een uitspraak van eva, die is blijven hangenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
Wat zegt Pootje nu weer. Gelachen , niet geneukt , TOP
Gelukkig alleen de uitspraakquote:Op zondag 16 maart 2025 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
een uitspraak van eva, die is blijven hangen
wel gelachen, niet geneukt
zal wel een verzonnen vis zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef Ireth het volgende:
Vissenogen eten uitleg van Jane...
* Ireth schuift chips opzij...
Van alle mooie gevoelige nummers die NL rijk is blijft deze uitgerekend hangen bij ze...quote:
Het is dan ook niet voor niets een.. TOPNUMMERquote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van alle mooie gevoelige nummers die NL rijk is blijft deze uitgerekend hangen bij ze...
Jane wil de tekst leren en Matti vindt het mooi, vrees voor je dat dit nog even duurtquote:Op zondag 16 maart 2025 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van alle mooie gevoelige nummers die NL rijk is blijft deze uitgerekend hangen bij ze...
Vandaag iig nietquote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
Wanneer zijn die optredens?
Ben maar afgehaakt vanavond met al dat gezang
Over 2 wekenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
Omdat ze stinkt naar vis zegt Jolien nuquote:Op zondag 16 maart 2025 21:17 schreef kater1 het volgende:
Maar waarom gaan ze niet naar de DBK? Jolien tanden poetsen, Sharice kletsen met Jordy....
ja...quote:Op zondag 16 maart 2025 21:22 schreef kater1 het volgende:
Oooh denken ze misschien aan freeze in de DBK? Vandaar dat Jolien er tot de puntjes verzorgd uit wil zien.
Mag ik dan bij jouquote:Op zondag 16 maart 2025 21:15 schreef Droopie het volgende:
Zijn allang geweestquote:Op zondag 16 maart 2025 21:23 schreef Luna68 het volgende:
En nu zit ze gewoon aan de bar in de keuken, dacht ook dat ze de DBK in moesten
Freezequote:Op zondag 16 maart 2025 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat toch ook geen freeze komen joh, stressen voor niks
Dit is juist zodat ze niks hoeven te betalen aan muziek rechtenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is juist zodat ze niks hoeven te betalen aan muziek rechten
uh net binnen hahah kan nooitquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
Maar 1 persoon krijgt straks wat extra info over dat geld?
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
Nou gooi die secret mission maar erin
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
ja dit.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
ja via de koptelefoon demk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
ja die stond net stilquote:
Dat mag ik ook hopenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
Afwachten dus wie we straks stiekem in hoekjes zien rondsnuffelen.
Ben benieuwd. No offense aan de Jordy-fans hier, maar ik hoop dat het eens iemand anders mag zijn.
Dat zou voor de andere bewoners ook wel eens leuk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
Afwachten dus wie we straks stiekem in hoekjes zien rondsnuffelen.
Ben benieuwd. No offense aan de Jordy-fans hier, maar ik hoop dat het eens iemand anders mag zijn.
Zal weer een verrassing zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:33 schreef rinardo het volgende:
we hebben daar voor gestemd, degene die het gemist hebben
[ link | afbeelding ]
quote:
Dat zou ook nog kunnen. logischer eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
SHarice stond ook vrij rustig te dansen haha
Van mij mag het wel iets minder geheime zender muziek zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Misschien heb je mazzel
Zingen ze nog
Mag ik dan bij jou voor je
ja of hij kan niet dansen hahah hangen bij de bar die gasten heb je ookquote:
Gewoon geen nederlandstalig meerquote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van mij mag het wel iets minder geheime zender muziek zijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal weer een verrassing zijn.
Maar schat zomaar in dat het Jordy wordt, en dat weet BB ook.
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Hznootje het volgende:
Hebben z een koptelefoon op naam dan? Anders krijgt straks iemand anders de info
je mist vooral veel schreeuwersquote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Willewa het volgende:
Verdomme precies weer als ik ff niet kan kijken
had haar gestemdquote:Op zondag 16 maart 2025 21:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. logischer eigenlijk
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Hznootje het volgende:
Hebben z een koptelefoon op naam dan? Anders krijgt straks iemand anders de info
Scheelt poen voor BB.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Van mij mag het wel iets minder geheime zender muziek zijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Toegegeven, zonder meezingen ziet het er vrij debiel uit.
Is het dat nummer?quote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
I’m losing It
Is geen techno toch ?
Ftfyquote:Op zondag 16 maart 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Toegegeven, het ziet er vrij debiel uit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 16 maart 2025 21:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het dat nummer?
Ik kan het niet horen ,maar het is Thuishaven muziek
zit geen gezang in denkt het niet dus oh toch welquote:
Die zei netquote:
Joa maar toch, wat variatie altijd zo’n feestje (sowieso veel te weinig feestjes dit jaar) en beetje meepraten en lezen hier als er wat gebeurt is altijd leukquote:
Jawelquote:Op zondag 16 maart 2025 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit geen gezang in denkt het niet dus oh toch wel
Jawel, met zang.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit geen gezang in denkt het niet dus oh toch wel
Jordy kent alleen het refreinquote:Op zondag 16 maart 2025 21:42 schreef Folies het volgende:
Dat is toch leuk! Ze hebben het nummer al weken meegezongen zonder het te kennen, en nu komen ze erachter dat ze het ook perfect zongen.
klopt inderdaad stond ook net met dit nummer aandachtig te luisteren ? tijdens andere tekst van het nummerquote:
had me tekst al aangepastquote:
Urbanesquote:Op zondag 16 maart 2025 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, en nu even een West-Vlaamse kraker
Ze kennen allemaal het nummer daar, maar hadden het origineel nooit gehoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij het nummer wel
Kent
Eindelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben veel plezier samen, leuk om te zien![]()
Hele dag al goede sfeer. Zelfs Jordy en Jane zijn leuk samen. Hopen dat dit zo blijft. Veel leuker dan die negativiteit onder elkaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben veel plezier samen, leuk om te zien![]()
jazekerquote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Oh hij heeft feestdingen in zijn kast? Jolien wordt nu opgesierd.
Ja ja, maar de gene die bovenaan de ranking staat krijgt meestal de meeste stemmen met zulke dingen...quote:Op zondag 16 maart 2025 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hiervoor kon apart gestemd worden tot vandaag.
Ik denk dat hij niet goed heeft verstaan wat hij moet doenquote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:47 schreef Was-beer het volgende:
Mattheus: BB om heel eerlijk te zijn ik heb de uitleg totaal niet begrepen. Mag ik het opnieuw horen?
oh ik zie het al in filmpje dat net hier werd gezet.quote:
Dank, had het ondertussen al door. Dat fragment zat bij GoPlay achter de commercial break. Typischquote:
Niet hiermee, veel mensen hebben juist nu niet een keer op jordy gestemd omdat die al veel is gegund.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja ja, maar de gene die bovenaan de ranking staat krijgt meestal de meeste stemmen met zulke dingen...
Ik had Jordy gestemd maar wist niet dat hij vandaag ook nog die andere SM had. Dus leuk dat het Mattie is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet hiermee, veel mensen hebben juist nu niet een keer op jordy gestemd omdat die al veel is gegund.
Ik mattiequote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik had Jordy gestemd maar wist niet dat hij vandaag ook nog die andere SM had. Dus leuk dat het Mattie is geworden.
dat wil ik best gelovenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Mijn honden kijken wat verward rondt
Waar het kattengejank vandaan komt
Oi, kijkt wat verward. Zou hij de opdracht al gedaan hebben of heeft hij nog steeds geen idee wat hij moet doenquote:
Daar zit ik idd aan te denkenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef Folies het volgende:
[..]
Misschien hebben er 3 een code doorgekregen.
Nou inderdaad, hoop niet dat hij door zijn drang om overal boven te zitten en alles te weten de andere belemmerd om wat extra te verdienen....quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
Laat gaan
Jij hebt ook je geld verdient jordy
Dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoop niet dat hij door zijn drang om overal boven te zitten en alles te weten de andere belemmerd om wat extra te verdienen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |