Vergeet niet de zondagssluitingen van winkels en druk bezocht kerkdiensten waarbij niet gelovigen in het dorp altijd met de nek aangekeken werden. Een beetje kinderarbeid erbij altijd goed voor de kinderen van mensen die graag terug in de tijd gaan, een 60 urige werkweek, 10 vakantiedagen per jaar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je mist de smid, de melkboer en de voddenman.
In veel steden wordt je in de winkels al in het Engels aangesproken en is het personeel dat gewoon verplicht. Of dat iets met moslims te maken heeft verder weet ik niet maar binnensteden veranderen wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je mist de smid, de melkboer en de voddenman.
Minder blank en meertalig bedoel je? En is dat erg of is ontwikkeling en verandering normaal en van alle tijden?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft een goed punt.
Nederland is Nederland niet meer als ik om me heen kijk in de winkelstraten.
Nee, een meerderheid uit de Derde Wereld in de grotere steden in pakweg 30 jaar tijd is nooit eerder voorgenomen en heeft onze samenleving nu al voorgoed veranderd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Minder blank en meertalig bedoel je? En is dat erg of is ontwikkeling en verandering normaal en van alle tijden?
Serveren is in Nederland een baantje dat je tijdelijk doet als jongere en in die steden staat altijd een universiteit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In veel steden wordt je in de winkels al in het Engels aangesproken en is het personeel dat gewoon verplicht. Of dat iets met moslims te maken heeft verder weet ik niet maar binnensteden veranderen wel.
Wat een onzin. China heeft alle recht om Chinees te blijven en doet dat ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Uhhh nee. Als China dat doet gaat de hele wereld het bekritiseren. Beter nog het zou een goed excuus zijn voor een handelsoorlog.
[..]
Het gaat hier over de EU. Weer zit je mis.
[..]
In de biblebelt gebeurt dat nog steeds.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vergeet niet de zondagssluitingen van winkels en druk bezocht kerkdiensten waarbij niet gelovigen in het dorp altijd met de nek aangekeken werden. Een beetje kinderarbeid erbij altijd goed voor de kinderen van mensen die graag terug in de tijd gaan, een 60 urige werkweek, 10 vakantiedagen per jaar.
Er is weinig democratie en liberalisme in China. Maar als jij van dictators houdt, sure.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een onzin. China heeft alle recht om Chinees te blijven en doet dat ook.
Veel steden ja? Amsterdam, Rotterdam en Den Haag?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In veel steden wordt je in de winkels al in het Engels aangesproken en is het personeel dat gewoon verplicht. Of dat iets met moslims te maken heeft verder weet ik niet maar binnensteden veranderen wel.
De toename in de bevolkingspopulatie de afgelopen 30 jaar op de aarde is ook nooit eerder voorgekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, een meerderheid uit de Derde Wereld in de grotere steden in pakweg 30 jaar tijd is nooit eerder voorgenomen en heeft onze samenleving nu al voorgoed veranderd.
Ergens is integratie veranderd in diversiteit. Eerder dacht men dat de hoofddoek vanzelf wel afging bij de jongere moslims, dat deze zouden vernederlandsen. Rond de tijd van Fortuyn had je nog veel gedoe over integratie, maar links is gaan 'omdenken'. Bedrijven moeten nu meer diversiteit hebben (in huidskleur / cultuur, niet in mening), diversiteit is een kracht. De hoofddoek in het bedrijf werd een verdienmodel. Juist de autochtone Nederlanders zouden slecht integreren en te weinig openstaan voor andere culturen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:27 schreef Zoddie het volgende:
Men heeft het nog wel vaak over intergreren en hoe dat het beste aan te pakken.
Maar waarom zou men intergreren?
Broer woon 2 straten verderop, andere familie woont ook in NL.
Meerdere bewoners in de straat komt uit hetzelfde land of dezelfde cultuur.
Ze hebben hun eigen winkels en supermarkten.
Ze hebben eigenlijk geen enkel contact met autochtonen nodig meer, dus waarom zouden ze zich aanpassen aan de Nederlandse maatschappij?!!
Wat heeft dat met de Chinese identiteit te maken??quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is weinig democratie en liberalisme in China. Maar als jij van dictators houdt, sure.
Ah, voorheen waren het telkens dezelfde veranderingen die oke waren en nu is het opeens een compleet andere unieke verandering die slecht is. Helder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, een meerderheid uit de Derde Wereld in de grotere steden in pakweg 30 jaar tijd is nooit eerder voorgenomen en heeft onze samenleving nu al voorgoed veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Het is een uitzondering dat een populatie zich zonder dwang gewoon laat vervangen. Ken ik in de wereldgeschiedenis geen voorbeeld van.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De toename in de bevolkingspopulatie de afgelopen 30 jaar op de aarde is ook nooit eerder voorgekomen.![]()
Samenlevingen die niet onderhevig zijn aan populatie veranderingen zijn altijd voorgekomen waarom zouden de afgelopen 30 jaar een uitzondering daarop moeten vormen?
Heel eerlijk ook gewoon in Tilburg en in mijn dorp.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Veel steden ja? Amsterdam, Rotterdam en Den Haag?
En dat komt door de moslims? Niet omdat internationale studenten makkelijk aan de slag kunnen in de horeca?
Bij onze kapitalistische rechtse voorouders die vanaf jaren 50 graag massaal goedkope werkkrachten wilden hebben omdat anders er geen kolen uit de mijnen kwamen..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een uitzondering dat een populatie zich zonder dwang gewoon laat vervangen. Ken ik in de wereldgeschiedenis geen voorbeeld van.
Nota bene: ik zeg niet dat de schuld ‘bij de buitenlanders’ ligt, die ligt op de eerste plaats bij ons zelf.
Ik heb het niet over de horeca maar winkelstraten. En ook over steden waar geen universiteiten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Veel steden ja? Amsterdam, Rotterdam en Den Haag?
En dat komt door de moslims? Niet omdat internationale studenten makkelijk aan de slag kunnen in de horeca?
In Utrecht is de voertaal in het centrum nog gewoon overwegend Nederlands. En als je af en toe Engels nodig hebt, is dat omdat je bediende een internationale student is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heel eerlijk ook gewoon in Tilburg en in mijn dorp.
Maar dat komt niet door de moslims.
En ik stel dat je schromelijk overdrijft omdat je vanuit vooringenomenheid graag een of ander punt over islamisering wil maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de horeca maar winkelstraten. En ook over steden waar geen universiteiten zijn.
Maar ondertussen westerse liberale waarden op het gebied van gezondheid, onderwijs, kunst, enzovoort de kop in te drukken...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Amerika denkt zeker in eerste instantie aan zichzelf en daar zouden wij een heel goed voorbeeld aan kunnen nemen!
Daarnaast proberen ze ons als Christelijke bondgenoot te beschermen, vermanen en te behoeden voor het onverantwoorde beleid ten aanzien van volkeren die een cultuur met zich meebrengen die niet verenigbaar is met de Christelijke waarden van dit gebied. Op zich weinig mis mee met zo'n waarschuwing en het zou uiterst verstandig zijn als Europa dit ter harte zou nemen. Sommige dingen moet je namelijk gewoon niet willen zullen we maar zeggen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |