Video werkt niet. Iemand nog een back-up?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Krijg nou wat, dit ken ik helemaal niet en ik heb de series nog op tv gezien toendertijd.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind die radar nog extremer, hun "portable" breedbeeld TV.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Dat formaat van de walkie talkies in De Huilende Professor![]()
![]()
![]()
daar kun je nauwelijks een walkie mee doen
Zo zie je maar dat programma's die 'moderne' gadgets laten zien het snelst dateren. Als je die achtervolging van Joris nu ziet, is dat voor kinderen uit deze tijd gewoon amper te volgen omdat ze de belemmeringen van die telefoon en die radar niet snappen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:50 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik vind die radar nog extremer, hun "portable" breedbeeld TV.
Zelfde met de telefooncellen in de Kroon. “Ja maar hoezo hebben ze geen mobieltje dan”.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat programma's die 'moderne' gadgets laten zien het snelst dateren. Als je die achtervolging van Joris nu ziet, is dat voor kinderen uit deze tijd gewoon amper te volgen omdat ze de belemmeringen van die telefoon en die radar niet snappen.
En wat zijn die tien miljoen 'guldens' waar hij om vraagt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfde met de telefooncellen in de Kroon. “Ja maar hoezo hebben ze geen mobieltje dan”.
En hoezo een koffer met geld, waarom vraagt de Baron geen Bitcoin?
Op Curaçao en Sint Maarten wordt nog met guldens betaaldquote:Op woensdag 26 maart 2025 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat zijn die tien miljoen 'guldens' waar hij om vraagt?
Voor Bassie en Adriaan was het niet zo,n hele onoverkomelijkheid dat internet nog niet bestond. Ze hadden immers Robin.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zelfde met de telefooncellen in de Kroon. “Ja maar hoezo hebben ze geen mobieltje dan”.
En hoezo een koffer met geld, waarom vraagt de Baron geen Bitcoin?
Daar kon je in 1988 al de hele dienstregeling van NS en de vluchtplanning van Schiphol in uploaden. Kan je nagaan hoe ver het zijn tijd vooruit was. Allemaal zonder csv-formatquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Voor Bassie en Adriaan was het niet zo,n hele onoverkomelijkheid dat internet nog niet bestond. Ze hadden immers Robin.
Een van mijn leerlingen vroeg gister letterlijk ver de uitvinding van het geld en wat ze gebruikten voordat er geld was. Dus ik legde uit over ruilhandel en dergelijke maar dat bedoelde hij niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat zijn die tien miljoen 'guldens' waar hij om vraagt?
Tja, Robin's ogen waren simpelweg enorm goede en accurate scanners. Ondanks het gebrek aan camera's in de wekker en de radio.quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Daar kon je in 1988 al de hele dienstregeling van NS en de vluchtplanning van Schiphol in uploaden. Kan je nagaan hoe ver het zijn tijd vooruit was. Allemaal zonder csv-format
Vroeger deed men wat minder moeilijk met dat soort dingenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:54 schreef TLC het volgende:
Mag je trouwens zomaar in laten we zeggen Griekenland een steen uit de zee duiken en die vervolgens in je koffer stoppen ?
Is gewoon de 100x Bassie & Adriaan-winterpret special. Is offline gehaald door de heren van Toor, en moet je op dvd kopen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Video werkt niet. Iemand nog een back-up?
Waarom zoek jij zo graag de aandacht met dit soort kutposts? Je was met deze nutteloze linkdump letterlijk al de laatste post in het vorige deel. En omdat je daar niet genoeg aandacht mee kreeg spam je 'm nu nog een keer. Wat voor kabeltje zit er niet goed aangesloten in jouw systeem?quote:
Goeie vraag, is in het Bassie en Adriaan-topic op Retroforum een keer beantwoord dacht ik, een paar jaar geleden. Blijkbaar is, als ik me de post goed herinner, voor die reeks 'Liedjes van TV'-albums gebruik gemaakt van de liedjes waarvan de rechten momenteel bij Universal liggen (via Negram naar EMI, van EMI naar Universal), en hebben de mensen rondom Bas en Aad dus serieus oneigenlijk gebruik gemaakt van die liedjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 01:37 schreef W00fer het volgende:
Waarom hebben B&A oudere nummers van Spotify geveegd?
[ afbeelding ]
Wel snel zijn want de DVD's zijn bijna opquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is gewoon de 100x Bassie & Adriaan-winterpret special. Is offline gehaald door de heren van Toor, en moet je op dvd kopen.
Don't feed the trolls. Ik ben al blij dat de random zwarte piet video's niet meer om de haverklap voorbij komen bij deze user. Die is een beetje begin jaren '90 vorige eeuw blijven hangen qua blik op de wereld vrees ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom zoek jij zo graag de aandacht met dit soort kutposts? Je was met deze nutteloze linkdump letterlijk al de laatste post in het vorige deel. En omdat je daar niet genoeg aandacht mee kreeg spam je 'm nu nog een keer. Wat voor kabeltje zit er niet goed aangesloten in jouw systeem?
Hij haat nog wel steeds smurfenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:35 schreef WethouderHekking het volgende:
De baron is niet kapot te krijgen, de hoorn van de telefoon wel .
Bekijk deze YouTube-video
Mooi om te zien dat het nog zo goed met hem gaat .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |