Dat klopt, die importeren ze daar dan ook niet. Ze hebben al genoeg interne boys die een aanslag willen plegen op hun medestudenten, gays of whatever.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Die hoeven ze in de VS niet te importeren, Daar hebben ze eigen Lombrozo's genoeg die met een stormgeweer een klassenavond of een gaybar bezoeken.
Het kan toch niet anders dan dat het verdwijnen van mijn cultuur gedurende mijn leven een negatieve impact op mij gaat hebben. Wie heeft het over stilstand trouwens? Daar ga ik in mijn post duidelijk op in. De Nederlandse cultuur is voortdurend veranderd. Het gaat hierbij echter om een verandering van de Nederlandse cultuur zelf, niet om een vervanging van buitenaf. Degenen die dit tegen de wil van de oorspronkelijke bevolking doorduwen zijn duidelijk van kwade wil.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is zeker onwaar. Maar het is ook onwaar dat stilstand alleen maar positief is. Het is alleen de wens van mensen met wie het goed gaat, die zijn bang voor verandering, ook als het een verbetering is.
[..]
Nee, dat is helemaal niet duidelijk. Dat is alleen maar jouw mening omdat jij bang bent dat JOUW cultuur gevaar loopt EN waarde heeft, EN per definitie goed is.
Dat kan wel anders. Het kan ook een positieve impact op je hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:03 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het kan toch niet anders dan dat het verdwijnen van mijn cultuur gedurende mijn leven een negatieve impact op mij gaat hebben.
Het verschil dat je maakt is volkomen nutteloos.quote:Wie heeft het over stilstand trouwens? Daar ga ik in mijn post duidelijk op in. De Nederlandse cultuur is voortdurend veranderd. Het gaat hierbij echter om een verandering van de Nederlandse cultuur zelf, niet om een vervanging van buitenaf. Degenen die dit tegen de wil van de oorspronkelijke bevolking doorduwen zijn duidelijk van kwade wil.
Nee dat is het niet. Het verschil is wezenlijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het verschil dat je maakt is volkomen nutteloos.
Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:11 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het verschil is wezenlijk.
Volgens mij is elke mogelijke poging voorbij gekomen om mensen aan de kinderen te krijgen, maar men gaat er gewoon niet meer voor zoals vroeger. Je zult het over een andere boeg moeten gooien.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, niet helemaal eens met jou. Je moet namelijk wel twee inkomens ophoesten om in een leuk (normaal) huis te kunnen wonen. Het is geen kwestie van willen maar wel moeten. Pak de huizencrisis aan, en geef werkende moeders de flexibiliteit die ze nodig hebben om zowel een goeie moeder als een goeie collega te zijn. Geef iedereen die parttime wil werken goede carrireperspectieven, inclusief de vaders. Dan volgen vanzelf meer kinderen.
Maar niet pers slechter.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:23 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Jawel het is een andere cultuur, dus wezenlijk anders.
Kennelijk hebben Europese culturen iets waardevols want iedereen wil er wonen.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar niet pers slechter.
Waarom denk je dat mensen er gewoon niet meer voor gaan?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij is elke mogelijke poging voorbij gekomen om mensen aan de kinderen te krijgen, maar men gaat er gewoon niet meer voor zoals vroeger. Je zult het over een andere boeg moeten gooien.
Is als blanke Amerikaan drie kinderen maken bij een Indiase vrouw ook omvolking?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Omvolking is dreiging nummer 1 hier in het westen.
Wat denk jij?quote:Op maandag 17 maart 2025 23:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen er gewoon niet meer voor gaan?
Zal best, maar stilstand is achteruitgang. De "Europese cultuur" is niet dezelfde als 10 of 100 jaar geleden. De enige constante is verandering.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:45 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Kennelijk hebben Europese culturen iets waardevols want iedereen wil er wonen.
Hier heb ik al op gereageerdquote:Op maandag 17 maart 2025 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal best, maar stilstand is achteruitgang. De "Europese cultuur" is niet dezelfde als 10 of 100 jaar geleden. De enige constante is verandering.
Dan zijn we klaar.quote:
Nou als ik naar je pohi kijk en je ondertitel ben jij ook geen aanwinst voor de maatschappijquote:Op maandag 17 maart 2025 16:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want een hooggeleide Indiase vrouw is hetzelfde als een IQ 70 eerwraak Afghaan.
Leuk zo'n filmpje zonder context van een controversieel twitter account dat bekend staat om zijn framing.quote:
Vanuit mezelf redenerend:quote:
Het kan allemaal wel beter maar dan vraag ik me af hoe.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vanuit mezelf redenerend:
Te hoge verwachtingen van ouders. De huizenprijzen zijn torenhoog dus twee inkomens nodig. Ouders zijn daadwerkelijk veel meer tijd kwijt aan hun kinderen, hoeveel werden wijzelf als kind naar buiten geschopt of bij oma achter de deur geschoven? En dat was grotendeels nog in de tijd dat moeders de vrouw thuis bleef (pas sinds de nineties normaal dat vrouwen werken). Kinderopvang is schreeuwend duur. Zwangerschapsverlof is slechts 16 weken per kind, voor vaders is de regeling helemaal armoedig.
Ik ben kostwinner. Voor een tweede kind zou ik parttime moeten werken maar met een hypotheek van 2000 netto hoef ik me niet af te vragen of ik me dat kan veroorloven.
Klopt, maar ik had deze stappen in mijn carrire niet kunnen zetten als ik parttime gewerkt had. Verder is onze woning helemaal niet zo gek veel duurder, de gemiddelde woning kost bijna 5 ton. Dat kost zo'n 1600-1700 netto. Met 300 euro ga je geen 2 kinderen 3 dagen naar de opvang brengen hoor, zeker als je geen recht hebt op kinderopvangtoeslag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het kan allemaal wel beter maar dan vraag ik me af hoe.
Ik denk dat we het allemaal veel te goed hebben en niet graag in willen leveren op welvaart en vrijheid.
Als ik even vanuit jou redeneer, een hypotheek van netto 2k zitten verreweg de meeste Nederlanders niet aan. Dat is een keuze. Maar voor een beetje gemiddelde woning kun je met het verschil 2 kinderen 3 dagen op de kinderopvang zetten.
quote:Op maandag 17 maart 2025 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Vance zit vlg mij serieus in een algoritme op Twitter/Insta waarbij die alleen maar negers en moslims ziet in Europa die de straten vervuilen (Radio Genua en zulks)
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:08 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Leuk zo'n filmpje zonder context van een controversieel twitter account dat bekend staat om zijn framing.
Het is toch wel duidelijk hoe makkelijk mensen vallen voor de social media fuik.
Dat was de vraag niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nederlandse regering zijn faalhazen iig
It is not a measure of good health to be well adapted to a sick society.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 00:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nou als ik naar je pohi kijk en je ondertitel ben jij ook geen aanwinst voor de maatschappij
Zoals al vaker gezegd: de PVV gaat de grond onder zijn bestaansrecht (asielcrisis) echt niet oplossen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Deed de laatste regering Rutte dat ook niet beter dan dit PVV kabinet?
De huidige omvolking naar een soort wereldwijde eenheidsdiarree is het andere uiterste.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal best, maar stilstand is achteruitgang. De "Europese cultuur" is niet dezelfde als 10 of 100 jaar geleden. De enige constante is verandering.
Als we ooit een fascistisch land krijgen met iets gelijkwaardigs aan ICE, dan staat CarbonC voor de deur om iemand van zn bed te lichten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De huidige omvolking naar een soort wereldwijde eenheidsdiarree is het andere uiterste.
En vervolgens wordt mensen gevraagd om te vechten voor je vaderland 😂quote:Op maandag 17 maart 2025 16:36 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het doet me pijn om te zien hoe Europa elke dag verder afgebroken wordt. De traditionele culturen worden continue op de meest onredelijke wijze bekritiseerd, terwijl alles exotisch kritiekloos opgehemeld wordt. Vroeger dacht ik dat men uiteindelijk wel tot inkeer zou komen, maar daar lijk ik mij schromelijk in te hebben vergist. Niets is deze mensen te gek. Het toekomstperspectief wordt steeds negatiever. Ik vraag me vaak af wat het nog voor zin heeft om plannen voor de lange termijn te maken. Uiteindelijk zijn we gedoemd onze dagen te eindigen zonder een eigen plek onder de zon, compleet overgeleverd aan de welwillendheid van vreemdelingen. Vervolgens zal Nederland en Europa voor altijd verdwijnen, om nimmer weder te keren.
Jullie hebben Vance, Musk en Trumpquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:28 schreef niggeplease het volgende:
[..]
En vervolgens wordt mensen gevraagd om te vechten voor je vaderland 😂
Bijzonder dit hoor. Het uitzetten van illegale (!) migranten (waaronder nota bene bendeleden) is nu ook al fascisme?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als we ooit een fascistisch land krijgen met iets gelijkwaardigs aan ICE, dan staat CarbonC voor de deur om iemand van zn bed te lichten.
Alles wordt uit de kast getrokken idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder dit hoor. Het uitzetten van illegale (!) migranten (waaronder nota bene bendeleden) is nu ook al fascisme?
We hebben nog radicaler nodig of een heel heftige sociale/economische crisis waarbij ook de blanke middenklasse alles dreigt kwijt te raken. Pas dan zal de pleuris uitbreken en zal worden afgerekend met de profiteurs. Het is nodig en hoog tijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd: de PVV gaat de grond onder zijn bestaansrecht (asielcrisis) echt niet oplossen.
Dat lijkt me een stuk geloofwaardiger. Best veel nog, maar die hebben nog wel een traditioneler aantal kinderen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In 2040 is 7% van de Europeanen Moslim en van de west Europeanen 8%
Ja raar dat ze niet zoals Zweden willen worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder dit hoor. Het uitzetten van illegale (!) migranten (waaronder nota bene bendeleden) is nu ook al fascisme?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |