straat naar kinderen te blaffen?
Een woke samenleving waar moslims de dienst uitmaken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:37 schreef SemperLibertas het volgende:
Órban![]()
Kun je hem nu wel verketteren, maar die vent ziet hoe West-Europa keihard afglijdt naar een woke-samenleving waarin moslims de dienst uitmaken. En die kant wil hij terecht niet op gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |