SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“Ik krijg haar onder mijn oksels, is dit normaal? Groetjes, anoniempje”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maria weet raad!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik krijg haar onder mijn oksels, is dit normaal? Groetjes, anoniempje”![]()
![]()
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”![]()
Wtfquote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Do what you love, love what you do!![]()
Zal het doorgeven aan de redactiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Even over mascara-klodder van Sint. @Grotetijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.![]()
Gelukkigquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Even over mascara-klodder van Sint. @:GroteTijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huidschilfersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wtf?🤔quote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Werewolf![]()
Nee, was @StevenHydequote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Even over mascara-klodder van Sint. @:GroteTijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
lol val er net ff tussen in zo, maar deze mag wat uitlegquote:![]()
OMG zeg
Do what you love, love what you do!![]()
Vergaderverkalkingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is dan wel weer herkenbaar, maar volg nog even het hele idee nietquote:
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazinesquote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
lol val er net ff tussen in zo, maar deze mag wat uitleg![]()
OMG zegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of Teletext.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazines![]()
![]()
aha op die manierquote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazines
zijn hoop anoniempjes geweest wel in al die jaren dat ik hier lees en post
Ja daar ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Depressiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Probeer anders even in je poepertquote:Op zondag 16 maart 2025 19:53 schreef kree het volgende:
nouja als alle potloden er weer uit zijn
LOLWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Samen met de Paranormale Pagina!quote:
"U zult deze week een klein huishoudelijk ongeluk krijgen."
en:
"Vandaag is een goede dag om uw pc op virussen te controleren."Srsly!
![]()
![]()
hehehehe nee laat maar gaan, scherpe punten eraan ook enzo. lijkt me geen goed idee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
“ De keuze die u maakt deze week zal grote gevolgen hebben voor u en uw omgeving”quote:Op zondag 16 maart 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Samen met de Paranormale Pagina!
"U zult deze week een klein huishoudelijk ongeluk krijgen."
en:
"Vandaag is een goede dag om uw pc op virussen te controleren."Srsly!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Perronschaamtequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Och ja, dat ook!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“ De keuze die u maakt deze week zal grote gevolgen hebben voor u en uw omgeving”![]()
![]()
het helpt niet mee dat veneus en uranes verkeerd opgesteld staan ook natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“ De keuze die u maakt deze week zal grote gevolgen hebben voor u en uw omgeving”Do what you love, love what you do!![]()
“Ik voel dat u diep vanbinnen kampt met een groot verlies”quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mestkeverquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kree maatje! Al koffie gedaan met dinnetje?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
het helpt niet mee dat veneus en uranes verkeerd opgesteld staan ook natuurlijk.![]()
![]()
"U zult een oude bekende tegenkomen."quote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
“Ik voel dat u diep vanbinnen kampt met een groot verlies”![]()
“Als u twijfelt moet u deze week gewoon een knoop doorhakken en ervoor gaan”quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee joh, het staat wel beetje in de planning want denk leuk, maar is allemaal nog ff te snel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree maatje! Al koffie gedaan met dinnetje?
Even kijken hoe het gaat paar dagen.
Ziekenhuisbedquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien beter hoor. Pak het rustig op.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, het staat wel beetje in de planning want denk leuk, maar is allemaal nog ff te snel.
Even kijken hoe het gaat paar dagen.![]()
ze belde me net, maar het zijn dan altijd gesprekken over uur enzo en nu ff niet zo zin in
Heeee hoiquote:
Die stomme spelletjes...quote:Op zondag 16 maart 2025 19:58 schreef Paul het volgende:
kom ff helpen
SPL / Touwtrekken 2.0 #576 - Erg spannend:')![]()
Kan je toch gewoon zeggen en korter praten dan expres niet opnemen?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef kree het volgende:
ze belde me net, maar het zijn dan altijd gesprekken over uur enzo en nu ff niet zo zin in
Niet nee?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan?Ik ga niet iemand groeten die rondjes maakt in de draaideur hoor!
![]()
![]()
denk ik ook, dat ik haar mag dat is wel duidelijk enzo, maar vind het allemaal ff dan te snel. en het laatste wat ik wil drama van iemand anders over me heen krijgenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien beter hoor. Pak het rustig op.
Het is ff ok zoals het is denk voor nu.
en onderhand oproep 2
Ik bel altijd onbekendquote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Gebeld worden door onbekende nummers.
Wow. Heftig dit.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom denk je dat ik daar antwoord op geef als je me uitscheld voor psychoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je opneemt is het altijd spamquote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Gebeld worden door onbekende nummers.:')![]()
Of Moeraskatquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je opneemt is het altijd spamWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het spijt mequote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar antwoord op geef als je me uitscheld voor psycho
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het nummer belde 2x achter elkaar binnen de minuut. Op zondagavond? Nou, doei.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je opneemt is het altijd spamHow can I make this topic about me?![]()
Uurtje op de kokosmat met blote knieën jij!quote:
Ik word echt ramgek van die spam-telefoontjes. En 9 van de 10 keer is het van een 06-nummer of van m'n internetprovider via spoofing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je opneemt is het altijd spam![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uurtje op de kokosmat met blote knieën jij!
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of toch maar het legoblokje?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uurtje op de kokosmat met blote knieën jij!How can I make this topic about me?![]()
Van je internetprovider?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word echt ramgek van die spam-telefoontjes. En 9 van de 10 keer is het van een 06-nummer of van m'n internetprovider via spoofing.How can I make this topic about me?![]()
Nee de kokosmat heeft geen blote knieën. Jij moet met blote knieën op de kokosmat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ook! Dansen zal hij.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja spoofing, die spammers kunnen zo elk nummer gebruiken waar ze vandaan bellen, dus ook vanaf je provider of bank.quote:
Als een website gehackt wordt waar je een account hebt, kunnen ze al je gegevens gebruiken die er aan gekoppeld zijn.
Zien ze dat je een Rabobankrekening hebt, bellen ze naar je aan dat account gekoppelde telefoonnummer met een nummer die bij de Rabobank hoort. Zien ze dat je een KPN mailadres gebruikt, dan bellen ze je vanuit KPN enz.![]()
Het was niet anoniem, het was wel een gewoon zichtbaar 06 nummer, maar dat nummer ken ik niet.How can I make this topic about me?![]()
Eng hèquote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was niet anoniem, het was wel een gewoon zichtbaar 06 nummer, maar dat nummer ken ik niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb een keer op zo'n 06-nummer gezocht die me met een robotstem belde.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was niet anoniem, het was wel een gewoon zichtbaar 06 nummer, maar dat nummer ken ik niet.
Hele rij meldingen van dat het een scam is, en ineens eentje: "Dit is mijn telefoonnummer die misbruikt wordt!"![]()
Dit gaat over spammers of scammers?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja spoofing, die spammers kunnen zo elk nummer gebruiken waar ze vandaan bellen, dus ook vanaf je provider of bank.
Als een website gehackt wordt waar je een account hebt, kunnen ze al je gegevens gebruiken die er aan gekoppeld zijn.
Zien ze dat je een Rabobankrekening hebt, bellen ze naar je aan dat account gekoppelde telefoonnummer met een nummer die bij de Rabobank hoort. Zien ze dat je een KPN mailadres gebruikt, dan bellen ze je vanuit KPN enz.:')![]()
De meeste spammers zijn scammers.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit gaat over spammers of scammers?![]()
Ja maar ik zie niet dat KPN of de Rabobank mij belt want dat soort nummers heb ik niet in mijn contacten.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja spoofing, die spammers kunnen zo elk nummer gebruiken waar ze vandaan bellen, dus ook vanaf je provider of bank.
Zien ze dat je een Rabobankrekening hebt, bellen ze naar je aan dat account gekoppelde telefoonnummer met een nummer die bij de Rabobank hoort. Zien ze dat je een KPN mailadres gebruikt, dan bellen ze je vanuit KPN enz.
Ik heb het nummer even door zo'n website gehaald en dit nummer was niet bekend.
Een ander nummer, van vorige week, was wel spam.How can I make this topic about me?![]()
Kitten: ik ben bang dat ik me als ik een puber ben, me ga schamen voor m’n ouders.
Ik: wat?
Kitten: ja, dan weet je dat alvastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed om te wetenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: ik ben bang dat ik me als ik een puber ben, me ga schamen voor m’n ouders.
Kitten: ja, dan weet je dat alvast![]()
![]()
Wel fijn hèquote:
Ja, want ik verwacht geen telefoon en zeker niet van onbekend.quote:
telefonisch contact, brrrrr
How can I make this topic about me?![]()
dat was een ninja edit weerquote:Op zondag 16 maart 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, want ik verwacht geen telefoon en zeker niet van onbekend.
telefonisch contact, brrrrr
Smile, it's free therapy.![]()
Klopt, niet altijd zijn ze bekend.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar ik zie niet dat KPN of de Rabobank mij belt want dat soort nummers heb ik niet in mijn contacten.
Ik heb het nummer even door zo'n website gehaald en dit nummer was niet bekend.
Een ander nummer, van vorige week, was wel spam.
En ik heb echt een stuk of 8 keer gehad dat ik door mijn bank of internetprovider gebeld werd en dat ik zo'n robot aan de lijn kreeg, of dat het iemand met een Marokkaans-achtig accent was. Die zou van mijn bank zijn en zat me helemaal uit te horen over of ik in crypto currency zat te handelen en of ik wel wist hoe je dat veilig moest doen.
Hij klonk vreselijk onverschillig overigens.
Later werd ik door een ander nummer van mijn bank gebeld met het zelfde verhaal, en ik complimenteerde deze man dat hij in ieder geval een stuk professioneler en overtuigender klonk dan de vorige oplichter die ik aan de lijn heb gehad.![]()
Kitten: sommige acteurs en actrices ken ik ergens van.
Ik: ik ook
Kitten: ja van het klokhuis en flikken Maastricht
Ik: ik van wat anders
Kitten: waarvan dan
Ik: van de vorige aflevering
Kitten: HEEL.LEUK.MAM. Kan je ook ooit eens een serieus gesprek voeren of is dat gewoon niet mogelijk?
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, niet altijd zijn ze bekend.
En ik heb echt een stuk of 8 keer gehad dat ik door mijn bank of internetprovider gebeld werd en dat ik zo'n robot aan de lijn kreeg, of dat het iemand met een Marokkaans-achtig accent was. Die zou van mijn bank zijn en zat me helemaal uit te horen over of ik in crypto currency zat te handelen en of ik wel wist hoe je dat veilig moest doen.
Later werd ik door een ander nummer van mijn bank gebeld met het zelfde verhaal, en ik complimenteerde deze man dat hij in ieder geval een stuk professioneler en overtuigender klonk dan de vorige oplichter die ik aan de lijn heb gehad.
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: HEEL.LEUK.MAM. Kan je ook ooit eens een serieus gesprek voeren of is dat gewoon niet mogelijk?Dit gaat ook echt tussen Mini-ToT en mij gebeuren!
![]()
![]()
Dat is al wijs van haar, maar het is wel zo weet ik uit ervaring. Ik hoorde ook regelmatig: mam doe niet zo stom of de volgende keer moet je niet meer op het schoolplein komen hoor, ik kom wel naar jou toe.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: ja, dan weet je dat alvast![]()
Ja ik liet hem rustig zijn verhaal doen en alles, en gaf hem deze opmerking zo oprecht mogelijk voor ik de verbinding verbrak!quote:![]()
![]()
Ik ben er nog niet aan toe.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is al wijs van haar, maar het is wel zo weet ik uit ervaring. Ik hoorde ook regelmatig: mam doe niet zo stom of de volgende keer moet je niet meer op het schoolplein komen hoor, ik kom wel naar jou toe.
Maar denk eerder dat ze zich gaat samen voor Moeraskater dan voor mij
Pubers die alles van hun ouders maar dom en stom vinden....
Maar paps en mams zijn wel goed voor het opwaarderen van de prepaid
Nou, nog even en dat kind heeft meer geld dan ik op de lopende rekeningquote:Op zondag 16 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar paps en mams zijn wel goed voor het opwaarderen van de prepaidWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat snap ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe.
Maar denk eerder dat ze zich gaat samen voor Moeraskater dan voor mijMaar voor de rest gaat het meestal wel geleidelijk dus je went er langzaam aan.
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik.Maar voor de rest gaat het meestal wel geleidelijk dus je went er langzaam aan.
nou, oké dan
Prepaid?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar paps en mams zijn wel goed voor het opwaarderen van de prepaid![]()
Tegenwoordig hebben de pubers gewoon een abo
Tis lang geledenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jijquote:Op zondag 16 maart 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: HEEL.LEUK.MAM. Kan je ook ooit eens een serieus gesprek voeren of is dat gewoon niet mogelijk?![]()
![]()
Oja, tegenwoordig is dat niet meer zo duur allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Prepaid?![]()
Tegenwoordig hebben de pubers gewoon een aboHow can I make this topic about me?![]()
Niet alles vinden ze dom en stom, maar ze zitten er niet op te wachten dat je op school komt als het niet nodig is.. Tja dat respecteerde ik dan maar. En voor de rest kan ze nu prima haar eigen boontjes doppen dus het komt wel goed.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar paps en mams zijn wel goed voor het opwaarderen van de prepaid![]()
Ze kan niet meer lachen om m’n grappenquote:
Dit heb ik echt nog nooit gehad hoor. Dat spoofing.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, niet altijd zijn ze bekend.
Later werd ik door een ander nummer van mijn bank gebeld met het zelfde verhaal, en ik complimenteerde deze man dat hij in ieder geval een stuk professioneler en overtuigender klonk dan de vorige oplichter die ik aan de lijn heb gehad.:')![]()
Niet doenquote:
Zeg nouuuquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ongelooflijkquote:Op zondag 16 maart 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan niet meer lachen om m’n grappen![]()
![]()
bij benadering zal het kloppenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies dat. Of 2x de helft, dat klopt volgens mij ook.
"Hi Tired, I am dad!"quote:Op zondag 16 maart 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan niet meer lachen om m’n grappen![]()
![]()
Teveel gemaakt vandaag denk ik. En ze is moequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
2x de helft is een kwart hèquote:Op zondag 16 maart 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies dat. Of 2x de helft, dat klopt volgens mij ook.:')![]()
Morgen weer een dagquote:Op zondag 16 maart 2025 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Teveel gemaakt vandaag denk ik. En ze is moe![]()
![]()
Of gewoon het getal zelf.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2x de helft is een kwart hè
Je hebt de helft, en nog een keer de helft.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2x de helft is een kwart hè
Hoop het welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
1 dus hmmmquote:Op zondag 16 maart 2025 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Of gewoon het getal zelf.
Je hebt de helft, en nog een keer de helft.:')![]()
Ja nou dat is ff de advocaat van de duivel he.quote:
Ik vind ook dat 2x de helft gewoon een kwart is.![]()
![]()
Ja, je neemt de helft van de helft, dus 2x de helft en dat is een kwartquote:Op zondag 16 maart 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat is ff de advocaat van de duivel he.
Ik vind ook dat 2x de helft gewoon een kwart is.
Precies, maar je ziet het niet vaak meer in winkels.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je neemt de helft van de helft, dus 2x de helft en dat is een kwart
Sterker nog, volgens mij ben ik het al bijna 40 jaar niet meer tegengekomen!![]()
![]()
Ik zal nog eens serieus reageren en iets persoonlijks delen. Not.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 16-03-2025 20:39:40 ]![]()
Over winkels gesproken: dan heb je bijvoorbeeld salade in de bonus: 2 bakken salade, dan 30% korting....quote:Op zondag 16 maart 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar je ziet het niet vaak meer in winkels.
Sterker nog, volgens mij ben ik het al bijna 40 jaar niet meer tegengekomen!
Maar bij de kassa blijkt dan na het scannen dat de bonus alleen geldt op de bakken van bijvoorbeeld 350 gram... en geen korting op die van 275 gram.
En het verschil is amper te zien in de schappen.
zulke dingen vind ik ontzettend ergerlijk.How can I make this topic about me?![]()
heb ze soms, maar valt nog wel mee opzich?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word echt ramgek van die spam-telefoontjes. En 9 van de 10 keer is het van een 06-nummer of van m'n internetprovider via spoofing.
ik krijg ze ook op werk tel nr rtrouwens. en dat is een nr die ik dus echt niet ergens gedeeld heb.
Lijkt op maar random proberen eigenlijk in nr?Do what you love, love what you do!![]()
En soms staat het kaartje net bij de verkeerde producten, of heeft een slaperige puisterige puber het overschot van het ene vak bij het andere neergelegd zodat je alsnog met het verkeerde product bij de kassa staat.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over winkels gesproken: dan heb je bijvoorbeeld salade in de bonus: 2 bakken salade, dan 30% korting....
Maar bij de kassa blijkt dan na het scannen dat de bonus alleen geldt op de bakken van bijvoorbeeld 350 gram... en geen korting op die van 275 gram.
zulke dingen vind ik ontzettend ergerlijk.![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En soms staat het kaartje net bij de verkeerde producten, of heeft een slaperige puisterige puber het overschot van het ene vak bij het andere neergelegd zodat je alsnog met het verkeerde product bij de kassa staat.How can I make this topic about me?![]()
Hé? Wat is er?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:31 schreef Shii het volgende:
Ik zal nog een serieus reageren en iets persoonlijks delen. Not.waar?
ik wel toch. meestal is het nog via whatsapp. maar had een belletje op werk telefoon vorige week. en die begon met automatisch bandje afspelen. ok. dat ook weer nieuw voor mij.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit heb ik echt nog nooit gehad hoor. Dat spoofing.Do what you love, love what you do!![]()
Hinderlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over winkels gesproken: dan heb je bijvoorbeeld salade in de bonus: 2 bakken salade, dan 30% korting....
zulke dingen vind ik ontzettend ergerlijk.Smile, it's free therapy.![]()
Mijn moeder begon niet zo lang geleden over mijn nieuwe nummer. Nieuwe nummer?? Had ze blijkbaar zon scam appje gehad . Gelukkig op tijd ingegrepenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel toch. meestal is het nog via whatsapp. maar had een belletje op werk telefoon vorige week. en die begon met automatisch bandje afspelen. ok. dat ook weer nieuw voor mij.:')![]()
ik ben wel fan van om ze dan zo lang mogelijk aan de lijn te houden, normaal.
Maar het lukte ff niet want had wel werk dingen te doen, normaal hou ik ze aan het lijntje ff zo lang mogelijk.
Heerlijk altijd die verwoede pogingen van ze. meestal is het uit Nigeria ofzo of ander bs land.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, het zijn minor problems maar ook daar mag je wel eens boos om maken toch, of niet...quote:
zekerquote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het zijn small world problems maar ook daar mag je wel eens boos om maken toch, of niet...
zou ze afblaffenSmile, it's free therapy.![]()
Hier is het:quote:
Kitten: ik ben benieuwd
Ik: ik ben *insert name*
Kitten: nouhouuuuuuu
Ik: is niet wijd en lastig op z’n tijd
Kitten: doe niet zo flauw mam.
Ik: dan doe je er zout op.
Kitten. Mam, stop! Niemand lacht.
Ik: wel
Kitten: houdt lach in … niet
Ik: je lacht
Kitten: booslachend HOU OHOOHOHOOPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een paar keer een appje binnen gekregen van: "Hoi mam, dit is mijn nieuwe telefoonnummer. Ik zit in geldnood, kun je met spoed ¤200 overmaken naar deze bankrekening?"quote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder begon niet zo lang geleden over mijn nieuwe nummer. Nieuwe nummer?? Had ze blijkbaar zon scam appje gehad . Gelukkig op tijd ingegrepen![]()
Aiiii. En dan ook de vraag of ze geld naar dat nummer kon overmaken?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder begon niet zo lang geleden over mijn nieuwe nummer. Nieuwe nummer?? Had ze blijkbaar zon scam appje gehad . Gelukkig op tijd ingegrepenHow can I make this topic about me?![]()
ja nou het is wel goed om te weten, ik trap er niet zo in en weet ook dat alleen bellen niet iets heel raars kan doen,quote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn moeder begon niet zo lang geleden over mijn nieuwe nummer. Nieuwe nummer?? Had ze blijkbaar zon scam appje gehad . Gelukkig op tijd ingegrepen
Maar ken er een paar die er wel intrapte en toch paar duizend euro kwijt zijn.
Nu weet ik kan niet door telefoontje alleen, maar het zijn geen domme gasten en zeker voor de wat oudere. goed om ze daarvoor te waarschuwen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het:
Kitten: ik ben benieuwd
Ik: ik ben *insert name*
Kitten: nouhouuuuuuu
Ik: is niet wijd en lastig op z’n tijd
Kitten: doe niet zo flauw mam.
Ik: dan doe je er zout op.
Kitten. Mam, stop! Niemand lacht.
Ik: wel
Kitten: houdt lach in … niet
Ik: je lacht
Kitten: booslachend HOU OHOOHOHOOP!
![]()
![]()
Ben je nu ook al moederquote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een appje binnen gekregen van: "Hoi mam, dit is mijn nieuwe telefoonnummer. Ik zit in geldnood, kun je met spoed ¤200 overmaken naar deze bankrekening?"![]()
![]()
Lijkt me heerlijk, eens flink tekeer gaan in de winkel, en je gedragen als een boze klant.quote:How can I make this topic about me?![]()
Zo die laat er geen gras over groeien...quote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een appje binnen gekregen van: "Hoi mam, dit is mijn nieuwe telefoonnummer. Ik zit in geldnood, kun je met spoed ¤200 overmaken naar deze bankrekening?":')![]()
kan nog netquote:Op zondag 16 maart 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, eens flink tekeer gaan in de winkel, en je gedragen als een boze klant.
winkel om 21 uur dicht
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, eens flink tekeer gaan in de winkel, en je gedragen als een boze klant.![]()
!
![]()
Over 20 jaar doet ze dit zelfquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat deel was ze gelukkig nog niet. Maar het scheelde misschien ook niet zo veelquote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii. En dan ook de vraag of ze geld naar dat nummer kon overmaken?:')![]()
Ja het verbaasde me dat die scam nog steeds gebruikt wordt.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo die laat er geen gras over groeien...![]()
O de supermarkt hier sluit op zondag al om 18 uur.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan nog net
winkel om 21 uur dichtHow can I make this topic about me?![]()
das een hele bekende en aantal keren al gehehad.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een appje binnen gekregen van: "Hoi mam, dit is mijn nieuwe telefoonnummer. Ik zit in geldnood, kun je met spoed ¤200 overmaken naar deze bankrekening?"Do what you love, love what you do!![]()
Die is hier niet eens openquote:Op zondag 16 maart 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O de supermarkt hier sluit op zondag al om 18 uur.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo lang als mensen erin trappenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het verbaasde me dat die scam nog steeds gebruikt wordt.:')![]()
geen mcDrek daar?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O de supermarkt hier sluit op zondag al om 18 uur.Smile, it's free therapy.![]()
Met m’n ouders een codewoord afgesprokenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo lang als mensen erin trappenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tja dat is het wel, maar ze prooien op ouderen enzo\quote:
kees vd spek inschakelen enzo. zit nu alweer te wachten op nieuwe afleveringen.Do what you love, love what you do!![]()
Hier ookquote:Op zondag 16 maart 2025 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O de supermarkt hier sluit op zondag al om 18 uur.![]()
![]()
Neeeheeeeeeeeeequote:Op zondag 16 maart 2025 20:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Verhuis je toch naar Winterswijk?
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met m’n ouders een codewoord afgesproken![]()
![]()
Jawel, en we hebben ook een KFC. Maar daar ben ik nog nooit geweest. De McDrek is trouwens ook al jaren geleden.quote:How can I make this topic about me?![]()
ga je daar even boze man spelenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, en we hebben ook een KFC. Maar daar ben ik nog nooit geweest. De McDrek is trouwens ook al jaren geleden.
Dat is verstandig. Je brengt me op een idee, ik neem dit even meequote:Op zondag 16 maart 2025 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met m’n ouders een codewoord afgesproken
Dansen ze om het nieuwste patroon uit de Libelle?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeg het maarquote:Op zondag 16 maart 2025 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
"Ik wil de manager spreken, en wel nu!"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké eventjesquote:
kan wel even een Scammer terugbellen nog die ik nog in mijn lijstje heb
LOL denk je dat het werkt op iPhone om screenrecord aan te zetten en dat ie dan het gesprek opneemt?Do what you love, love what you do!![]()
Hadden net een liedje gecomponeerd wilden ze vierenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dansen ze om het nieuwste patroon uit de Libelle?
Ik krijg geen luchtquote:HALLLLPPPPP
heb laatst ook zo'n Nigeriaanse prins gemailed dat ik nog 30 miljoen van hem tegoed heb van een erfenis.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:46 schreef kree het volgende:
LOL denk je dat het werkt op iPhone om screenrecord aan te zetten en dat ie dan het gesprek opneemt?
nog geen reactie![]()
liedje?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hadden net een liedje gecomponeerd wilden ze vierenDo what you love, love what you do!![]()
Oké rij maar door naar het zesde raamquote:Op zondag 16 maart 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is niet te vreten en te koudWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zeg jij nu over @KillemWieft?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:46 schreef kree het volgende:
LOL denk je dat het werkt op iPhone om screenrecord aan te zetten en dat ie dan het gesprek opneemt?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet aardig
* KoningWouter doet de beweging om de luchtpijp van @Moeraskat vrij te makenquote:
geen idee meer hoe dat heet![]()
Ja nee dan ben ik al binnen en sta briesend bij de kassa!quote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké rij maar door naar het zesde raamHow can I make this topic about me?![]()
je moet ze dan ook aan de telefoon hebben. en niet laten blijken dat je de hele scan allang door hebt.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
heb laatst ook zo'n Nigeriaanse prins gemailed dat ik nog 30 miljoen van hem tegoed heb van een erfenis.
nog geen reactie
Heimlichquote:Op zondag 16 maart 2025 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter doet de beweging om de luchtpijp van @:Moeraskat vrij te maken
geen idee meer hoe dat heet
Ja. Welterusten gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
was algemeen ik quote niemandquote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu over @:killemwieft?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is niet aardig
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
heb laatst ook zo'n Nigeriaanse prins gemailed dat ik nog 30 miljoen van hem tegoed heb van een erfenis.
nog geen reactie
:')![]()
Je weet wel hoe het weet maar niet hoe je het schrijft, toch? Hè?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
* KoningWouter doet de beweging om de luchtpijp van @:Moeraskat vrij te maken
geen idee meer hoe dat heet
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dansen ze om het nieuwste patroon uit de Libelle?![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
Ja EHBO-B was wat jaartjes geleden zeg maarquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet wel hoe het weet maar niet hoe je het schrijft, toch? Hè?![]()
![]()
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!quote:Op zondag 16 maart 2025 20:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
nog geen reactie
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"![]()
ShalalallalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HAHAHAH dat meen je niet?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: