Ik zou denken dat een meesterbrein als de Baron niet een random crimineel in zijn huis laat wonen, en al helemaal niet wanneer deze een beetje verwart overkomt.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Ze zaten samen in een cel. Japie wilde ontsnappen en B2 is met hem meegegaan. Daarna heeft Japie 'm inderdaad meegenomen naar de Baron.
Ik denk wel dat ze daar in trokken. Je ziet ze eigenlijk altijd samen met de Baron.
Waarom eigenlijk de conclusie dat ze daar niet woonden?
Hij werd geïntroduceerd door Vlugge Japie. De Baron had toen wel vertrouwen in Vlugge Japie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:38 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik zou denken dat een meesterbrein als de Baron niet een random crimineel in zijn huis laat wonen, en al helemaal niet wanneer deze een beetje verwart overkomt.
Als collega, ik weet niet of ik B2 gelijk bij hem in zou laten wonen. Het zou me niet verbazen als hij B2 en Japie in die auto van hem laat slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij werd geïntroduceerd door Vlugge Japie. De Baron had toen wel vertrouwen in Vlugge Japie.
Die auto gaat in die serie kapot door toedoen van de B&A boys. Of in elk geval, behalve de onderkant en wielen blijft er niet heel veel van over.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:36 schreef Writersright het volgende:
[..]
Als collega, ik weet niet of ik B2 gelijk bij hem in zou laten wonen. Het zou me niet verbazen als hij B2 en Japie in die auto van hem laat slapen.
Dat is waar. Is het niet dat ze daarna "opeens" in Spanje zitten?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die auto gaat in die serie kapot door toedoen van de B&A boys. Of in elk geval, behalve de onderkant en wielen blijft er niet heel veel van over.
Het zou me niks verbazen als de Baron niet eens een rijbewijs heeft. Japie rijdt altijd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die auto gaat in die serie kapot door toedoen van de B&A boys. Of in elk geval, behalve de onderkant en wielen blijft er niet heel veel van over.
De Baron heeft blijkbaar wel een vaarbewijsquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de Baron niet eens een rijbewijs heeft. Japie rijdt altijd.
Adriaan liet Bassie zelfs even een vliegtuig besturen, Bassie die zelfs niet wist wat een wereldbol was of hoeveel dagen er in 1 week zaten (!)quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:04 schreef Writersright het volgende:
En een van hen kan ook nog een onderzeeer besturen, want zo lastig is dat blijkbaar ook niet.
Dit is wel een interessante! Het is ook altijd Harry of B100 die moet rijden. Zou mooi zijn als de Baron eigenlijk analfabeet is, en hij zich écht gewoon als meer voordoet dan hij is; zien we hem weleens lezen of schrijven? Los van Jooseemeetie park? Japie moet 'alles opschrijven wat hij zegt' en B100 moet tickets boeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de Baron niet eens een rijbewijs heeft. Japie rijdt altijd.
Hij schrijft het Curacao raadsel aan het begin van Reis vol verrassingen. Dat zien we hem doen, op Schiphol notabene.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:01 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante! Het is ook altijd Harry of B100 die moet rijden. Zou mooi zijn als de Baron eigenlijk analfabeet is, en hij zich écht gewoon als meer voordoet dan hij is; zien we hem weleens lezen of schrijven? Los van Jooseemeetie park? Japie moet 'alles opschrijven wat hij zegt' en B100 moet tickets boeken.
Tja, Adriaan zelf was ook niet echt verstandig bezig door vermoeid te vliegen. Dankzij hem waren ze bijna in de bergen gecrashed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Adriaan liet Bassie zelfs even een vliegtuig besturen, Bassie die zelfs niet wist wat een wereldbol was of hoeveel dagen er in 1 week zaten (!)![]()
![]()
Leuke uitdaging dan. Wat is het domste wat Bassie ooit gedaan heeft?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Adriaan liet Bassie zelfs even een vliegtuig besturen, Bassie die zelfs niet wist wat een wereldbol was of hoeveel dagen er in 1 week zaten (!)![]()
![]()
Da's waar. Debunked.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij schrijft het Curacao raadsel aan het begin van Reis vol verrassingen. Dat zien we hem doen, op Schiphol notabene.
In de Kroon schrijft hij ook de losgeldbrief, toch?quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:01 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit is wel een interessante! Het is ook altijd Harry of B100 die moet rijden. Zou mooi zijn als de Baron eigenlijk analfabeet is, en hij zich écht gewoon als meer voordoet dan hij is; zien we hem weleens lezen of schrijven? Los van Jooseemeetie park? Japie moet 'alles opschrijven wat hij zegt' en B100 moet tickets boeken.
Ja. Ze zijn eigenlijk altijd 24/7 samen. Er is weinig reden om aan te nemen dat ze alleen onder werktijd bij de Baron zaten en daarna ieder naar hun eigen huis gingen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:55 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is waar. Is het niet dat ze daarna "opeens" in Spanje zitten?
Deelden de boeven daar geen hotelkamer, naast die van Bassie en Adriaan? Ik weet nog wel dat ze later dat huisje hebben.
Die taart pakken. Dat hij o.a. gewoon hele eieren erin mikt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:40 schreef Writersright het volgende:
[..]
Leuke uitdaging dan. Wat is het domste wat Bassie ooit gedaan heeft?
Er staan al aardig wat mooie domme voorbeelden hier.
Water verspillen in Death Valley is ook dom maar misschien meer ongeremdheid.
Ideeën uit zijn schoen proberen te halen in de Plaaggeest en niet weten wat borden wassen betekent is ook best dom.
Ik denk dat van die taart snoepen in de Plaaggeest meer kattekwaad is. Tja, eigenlijk ook wel heel dom. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die taart pakken. Dat hij o.a. gewoon hele eieren erin mikt.
Tegen een wekker zeggen hoe laat je gewekt wilt worden en verwachten dat het werkt getuigt ook niet van sprankelende genialiteit. Of ‘help’ roepen omdat het woord ‘geest’ in de krant staat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:48 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik denk dat van die taart snoepen in de Plaaggeest meer kattekwaad is. Tja, eigenlijk ook wel heel dom. Je hebt gelijk.
In paniek raken omdat een klant "tijger" zegt is ook wel vrij dom. Helemaal voor iemand die in een circus werkte.
Omdraaien als iemand zegt dat je iets 'andersom' moet zeggen getuigt ook niet van veel inzicht.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tegen een wekker zeggen hoe laat je gewekt wilt worden en verwachten dat het werkt getuigt ook niet van sprankelende genialiteit. Of ‘help’ roepen omdat het woord ‘geest’ in de krant staat.
Of dat moment dat Adriaan op de landkaart wijst en zegt "de boeven zitten hier in dit gebied" en dat Bassie dan denkt dat ze onder de tafel zittenquote:Op woensdag 21 mei 2025 16:32 schreef Japepk het volgende:
[..]
Omdraaien als iemand zegt dat je iets 'andersom' moet zeggen getuigt ook niet van veel inzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |