SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“Ik krijg haar onder mijn oksels, is dit normaal? Groetjes, anoniempje”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maria weet raad!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik krijg haar onder mijn oksels, is dit normaal? Groetjes, anoniempje”![]()
![]()
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”![]()
Wtfquote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Do what you love, love what you do!![]()
Zal het doorgeven aan de redactiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Even over mascara-klodder van Sint. @Grotetijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.![]()
Gelukkigquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Even over mascara-klodder van Sint. @:GroteTijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Huidschilfersquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wtf?🤔quote:Op zondag 16 maart 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik heb 11 kleurpotloden in m’n kut gestopt en daarmee een poppetje op papier getekend. Is dit normaal, liefs Anoniempje”Werewolf![]()
Nee, was @StevenHydequote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Even over mascara-klodder van Sint. @:GroteTijd was dat geloof ik die vroeg of ik hem wilde mentionnen.
Het gaat iig goed met Klodder.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
lol val er net ff tussen in zo, maar deze mag wat uitlegquote:![]()
OMG zeg
Do what you love, love what you do!![]()
Vergaderverkalkingquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat is dan wel weer herkenbaar, maar volg nog even het hele idee nietquote:
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazinesquote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
lol val er net ff tussen in zo, maar deze mag wat uitleg![]()
OMG zegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of Teletext.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazines![]()
![]()
aha op die manierquote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over anoniempje van vroeger die gekke vragen stelde in meisjes magazines
zijn hoop anoniempjes geweest wel in al die jaren dat ik hier lees en post
Ja daar ookquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Depressiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Probeer anders even in je poepertquote:Op zondag 16 maart 2025 19:53 schreef kree het volgende:
nouja als alle potloden er weer uit zijn
LOLWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: