quote:Op woensdag 14 mei 2025 14:40 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik heb Adriaan ooit eens gemaild of Douwe nou de Plaaggest was of niet. Daar deed hij geheimzinnig over. Hij zij dat hij het wel vreemd vond dat de Plaaggeest er nooit was met opnames met Douwe en omgekeerd.
Heerlijk dat soort antwoorden.
Maar je ziet ook meteen hoe hij dat vermogen regelt. Prachtige boot: gepikt.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij Europa heeft de Baron ook geen geldgebrek, immers in Luxemburg zegt hij nog 'geld spielt keine rolle'
Personeel: intimidatiequote:Op woensdag 14 mei 2025 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar je ziet ook meteen hoe hij dat vermogen regelt. Prachtige boot: gepikt.
In Griekenland gaan ze toch ook spullen kopen in de winkel? B2 weet immers niet hoe dat moet. Zouden ze daar niet gewoon wat inbraken hebben gepleegd?quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt ja. Ook die boot. Hij kan B-100 op buitenlandse reisjes sturen en zo. Is alleen maar bezig met Bassie en Adriaan. Niet met geld verdienen. Dus lijkt dat hij de boel financieel wel op de rit heeft daar.
Ergens tussen het avontuur in Griekenland (waar hij dat niet had) en begin van Europa heeft hij dus een slagje geslagen.
En in Amerika hebben ze ook geld (tickets, autohuur, hotels), totdat HH de auto opblaast dan.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef Japepk het volgende:
[..]
In Griekenland gaan ze toch ook spullen kopen in de winkel? B2 weet immers niet hoe dat moet. Zouden ze daar niet gewoon wat inbraken hebben gepleegd?
Daar hebben de de inbraak in Nederland voor gepleegd, waarna ze wegvluchten met die speedboot.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En in Amerika hebben ze ook geld (tickets, autohuur, hotels), totdat HH de auto opblaast dan.
De reis naar Amerika werd toch geregeld door de rijke vrienden van de baron?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En in Amerika hebben ze ook geld (tickets, autohuur, hotels), totdat HH de auto opblaast dan.
En vervolgens gewoon via Schiphol kunnen vliegen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Daar hebben de de inbraak in Nederland voor gepleegd, waarna ze wegvluchten met die speedboot.
En onder zijn eigen naam tickets bestellen....quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:08 schreef Writersright het volgende:
[..]
En vervolgens gewoon via Schiphol kunnen vliegen.
De Baron roept zelfs nog iets als "Heb je alle onderdelen om die bom te maken bij je?" terwijl ze nota bene bij de balie staan.
Eh... Nee?quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
De reis naar Amerika werd toch geregeld door de rijke vrienden van de baron?
Dat zou je zeggen, maar ze gaan daar inderdaad vrij nadrukkelijk voor kopen. Daarna, die bus en zo, stelen ze wel. En zijn ze plannen aan het maken om via inbraken en kraken geld te verdienen....quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:27 schreef Japepk het volgende:
[..]
In Griekenland gaan ze toch ook spullen kopen in de winkel? B2 weet immers niet hoe dat moet. Zouden ze daar niet gewoon wat inbraken hebben gepleegd?
De Baron zei in dat pakhuis kom we gaan naar Amerika, toen Bassie de reis had gewonnen daar heb ik vrienden die regelen alles.quote:
Nee, die kunnen Bassie en Adriaan vindenquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
De Baron zei in dat pakhuis kom we gaan naar Amerika, toen Bassie de reis had gewonnen daar heb ik vrienden die regelen alles.
Ja, het vinden vannB&A. Ernaartoe gaan moet ie toch echt zelf regelen. “We’ll be there as soon as possible” zegt ie tegen John over de telefoon.quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
De Baron zei in dat pakhuis kom we gaan naar Amerika, toen Bassie de reis had gewonnen daar heb ik vrienden die regelen alles.
Nope. In een eerder deel van deze topicreeks wordt ook aangehaald dat dat ineens na 'John' helemaal wegvalt. Alsof er een enorme rewrite tíjdens de productie plaatsgevonden heeft.quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef Writersright het volgende:
Zien we eigenlijk de vrienden van de Baron in Amerika, naast die gast in New Tork?
Ik dacht juist dat het idee was dat Aad van te voren locaties scoutte, de serie helemaal uitschreef, plande en regelde. Nu weet ik dat het filmen in Disney World lastig was, maar dat wist hij dan denk ik ook van te voren. Je komt daar niet opeens aan met een camera.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. In een eerder deel van deze topicreeks wordt ook aangehaald dat dat ineens na 'John' helemaal wegvalt. Alsof er een enorme rewrite tíjdens de productie plaatsgevonden heeft.
Nu je het zegt is het opvallend, maar ik vond het altijd wel logisch. Die man helpt de Baron aan Bassie en Adriaan en daarna is het gewoon de boeven die ze achterna zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2025 10:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope. In een eerder deel van deze topicreeks wordt ook aangehaald dat dat ineens na 'John' helemaal wegvalt. Alsof er een enorme rewrite tíjdens de productie plaatsgevonden heeft.
Adriaan heeft over de samenwerking in de Amerika reeks twee dingen gezegd.quote:Op donderdag 15 mei 2025 13:48 schreef Ceviche het volgende:
Ik begreep dat Adriaan de reis door Amerika spontaan aanpaste toen ze al bezig waren met de opnames omdat de boeven zich lelijk gedroegen (dat meen ik me te herinneren uit zijn boek maar het is al even geleden dat ik dat heb gelezen).
En dat ze van tevoren toestemming hadden van Disney maar dat die toch moeilijk gingen doen op het moment dat ze ook echt daadwerkelijk wilden gaan filmen in het park en Adriaan daarom dat aan heeft gepast naar een pretpark waar ze wel mochten filmen.
Hij plande het wel helemaal uit, maar de verhaallijn van de losdroppende bom vanuit het vliegtuigje vond uiteindelijk noodgedwongen plaats op een parkeerplaatsquote:Op donderdag 15 mei 2025 12:37 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het idee was dat Aad van te voren locaties scoutte, de serie helemaal uitschreef, plande en regelde. Nu weet ik dat het filmen in Disney World lastig was, maar dat wist hij dan denk ik ook van te voren. Je komt daar niet opeens aan met een camera.
Bij die limousine scene toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 09:13 schreef Writersright het volgende:
Zien we eigenlijk de vrienden van de Baron in Amerika, naast die gast in New Tork?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |