SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mag ik een like van jou?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:23 schreef SwJ het volgende:
Nog even en je hoeft niet meer te posten om te winnen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar je kan 'm nu nog dichtgooien om te winnenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:23 schreef SwJ het volgende:
Nog even en je hoeft niet meer te posten om te winnen![]()
Ja dat is de enige manier nogquote:Op maandag 17 maart 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar je kan 'm nu nog dichtgooien om te winnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik las laatste dat het hebben van groen als je favoriete kleur een teken van autisme was? RaarTrotste mama van Ambar
Verklaart wel een hoopquote:Op maandag 17 maart 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las laatste dat het hebben van groen als je favoriete kleur een teken van autisme was? Raar![]()
De voorkeur voor een kleur kan soms iets zeggen over iemands persoonlijkheid, stemming of zelfs levenshouding. Paars wordt vaak geassocieerd met creativiteit, spiritualiteit, mysterie en luxe. Het combineert de energie van rood en de kalmte van blauw, wat het een bijzondere, balanszoekende kleur maakt.
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.How can I make this topic about me?![]()
Jij vindt mij autistisch overkomen?quote:Trotste mama van Ambar
Indigoquote:Op maandag 17 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De voorkeur voor een kleur kan soms iets zeggen over iemands persoonlijkheid, stemming of zelfs levenshouding. Paars wordt vaak geassocieerd met creativiteit, spiritualiteit, mysterie en luxe. Het combineert de energie van rood en de kalmte van blauw, wat het een bijzondere, balanszoekende kleur maakt.
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.![]()
![]()
ben een verwend nest dus met 100 hobby's die waanbeelden heeftquote:Op maandag 17 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die paars mooi vinden, worden soms omschreven als fantasierijk, intuïtief of gevoelig voor kunst en schoonheid. In sommige culturen staat paars ook symbool voor macht of wijsheid. Natuurlijk kan het gewoon een kwestie van persoonlijke smaak zijn—niet alles heeft een diepe symboliek.
notedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou autistisch misschien niet, maar wel raarquote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij vindt mij autistisch overkomen?![]()
![]()
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhdTrotste mama van Ambar
was je vroeger een vlinderaar?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens testen heb ik alles behalve borderlinequote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhd![]()
AuDHDquote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens alle testen online heb ik autisme en adhd![]()
![]()
![]()
sta nog op de lijst voor die testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat doe ik nog steedsquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
flapperen met je handen
vlinder beweging
Trotste mama van Ambar
had de tweeling broer van mijn exgenoot welquote:Op maandag 17 maart 2025 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens testen heb ik alles behalve borderline
en ik had dat al een keer gezegd
die vent was onmogelijk
3 jaar later diagnoseHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja lijkt mij ook echt afschuwelijk om te hebbenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had de tweeling broer van mijn exgenoot wel
en ik had dat al een keer gezegd
die vent was onmogelijk
3 jaar later diagnose![]()
heb je vrienden( ja )quote:
heb je diepe vriendschappen?(ja toch?)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met de handjes wapperen en dan of een aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh van blijheid of een nooooooooooooouuuuuuuuu van frustratieTrotste mama van Ambar
Ik ben veel goede vrienden verloren?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je vrienden( ja )
heb je diepe vriendschappen?(ja toch?)
En op dit moment denk ik 1 goede diepere vriendschapTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: