Ik had Jordy gestemd maar wist niet dat hij vandaag ook nog die andere SM had. Dus leuk dat het Mattie is geworden.quote:Op zondag 16 maart 2025 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet hiermee, veel mensen hebben juist nu niet een keer op jordy gestemd omdat die al veel is gegund.
Ik mattiequote:Op zondag 16 maart 2025 21:54 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik had Jordy gestemd maar wist niet dat hij vandaag ook nog die andere SM had. Dus leuk dat het Mattie is geworden.
dat wil ik best gelovenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
Mijn honden kijken wat verward rondt
Waar het kattengejank vandaan komt
Oi, kijkt wat verward. Zou hij de opdracht al gedaan hebben of heeft hij nog steeds geen idee wat hij moet doenquote:
Daar zit ik idd aan te denkenquote:Op zondag 16 maart 2025 21:59 schreef Folies het volgende:
[..]
Misschien hebben er 3 een code doorgekregen.
Nou inderdaad, hoop niet dat hij door zijn drang om overal boven te zitten en alles te weten de andere belemmerd om wat extra te verdienen....quote:Op zondag 16 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
Laat gaan
Jij hebt ook je geld verdient jordy
Dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 22:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hoop niet dat hij door zijn drang om overal boven te zitten en alles te weten de andere belemmerd om wat extra te verdienen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |