SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mag ik een like van jou?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:23 schreef SwJ het volgende:
Nog even en je hoeft niet meer te posten om te winnen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar je kan 'm nu nog dichtgooien om te winnenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:23 schreef SwJ het volgende:
Nog even en je hoeft niet meer te posten om te winnen![]()
Ja dat is de enige manier nogquote:Op maandag 17 maart 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je kan 'm nu nog dichtgooien om te winnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik las laatste dat het hebben van groen als je favoriete kleur een teken van autisme was? RaarTrotste mama van Ambar
Verklaart wel een hoopquote:Op maandag 17 maart 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las laatste dat het hebben van groen als je favoriete kleur een teken van autisme was? Raar![]()
De voorkeur voor een kleur kan soms iets zeggen over iemands persoonlijkheid, stemming of zelfs levenshouding. Paars wordt vaak geassocieerd met creativiteit, spiritualiteit, mysterie en luxe. Het combineert de energie van rood en de kalmte van blauw, wat het een bijzondere, balanszoekende kleur maakt.
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.How can I make this topic about me?![]()
Jij vindt mij autistisch overkomen?quote:Trotste mama van Ambar
Indigoquote:Op maandag 17 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De voorkeur voor een kleur kan soms iets zeggen over iemands persoonlijkheid, stemming of zelfs levenshouding. Paars wordt vaak geassocieerd met creativiteit, spiritualiteit, mysterie en luxe. Het combineert de energie van rood en de kalmte van blauw, wat het een bijzondere, balanszoekende kleur maakt.
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.![]()
![]()
ben een verwend nest dus met 100 hobby's die waanbeelden heeftquote:Op maandag 17 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.
notedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou autistisch misschien niet, maar wel raarquote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij vindt mij autistisch overkomen?![]()
![]()
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhdTrotste mama van Ambar
was je vroeger een vlinderaar?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens testen heb ik alles behalve borderlinequote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhd![]()
AuDHDquote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhd![]()
![]()
![]()
sta nog op de lijst voor die testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat doe ik nog steedsquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
flapperen met je handen
vlinder beweging
Trotste mama van Ambar
had de tweeling broer van mijn exgenoot welquote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens testen heb ik alles behalve borderline
en ik had dat al een keer gezegd
die vent was onmogelijk
3 jaar later diagnoseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja lijkt mij ook echt afschuwelijk om te hebbenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had de tweeling broer van mijn exgenoot wel
en ik had dat al een keer gezegd
die vent was onmogelijk
3 jaar later diagnose![]()
heb je vrienden( ja )quote:
heb je diepe vriendschappen?(ja toch?)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met de handjes wapperen en dan of een aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh van blijheid of een nooooooooooooouuuuuuuuu van frustratieTrotste mama van Ambar
Ik ben veel goede vrienden verloren?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je vrienden( ja )
heb je diepe vriendschappen?(ja toch?)
En op dit moment denk ik 1 goede diepere vriendschapTrotste mama van Ambar
Overigens verdenk ik er wel van dat mijn broertje autisme heeft, mijn oma ook (alleen overleden) en mijn moeder richting ADHD gaatTrotste mama van Ambar
wordt vaak wel gezien als een✅quote:Op maandag 17 maart 2025 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Met de handjes wapperen en dan of een aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh van blijheid of een nooooooooooooouuuuuuuuu van frustratie
geen vriendschappen kunnen opbouwen en onderhouden
hoofdbonkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb wel moeite met onderhouden omdat ik echt gewoon weken van de aarde kan verdwijnen zeg maarquote:Op maandag 17 maart 2025 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt vaak wel gezien als een✅
geen vriendschappen kunnen opbouwen en onderhouden
hoofdbonkenTrotste mama van Ambar
sowieso is testen als je een onverwerkt trauma verleden hebt ietwat trickyquote:Op maandag 17 maart 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens verdenk ik er wel van dat mijn broertje autisme heeft, mijn oma ook (alleen overleden) en mijn moeder richting ADHD gaat
omdat er veel overeenkomsten zijn in trauma/adhd en autismeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En wat ik vaak met vriendschappen heb, is dat ik het idee heb dat ik er vol in wil gaan en gelijk alles met die persoon wil doen. En dat ik dan uiteindelijk het idee heb dat ik meer geef dan die persoon. En dan soort van afgewimpeld voel en dan een soort van: nouja je geeft geen reet om mij idee krijg.Trotste mama van Ambar
ik ben ook niet goed in vriendschappen bijhouden (als in wekelijks op de stoep staan)quote:Op maandag 17 maart 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met onderhouden omdat ik echt gewoon weken van de aarde kan verdwijnen zeg maar
het is vaak een optelsomThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oke ik was bij de droger
blijkbaar de was van vanochtend er wel in gedaan maar niet aan gezet
heel het schema naar de kut dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar moet je ook maar net tijd voor hebben - jij hebt een drukke baan en een gezin. Dat slurpt tijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook niet goed in vriendschappen bijhouden (als in wekelijks op de stoep staan)
het is vaak een optelsomHow can I make this topic about me?![]()
Ik weet, dat maakt het ook moeilijk denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso is testen als je een onverwerkt trauma verleden hebt ietwat tricky
omdat er veel overeenkomsten zijn in trauma/adhd en autisme
Maar ook wel een brein dat continu maar doorgaat en doorgaat. Alleen niet de modus van er staan 1000 tabbladen open en ergens draait er een muziekje. Daar zit wel wat meer een filter overheen zeg maar.Trotste mama van Ambar
heb ook gewoon vrienden waarbij we het accepteren dat we elkaar soms een paar maanden niet spreken
geeft wel wat meer te vertellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klinkt meer ADHDquote:Op maandag 17 maart 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat ik vaak met vriendschappen heb, is dat ik het idee heb dat ik er vol in wil gaan en gelijk alles met die persoon wil doen. En dat ik dan uiteindelijk het idee heb dat ik meer geef dan die persoon. En dan soort van afgewimpeld voel en dan een soort van: nouja je geeft geen reet om mij idee krijg.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ADDquote:Op maandag 17 maart 2025 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet, dat maakt het ook moeilijk denk ik.
Maar ook wel een brein dat continu maar doorgaat en doorgaat. Alleen niet de modus van er staan 1000 tabbladen open en ergens draait er een muziekje. Daar zit wel wat meer een filter overheen zeg maar.
al bestaat dat officieel niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus ik ben tegenwoordig wat meer bewust bezig met op afstand houden ofzo?
Maar ook "depressies" gehad die niet echt de klinische vorm van depressie is, maar meer een ik ben emotioneel gewoon op.Trotste mama van Ambar
nee is eruitgehaaldquote:Op maandag 17 maart 2025 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ADD
al bestaat dat officieel niet meer
ik mis ook wat H denk ik, de drukte zit internHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mijn meningquote:Op maandag 17 maart 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben tegenwoordig wat meer bewust bezig met op afstand houden ofzo?
Maar ook "depressies" gehad die niet echt de klinische vorm van depressie is, maar meer een ik ben emotioneel gewoon op.
als je maar vaak genoeg teleurgesteld raakt/wordt
raak je ook opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meeste testen zijn ook nog eens ruk omdat ze nog steeds op mannen gericht zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee is eruitgehaald
ik mis ook wat H denk ik, de drukte zit internThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En klunzig, ontzettend klunzig.
Rommelig in huis. Kan echt pas de afwas gaan doen als ik bijvoorbeeld geen bord meer heb. En overal liggen ideeën.
Maar ook oh ik heb het al helemaal uit bedacht in mijn hoofd en afgerond dus nu hoef ik het niet meer in het echt te doen, want de lol is er vanaf.Trotste mama van Ambar
Bas van toor de volgende ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
je beschrijft echt ADHDquote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En klunzig, ontzettend klunzig.
Rommelig in huis. Kan echt pas de afwas gaan doen als ik bijvoorbeeld geen bord meer heb. En overal liggen ideeën.
Maar ook oh ik heb het al helemaal uit bedacht in mijn hoofd en afgerond dus nu hoef ik het niet meer in het echt te doen, want de lol is er vanaf.
niet autisme
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik word net gebeld en ik heb eind april een intake bij de psycholoog![]()
![]()
![]()
bijna 2 jaar wachten maar het komt in zichtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
![]()
bijna 2 jaar wachten maar het komt in zicht![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
![]()
bijna 2 jaar wachten maar het komt in zicht
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik liet iemand wel eens mijn talentenanalyse lezen en het eerst wat iemand ook zei aan het profiel: adhd?
Maar met trauma enzo vind ik het moeilijk. Ik ben altijd het rustige kind geweest, het verlegen. Liever alleen spelen dan met anderen. Voorzichtig ook, totaal niet impulsief.Trotste mama van Ambar
Wat jij beschrijft heb ik dan precies het tegenovergesteldequote:Op maandag 17 maart 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liet iemand wel eens mijn talentenanalyse lezen en het eerst wat iemand ook zei aan het profiel: adhd?
Maar met trauma enzo vind ik het moeilijk. Ik ben altijd het rustige kind geweest, het verlegen. Liever alleen spelen dan met anderen. Voorzichtig ook, totaal niet impulsief.![]()
![]()
is allemaal dankzij jullie
het topic was on point en dat heeft dat belletje van net gemanifesteerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
het topic was on point en dat heeft dat belletje van net gemanifesteerd![]()
![]()
dat zal ook deels met je opvoeding te maken hebben?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar met trauma enzo vind ik het moeilijk. Ik ben altijd het rustige kind geweest, het verlegen. Liever alleen spelen dan met anderen. Voorzichtig ook, totaal niet impulsief.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jeejquote:Op maandag 17 maart 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
![]()
![]()
bijna 2 jaar wachten maar het komt in zicht![]()
![]()
is het een intake en meteen testen?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
het topic was on point en dat heeft dat belletje van net gemanifesteerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
intake want het is complexquote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het een intake en meteen testen?
maar kan in mei wel startenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ook wel. Mijn broer was de drukke en die kreeg de wind van voren. Ik wilde te graag het brave en lieve kind zijn.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zal ook deels met je opvoeding te maken hebben?Trotste mama van Ambar
fijn!quote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
intake want het is complex
maar kan in mei wel starten
enig idee waar je precies mee start dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als nu toch goed nieuws delen: Ik heb sinds vandaag een vaste werkplek ipv steeds de stomme nomade uit te moeten hangen(we hebben eigenlijk zo'n activiteitsgebaseerde werkplek met free seating)
* Fogel is blijI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik ben eigenlijk heel introvert en graag alleen, en met de juiste mensen erbij word ik juist weer heel extravert.Trotste mama van Ambar
heb je wel eens wat met trauma verwerking gedaan?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook wel. Mijn broer was de drukke en die kreeg de wind van voren. Ik wilde te graag het brave en lieve kind zijn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
meisjes zijn beter in sociaal wenselijk gedrag aanlerenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook wel. Mijn broer was de drukke en die kreeg de wind van voren. Ik wilde te graag het brave en lieve kind zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
Als nu toch goed nieuws delen: Ik heb sinds vandaag een vaste werkplek ipv steeds de stomme nomade uit te moeten hangen(we hebben eigenlijk zo'n activiteitsgebaseerde werkplek met free seating)
* Fogel is blijFeli, kerel!
![]()
ook een teken van autismequote:Op maandag 17 maart 2025 15:46 schreef Fogel het volgende:
* Fogel is blijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blij zijn?quote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
meisjes zijn beter in sociaal wenselijk gedrag aanleren![]()
![]()
dat en hoe slimmer iemand is
hoe makkelijker er dingen aangeleerd kunnen wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neuh weinig, omdat ik (door trauma) mezelf snel onbegrepen voel en niet kan bevatten dat er iemand op de wereld is die mij 100% snapt.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je wel eens wat met trauma verwerking gedaan?
Daarnaast in het verleden wel wat psychologisch hulp gehad van Jeugdzorg wat allemaal uitliep op dat ik onbegrepen werd omdat het er allemaal niet goed uit kwam.Trotste mama van Ambar
ondersteuning met mijn problemenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn!
enig idee waar je precies mee start dan?
heb al vaker therapie gehad en ik heb zelf al uitgepuzzelt wat mijn problemen zijn en blijkbaar is dat dus het meeste werk bij therapie![]()
terwijl ik er altijd zo van oke, en hoe lossen we het nu op?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Overigens had ik ook 5 oogoperaties voordat ik 10 was en moest ik daarvoor ook vaak rustig doen omdat anders de hechtingen los konden laten en mijn ogen eruit zouden kunnen vallenTrotste mama van Ambar
is kutquote:Op maandag 17 maart 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh weinig, omdat ik (door trauma) mezelf snel onbegrepen voel en niet kan bevatten dat er iemand op de wereld is die mij 100% snapt.
Daarnaast in het verleden wel wat psychologisch hulp gehad van Jeugdzorg wat allemaal uitliep op dat ik onbegrepen werd omdat het er allemaal niet goed uit kwam.
kan niet anders zeggen
juiste hulp vinden was en is gewoon fucking moeilijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee vaste werkplek willenquote:meisjes zijn slimquote:Op maandag 17 maart 2025 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat en hoe slimmer iemand is
hoe makkelijker er dingen aangeleerd kunnen wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al hoewel ik laatst ook tegen kwam dat mijn oogafwijking ook vaker voorkomt met mensen met adhdTrotste mama van Ambar
adhd en autisme komen vaak nog met wat BONUS dingen zoals problemen met vertering, allergieen, blijkbaar dus oogdingenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Al hoewel ik laatst ook tegen kwam dat mijn oogafwijking ook vaker voorkomt met mensen met adhd
combi master pakket enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde laatst ook dat therapie vaak ook niet meer is dan erkennen wat je trauma is en wat ze veroorzaken, maar dat er weinig wordt gedaan aan het oplossen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
is kut
kan niet anders zeggen
juiste hulp vinden was en is gewoon fucking moeilijk
En ik ben ontzettend zelfbewust en mensen die dat hebben, hebben vaak ook weer moeite met therapie.Trotste mama van Ambar
is ook waarom ik ook opd e wachtlijst wil voor EMDRHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch ben ik blijquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee vaste werkplek willen
[..]
meisjes zijn slim
En ik ga zo lekker mijn laptop dichtklappen en richting het zwembad
Heb ik gehad. Heeft wel iets geholpen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
is ook waarom ik ook opd e wachtlijst wil voor EMDR![]()
je mag blij zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch ben ik blij
En ik ga zo lekker mijn laptop dichtklappen en richting het zwembad![]()
het was meer dat je goed in ons hoekje pastHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
door het algoritme kwam ik er zelfs achter dat de manier waarop ik mijn pen vast houd een teken kan zijn.
Het hield gewoon niet op met wat het algoritme mij allemaal voorkauwt op dat gebiedTrotste mama van Ambar
erg he, als je in die bubbel terecht komt? het houdt neit opquote:Op maandag 17 maart 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
door het algoritme kwam ik er zelfs achter dat de manier waarop ik mijn pen vast houd een teken kan zijn.
Het hield gewoon niet op met wat het algoritme mij allemaal voorkauwt op dat gebiedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar ook dat een autistisch / adhd brein pas na je 30-35ste jaar compleet ontwikkelt is en dat er precies in die periode rond mijn 35ste de puzzelstukjes veel meer op hun plek begonnen te vallenTrotste mama van Ambar
ik denk dat een beeldende therapie heel goed bij je zou passenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat therapie vaak ook niet meer is dan erkennen wat je trauma is en wat ze veroorzaken, maar dat er weinig wordt gedaan aan het oplossen.
En ik ben ontzettend zelfbewust en mensen die dat hebben, hebben vaak ook weer moeite met therapie.
mits je de juiste persoon treft
ik denk dat het vooral is het uitvogelen wat maakt dat je soms op bepaalde manieren reageert en waar dat vandaan komt , meer jezelf leren begrijpen en daar dan naar kunnen handelen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
EMDR en ADHD is niet altijd een goede combiquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
is ook waarom ik ook opd e wachtlijst wil voor EMDRThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn plek is ook in een hoekquote:Op maandag 17 maart 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je mag blij zijn![]()
het was meer dat je goed in ons hoekje past
Er kan niemand achter me door lopen (en voor me lopen is bijzonder onnuttig tenzij je de nooduitgang uit moet) en ik heb een groot raam naast me.I'm surrounded by morons!
In dat gedrag dat voorkomt uit een trigger ben ik dan juist heel impulsief.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat een beeldende therapie heel goed bij je zou passen
mits je de juiste persoon treft
ik denk dat het vooral is het uitvogelen wat maakt dat je soms op bepaalde manieren reageert en waar dat vandaan komt , meer jezelf leren begrijpen en daar dan naar kunnen handelen.
Het is allemaal maar moeilijk, maar ik functioneer ook gewoon te goed om er echt verder echt last van te hebben dat ik ook door de mand valTrotste mama van Ambar
Zwemtijd
is het leven of overleven?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In dat gedrag dat voorkomt uit een trigger ben ik dan juist heel impulsief.
Het is allemaal maar moeilijk, maar ik functioneer ook gewoon te goed om er echt verder echt last van te hebben dat ik ook door de mand valThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zit zelf aan de zijkant zonder direct iemand achter me. Zou echt niet graag werken op een plek waar mensen achter je langslopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn plek is ook in een hoek
Er kan niemand achter me door lopen (en voor me lopen is bijzonder onnuttig tenzij je de nooduitgang uit moet) en ik heb een groot raam naast me.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms overleven. Dan is het leven ook gewoon werk, waar ik dan teveel energie insteek (vandaag niet) en dan gewoon opgeblust naar huis ga. En dan slecht eet, op de bank ga zitten, beetje doomscrollen en wacht tot ik naar bed ga.quote:Trotste mama van Ambar
Wel zit naast me een rampje van vloer tot dak van 20 cm breed naar de gang toe, waar het koffiezet apparaat staat. Dus dat is nog wel gehorig en zou men me kunnen zien fokken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je bent een hele slimme dame ieniquote:Op maandag 17 maart 2025 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms overleven. Dan is het leven ook gewoon werk, waar ik dan teveel energie insteek (vandaag niet) en dan gewoon opgeblust naar huis ga. En dan slecht eet, op de bank ga zitten, beetje doomscrollen en wacht tot ik naar bed ga.
en je weet heel goed wat voor je werkt en wat niet
iemand die je af en toe zou zeggen kom ieni
is dat wat je eigenlijk zoekt ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hoiiii collega's van Stevenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
Wel zit naast me een rampje van vloer tot dak van 20 cm breed naar de gang toe, waar het koffiezet apparaat staat. Dus dat is nog wel gehorig en zou men me kunnen zien fokken![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dan heb ik echt heel veel lol die dag in mijn werk en heb ik meer dan 100% gegeven waardoor ik prive geen energie meer heb. Dat is het.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een hele slimme dame ieni
is dat wat je eigenlijk zoekt ?Trotste mama van Ambar
Haha ja vooral ook andere bedrijven ook, die ook in hetzelfde pand gevestigd zitten. Collega's zie ik vanuit onze ruimte naar de gang gaanquote:
Succesquote:Ik eet bij mijn schoonouders, want daar is mijn dochter nu. Kan zo aanschuiven gelukkig.
Nog een goede aanvulling: ik heb op werk echt een hele goede leidinggevende die mij wel redelijk snapt (en zelf erg chaotisch en energie heeft) en daar zit ik wel regelmatig mee.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent een hele slimme dame ieni
is dat wat je eigenlijk zoekt ?
Maar prive is iemand die af en toe even langs komt met de vraag: heb jij de afgelopen maand dit al eens een keer schoongemaakt? Is dit gefixt? Iets minder gebaseerd op of ik wel of niet ergens zin in heb.Trotste mama van Ambar
Overigens wel echt- waardig dat je ontzettend slim bent, goed kan meekomen, capabel overkomt en dat je het niet voor elkaar krijgt om de afwas bij te houden
Trotste mama van Ambar
Ja maar dat zijn totaal verschillende dingenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wel echt- waardig dat je ontzettend slim bent, goed kan meekomen, capabel overkomt en dat je het niet voor elkaar krijgt om de afwas bij te houden
![]()
Vind je? Ik kan werk prima organiseren, maar thuis? Noppes.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn totaal verschillende dingenTrotste mama van Ambar
Oh, dat heb ik ook hoor, doffe ellende, net als de rest van het huishouden. Maar ik heb het geaccepteerd en af en toe in een heldere bui ruim ik gelijk dingen opquote:Op maandag 17 maart 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mja ik kan ook wel wat ADHD boxjes afvinken, inclusief oogaandoening(syndroom van Adie, maar geloof niet dat dat een ADHD iets is)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Maar goed organiseren staat los van slim zijn of capabel overkomenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan werk prima organiseren, maar thuis? Noppes.![]()
Ik weet meestal wel wat er allemaal gebeuren moet, maar doe het gewoon niet
Ik heb er gewoon geen zin inquote:Op maandag 17 maart 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet meestal wel wat er allemaal gebeuren moet, maar doe het gewoon niet![]()
![]()
Op de bank zitten en dan denken: ik moet iets doen met mijn leven. Ja dat klopt. Maar ik doe niets.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik weet meestal wel wat er allemaal gebeuren moet, maar doe het gewoon nietTrotste mama van Ambar
zo, hoop karton helemaal kapot getrokken
droger is nog een kwartiertje bezig maar die liegt niet zoals de wasmachine dus dieg eloof ik
tijd voor een kopje theeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja precies dit!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op de bank zitten en dan denken: ik moet iets doen met mijn leven. Ja dat klopt. Maar ik doe niets.
Maar ik heb hoop dat het ooit nog goed gaat komen
Blijven hopenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja precies dit!
Maar ik heb hoop dat het ooit nog goed gaat komen![]()
![]()
ik heb gewoon een nieuw mantra dat zegt ik moet nietsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
oh trouwens nog allemaal een groene sint patriek dag gewenstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij ook he!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh trouwens nog allemaal een groene sint patriek dag gewenst![]()
Maar soms ook nietquote:Op maandag 17 maart 2025 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik soms ook
Of eigenlijk best vaak wel![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je mij alsjeblieft betalen voor 'Doneer lapjes' via
https://tikkie.me/pay/tqqpetdccp38nn56noi3
Deze link is geldig t/m 30 maart![]()
![]()
![]()
Insgelijks!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh trouwens nog allemaal een groene sint patriek dag gewenst
Ik zal er vanavond geen Guinness op drinken
Hier ook grootste problemen mee..quote:Op maandag 17 maart 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan werk prima organiseren, maar thuis? Noppes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ik zag net deze Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Insgelijks!
Ik zal er vanavond geen Guinness op drinkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Insgelijks!
Ik zal er vanavond geen Guinness op drinken![]()
![]()
maandag is ook niet echt een kroegdag
wil nog ooit een keer meemaken in chicago maar nu ff nieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Chicago? Waarom niet gewoon in Dublin?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
maandag is ook niet echt een kroegdag
wil nog ooit een keer meemaken in chicago maar nu ff nieI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
omdat de groep amerikanen die het vieren machtig groot isquote:Op maandag 17 maart 2025 16:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Chicago? Waarom niet gewoon in Dublin?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag net deze Bekijk deze YouTube-video
Glitters!
Maar heb toch liever een ander drankje met glittersI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon doenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
Zin in een ijskoud le chouffe biertje nu. En een terrasje![]()
![]()
hoop mensen nu wel boos on ze internetsquote:Op maandag 17 maart 2025 16:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Glitters!
Maar heb toch liever een ander drankje met glitters
popcorn momentjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net GGZ op bezoek gehad.
Die waren wel blij met hoe het nu gaat.
Heb ik weer vertrouwen in mijn afspraak morgen!![]()
flashbacks naar de McD tijd
en voor hem een happy meal
met hamburger, cheeseburger, kipnuggets of filet o fish?
jaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow goed nieuws KW!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
Net GGZ op bezoek gehad.
![]()
Ze zei meneer tegen mequote:Op maandag 17 maart 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
flashbacks naar de McD tijd
en voor hem een happy meal
met hamburger, cheeseburger, kipnuggets of filet o fish?
ja![]()
![]()
Ja doordat jij zei dat je gebeld was door GGZquote:
Keek ik op mijn tel
Was ook gebeld dat ze spontaan langs wilden komen.
Het universum heeft ons op de korrel![]()
![]()
Blij voor jouquote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker! Er komt een einde aan mijn ellende.![]()
![]()
Dat ben je zelf man. Goede vent ben je. Goed te horen dat t de goed ekant op gaat allemaalquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hey jaap hedde gei al iets gedaan mej die fokkers?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja doordat jij zei dat je gebeld was door GGZ
Keek ik op mijn tel
Was ook gebeld dat ze spontaan langs wilden komen.
Het universum heeft ons op de korrel
de wa
de fokkers
oh shit man die idioten moeten ook nog
k ga ff belluh!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thanks man!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat ben je zelf man. Goede vent ben je. Goed te horen dat t de goed ekant op gaat allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hey jaap hedde gei al iets gedaan mej die fokkers?
de wa
de fokkers
oh shit man die idioten moeten ook nog
k ga ff belluh!![]()
![]()
Ooit wedstrijdje bigmacs eten gedaan met een vriend. 22 jaar terug toen het allemaal met bonnen nog betaalbaar was. Gewonnen met 4 bigmacs. Maar wel echt in foetushouding 2 uur lang op de bank gelegen. Mijn moeder boos omdat ze ook nog eens avondeten voor me had wat ook tuurlijk niet meer op kon.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb je de blauwe bak ook al teruggehaald?quote:Op maandag 17 maart 2025 16:52 schreef KoningWouter het volgende:
Net GGZ op bezoek gehad.
![]()
Dat is een flinke hap manquote:Op maandag 17 maart 2025 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ooit wedstrijdje bigmacs eten gedaan met een vriend. 22 jaar terug toen het allemaal met bonnen nog betaalbaar was. Gewonnen met 4 bigmacs. Maar wel echt in foetushouding 2 uur lang op de bank gelegen. Mijn moeder boos omdat ze ook nog eens avondeten voor me had wat ook tuurlijk niet meer op kon.![]()
![]()
![]()
Jazeker, de achteruitlooppolonaise begon vanmorgen om 10 uur al!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:58 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je de blauwe bak ook al teruggehaald?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker, de achteruitlooppolonaise begon vanmorgen om 10 uur al!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ja same.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ooit wedstrijdje bigmacs eten gedaan met een vriend. 22 jaar terug toen het allemaal met bonnen nog betaalbaar was. Gewonnen met 4 bigmacs. Maar wel echt in foetushouding 2 uur lang op de bank gelegen. Mijn moeder boos omdat ze ook nog eens avondeten voor me had wat ook tuurlijk niet meer op kon.
Vriend van ons werkte bij de mac en er waren van die kraskaarten voor gratis Big Tasty's
Kregen we een hele stapel van die kaarten van hem.
Nou dat waren even 8 Big Tasty's per persoon die middag. Hele avond boven de plee gehangen.![]()
![]()
Ja kon fysiek eigenlijk ook niet. Was met de fiets naar de mac en dacht op de fiets naar huis zal t wel een beetje zakken. NOT. Echt uren last gehadquote:Nooit meer gedaan ook.
8??quote:Op maandag 17 maart 2025 17:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja same.
Vriend van ons werkte bij de mac en er waren van die kraskaarten voor gratis Big Tasty's
Nou dat waren even 8 Big Tasty's per persoon die middag. Hele avond boven de plee gehangen.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja kon fysiek eigenlijk ook niet. Was met de fiets naar de mac en dacht op de fiets naar huis zal t wel een beetje zakken. NOT. Echt uren last gehadNooit meer gedaan ook.
![]()
![]()
Je schuimt de straten af en volgt het dievenspoor
Met schooiers en soldaten, hun petten op één oor
Je tilt je rokken op en lacht naar iedere man
Die in het donker wel durft wat overdag niet kan
En bij nacht, in de kroegen hier
Gaat je naam in 't rond bij het blondschuimend bier
Ik ken ze één voor één, de heren van fatsoen
Ik zal ze nooit vergeten zoals ze jou wel doen
Hoe vaak heb jij zo'n kop, bezopen, stom en geil
Niet aan je borst gedrukt, je lijf nat van z'n kwijl?
En bij nacht, in de kroegen hier
Gaat je naam in 't rond bij het blondschuimend bier
Malle Babbe, kom, Malle Babbe, kom hier
Lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier
Malle Babbe is rond, Malle Babbe is blond
Een zoen op je mond, Malle Babbe, je lekkere kont
En 's zondags in de kerk, dan zit daar zo'n meneer
Stijf als een houten plank
Met spijkers in z'n kop te kijken in z'n bank
Een zwartlakenspak om z'n zondige lijf
Bang voor de duivel en bang voor z'n wijf
En zuinig een cent in het zakje doen
Zo koopt-ie z'n ziel weer terug, en z'n fatsoen
En jij moet achteraan
In het donker ergens staan, zoals het hoort
Maar eens, dan komt de dag, dan luiden ze de klok
Dan draag jij witte bloemen en linten aan je rok
Wanneer we met elkaar gearmd de kerk uitgaan
Wat zullen ze dan kijken, daar denk ik altijd aan
Als bij nacht, in de kroegen hier
Ik je naam weer hoor bij het blondschuimend bier
Malle Babbe, kom, Malle Babbe, kom hier
Lekker stuk, malle meid, lekker dier van plezier
Malle Babbe is rond, Malle Babbe is blond
Een zoen op je mond, Malle BabbeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk had ik wel een malle babbe tt verwacht maar het inside grapje was belangrijker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zorg dat je zelf de TT hebtquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk had ik wel een malle babbe tt verwacht maar het inside grapje was belangrijker.![]()
![]()
Sorry maat, even niet aan gedacht. Het spijt me, zal nooit meer gebeuren. Waar was ik met m'n hoofdquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk had ik wel een malle babbe tt verwacht maar het inside grapje was belangrijker.![]()
nog een post of 70 en dan kun jequote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk had ik wel een malle babbe tt verwacht maar het inside grapje was belangrijker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gelukkig paar weken terug wel een dr.bernard tt voorbij zien komen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was toen met Ron Brandstederquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als max volgende seizoen aan de beurt is wil ik alleen iets zien als RedBull geeft je vleugels
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij hebt echt een trippy UIquote:Op maandag 17 maart 2025 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als max volgende seizoen aan de beurt is wil ik alleen iets zien als RedBull geeft je vleugels![]()
![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 17 maart 2025 17:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja same.
Nou dat waren even 8 Big Tasty's per persoon die middag. Hele avond boven de plee gehangen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Renquote:
R.I.P DTS.![]()
bepaal ik zelf welquote:
ik heb een banaan en 2 kiwi's opquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
krijg je wel goeie stoelgang vanquote:Op maandag 17 maart 2025 17:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een banaan en 2 kiwi's op
ik had 1 kiwi, 1 sinaasappel en trosje blauwe druivenUw ADH vitamine Worst
probeer 30 gram vezels per dag te doenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
krijg je wel goeie stoelgang van
ik had 1 kiwi, 1 sinaasappel en trosje blauwe druiven
en dudje wilde rijst maken
dus dan maar meer fruitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb zo schnitzel met aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb alleen zilvervliesrijst in huisquote:Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probeer 30 gram vezels per dag te doen
en dudje wilde rijst maken
dus dan maar meer fruitUw ADH vitamine Worst
elstar? pink lady? granny smith?quote:mijn nichtje is gek op witte bonen in tomatensausquote:Op maandag 17 maart 2025 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb zo schnitzel met aardappeltjes en witte bonen in tomatensaus.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pink Ladyquote:Op maandag 17 maart 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
elstar? pink lady? granny smith?
[..]![]()
![]()
je UI is een ui dus huilen doen we sowiesoquote:Op maandag 17 maart 2025 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had een enorme kutdag
Zo huilen denk ik
watskeburt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HC tochquote:Op maandag 17 maart 2025 17:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik had een enorme kutdag
Zo huilen denk ik![]()
![]()
Gezeik op je werk?![]()
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je UI is een ui dus huilen doen we sowieso
watskeburt?
Want mijn naam is een ui
Heel veel ellende v anderen
Had beter maatschappelijk werker kunnen worden
Kwam nergens aan toe
Em had slecht geslapenTrust nobody![]()
Oh hoe komtquote:Op maandag 17 maart 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
elstar? pink lady? granny smith?
[..]
mijn nichtje is gek op witte bonen in tomatensausThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
op tijd naar bed vanavond danquote:Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Want mijn naam is een ui
Heel veel ellende v anderen
Had beter maatschappelijk werker kunnen worden
Kwam nergens aan toe
Em had slecht geslapen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
weet ik niet,z e kan niet praten dus kan het nog niet vragenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben ik blij dat ik geen Boudewijn Buch grapje heb gemaaktquote:Op maandag 17 maart 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
weet ik niet,z e kan niet praten dus kan het nog niet vragen
R.I.P DTS.![]()
probeer chocolade, zout, koffie, paracetamolquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net wat paracetamol geklapt.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
probeer chocolade, zout, koffie, paracetamol![]()
![]()
SigarettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Understatementquote:Op maandag 17 maart 2025 17:22 schreef KoningWouter het volgende:
Oh minder dat het niet zo leuk was vandaagTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: