abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217095891
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Heel eerlijk ook gewoon in Tilburg en in mijn dorp.

Maar dat komt niet door de moslims.
Ik had het inderdaad ook over steden als Roosendaal, Breda en Tilburg.

En dat komt niet door moslims nee
pi_217095935
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

En tegenwoordig hebben we in Tilburg ook nog 15 Poolse supermarkten, 3 Bulgaarse, 2 Roemeense, maar die Turkse en Marokkaanse supermarkten dat is echt het integratie probleem. :P
pi_217095942
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Fijn dat je erkent dat moslims er niets mee van doen hebben. Dan neem ik mijn eerdere opmerking graag terug, en met een vleugje van schaamte om mijn aanname.
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Frontpage dinsdag 18 maart 2025 @ 16:21:53 #204
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_217095946
Die handpop van Trump kan blaten wat hij wil, komt geen zinnig woord uit.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_217095956
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En tegenwoordig hebben we in Tilburg ook nog 15 Poolse supermarkten, 3 Bulgaarse, 2 Roemeense, maar die Turkse en Marokkaanse supermarkten dat is echt het integratie probleem. :P
Heerlijk! Goedkope groenten, legio kruiden en specerijen, en dat alles in een ruimte niet veel groter dan de gemiddelde studentenkamer.
pi_217095964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:08 schreef probeer het volgende:

[..]
En ik stel dat je schromelijk overdrijft omdat je vanuit vooringenomenheid graag een of ander punt over islamisering wil maken.
Leer eens lezen ipv met je vooringenomenheid graag een ander te betichten.
pi_217096110
En als we doen alsof Vance met zijn "civilisational suicide" ook doelt op de grote aantallen internationale studenten en men daar ook van af wil, dan moeten we wellicht eens gaan kijken naar de manier waarop we het onderwijs financieren. Opdat die onderwijsinstellingen zich niet meer genoodzaakt voelen om zoveel mogelijk instellingscollegegeld betalende jongeren aan te trekken.

Maar ik gok zomaar dat venture capitalist Vance er geen enkel probleem in ziet om onderwijsinstellingen te besturen als bedrijven waar rendement denken de belangrijkste drijfveer is geworden, en het hem toch voornamelijk om de instroom van niet-christenen gaat.

Aan de andere kant ... Als oud-adviseur van een fonds ter ondersteuning van veteranen lijkt hij er ook geen enkel probleem mee te hebben om nu als VP van Trump het departement voor 'Veterans Affairs' flink te korten en daarmee de positie van Amerikaanse veteranen flink te verzwakken. Dus wellicht is hij als oud-durfkapitalist ook heus voor publieke financiering van wetenschappelijk onderwijs. /s

[ Bericht 8% gewijzigd door probeer op 18-03-2025 16:46:09 ]
  dinsdag 18 maart 2025 @ 16:42:52 #208
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_217096164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Heerlijk! Goedkope groenten, legio kruiden en specerijen, en dat alles in een ruimte niet veel groter dan de gemiddelde studentenkamer.
Nou goedkoop... Maar ze hebben wel enorm veel keus en de groenten zien er ook een stuk beter uit als bij de meeste supermarkten. Die bij ons heeft trouwens een geweldig assortiment aan verse paddenstoelen en als ik aan de eigenaar vraag of hij de volgende keer een doosje van het een of ander mee wil nemen dan doet 'ie dat graag, stuurt hij me nog een appje ook als het binnen is. ^O^
pi_217096176
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:38 schreef probeer het volgende:
En als we doen alsof Vance met zijn "civilisational suicide" ook doelt op de grote aantallen internationale studenten en men daar ook van af wil, dan moeten we wellicht eens gaan kijken naar de manier waarop we het onderwijs financieren. Opdat die onderwijsinstellingen zich niet meer genoodzaakt voelen om zoveel mogelijk instellingscollegegeld betalende jongeren aan te trekken.

Maar ik gok zomaar dat venture capitalist Vance er geen enkel probleem in ziet om onderwijsinstellingen te besturen als bedrijven waar rendement denken de belangrijkste drijfveer is geworden, en het hem toch voornamelijk om de instroom van niet-christenen gaat.
Daar is de overheid al een hele tijd mee bezig.

https://nos.nl/artikel/25(...)ederlands-is-de-norm

[ Bericht 9% gewijzigd door Lospedrosa op 18-03-2025 16:57:29 ]
Vakman pur sang
pi_217096212
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat krijg je met de Nederlandse neoliberalen ..

Als je minder internationale studenten in (en dus meer publieke financiering van) het onderwijs wil, hoef je iig niet bij het huidige kabinet (of D66) te zijn.
pi_217096222
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:04 schreef probeer het volgende:

[..]
In Utrecht is de voertaal in het centrum nog gewoon overwegend Nederlands. En als je af en toe Engels nodig hebt, is dat omdat je bediende een internationale student is.
Dat is niet mijn ervaring. Zelfs in Tilburg is het voortaan schering en inslag.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 18 maart 2025 @ 17:03:42 #212
28033 Pek
je moet wat
pi_217096383
Met grote weerzin en tegenzin moet ik die walgelijke klootzak hier wel gelijk geven, verdomme.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_217096671
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/25(...)ederlands-is-de-norm
Vallen die Vlamingen onder ons minder op, bedoel je dat?
pi_217097167
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:27 schreef Zoddie het volgende:
Men heeft het nog wel vaak over intergreren en hoe dat het beste aan te pakken.

Maar waarom zou men intergreren?

Broer woon 2 straten verderop, andere familie woont ook in NL.
Meerdere bewoners in de straat komt uit hetzelfde land of dezelfde cultuur.
Ze hebben hun eigen winkels en supermarkten.

Ze hebben eigenlijk geen enkel contact met autochtonen nodig meer, dus waarom zouden ze zich aanpassen aan de Nederlandse maatschappij?!!
Boomers in Zuid Spanje hetzelfde.
pi_217097600
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:27 schreef Zoddie het volgende:
Men heeft het nog wel vaak over intergreren en hoe dat het beste aan te pakken.

Maar waarom zou men intergreren?

Broer woon 2 straten verderop, andere familie woont ook in NL.
Meerdere bewoners in de straat komt uit hetzelfde land of dezelfde cultuur.
Ze hebben hun eigen winkels en supermarkten.

Ze hebben eigenlijk geen enkel contact met autochtonen nodig meer, dus waarom zouden ze zich aanpassen aan de Nederlandse maatschappij?!!
Los van wat je daarvan vindt is dat in het Amerika van JD Vance niet anders, bekendste voorbeeld zijn natuurlijk de diverse Chinatowns.
pi_217097672
Altijd weer de auto’s en busjes die aanslagen plegen.

https://www.dailymail.co.(...)-College-London.html
Vakman pur sang
  dinsdag 18 maart 2025 @ 19:24:42 #217
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217098083
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd weer de auto’s en busjes die aanslagen plegen.

https://www.dailymail.co.(...)-College-London.html
Police said the incident, which happened at around 11:50am close to the entrance to King's College London and Somerset House, was not terror related.
pi_217098139
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Los van wat je daarvan vindt is dat in het Amerika van JD Vance niet anders, bekendste voorbeeld zijn natuurlijk de diverse Chinatowns.
Je moet je denk ik ten eerste afvragen wat het belang van Vance in deze is. Ze hebben schijnbaar zo’n hekel aan Europa dus waarom dan niet gewoon kapot laten gaan. Daarnaast drijft heel Amerika op het probleem wat hij probeert aan te stippen. Amerika kent chinatowns, afgesloten gelovige gemeenschappen en complete zwarte wijken waar meer mensen wonen dan de hoofdstad van Nederland.
pi_217098466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Police said the incident, which happened at around 11:50am close to the entrance to King's College London and Somerset House, was not terror related.
Precies het punt inderdaad.
Vakman pur sang
pi_217098590
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je moet je denk ik ten eerste afvragen wat het belang van Vance in deze is. Ze hebben schijnbaar zo’n hekel aan Europa dus waarom dan niet gewoon kapot laten gaan. Daarnaast drijft heel Amerika op het probleem wat hij probeert aan te stippen. Amerika kent chinatowns, afgesloten gelovige gemeenschappen en complete zwarte wijken waar meer mensen wonen dan de hoofdstad van Nederland.
Een verenigd Europa is gewoonweg heel sterk en machtig. Dat wil je niet als andere partij, liever allemaal kleine landjes die je allemaal kan manipuleren.

En echt heel veel mensen met open ogen trappen blind in al die propaganda.
pi_217098676
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
In veel steden wordt je in de winkels al in het Engels aangesproken en is het personeel dat gewoon verplicht. Of dat iets met moslims te maken heeft verder weet ik niet maar binnensteden veranderen wel.
Het viel me in Amsterdam ook op.

Eerder met onze handelsgeest en aanpassing aan het massatoerisme denk ik. En het zal zn vruchten wel afwerpen qua sales.
pi_217098949
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het viel me in Amsterdam ook op.

Eerder met onze handelsgeest en aanpassing aan het massatoerisme denk ik. En het zal zn vruchten wel afwerpen qua sales.
Ik vind het in de horeca storend, dat gebruik van het Engels. Alsof een restaurant zichzelf het liefste vergelijkt met een hamburgerketen ofzo. Binnen de ring A10 zal het wel met cultuur en sales te maken hebben
  dinsdag 18 maart 2025 @ 20:20:14 #223
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217099423
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Aandacht afleiden
  dinsdag 18 maart 2025 @ 20:28:06 #224
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217099544
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 15:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de Chinese identiteit te maken??
Alles.

Gaat Xi bepalen wat de Chinese identiteit is?
pi_217099656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Aandacht afleiden
Nou ja, dat ten eerste. Maar met welk doel precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')