quote:Op zondag 16 maart 2025 12:25 schreef franklop het volgende:
Howe is ook kapot, die al duidelijk dichtbij kwam
Van Dijk
Immers al wel tijd duidelijk dat ze niet kunnen rekenenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef wimderon het volgende:
Je kon al aan de snelheid zien dat hij stilviel, maar dat benoemt Van Dijk dan weer niet.
De druk van de Noorse successupporters.quote:
Die tweede wissel deed hem de das omquote:
Ja, eens.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
Blijf de snelheden wel een meerwaarde vinden. Geeft wel wat info, maar net niet teveel zeg maar.
Het verschil in tijd continue geven mag wel stoppen, in ieder geval bij losse afstanden.
Gewoon dom. Je weet dat je tegenstander iets sneller start. Dan moet die doorkomst op de 700m binnen 0,5s zijnquote:
Of zodanig dat je écht achterlangs kruist en daardoor echt negatief kunt splitten.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon dom. Je weet dat je tegenstander iets sneller start. Dan moet die doorkomst op de 700m binnen 0,5s zijn
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Die tweede wissel deed hem de das om
True!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon dom. Je weet dat je tegenstander iets sneller start. Dan moet die doorkomst op de 700m binnen 0,5s zijn
De jets draaien al warm.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
Laten we hopen dat Nuis geen mondjes gaat snoeren.
Tips van Jan Blokhuisen?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Kramer zit nog even zijn crypto's bij te werken.
Het is Kungshaug.quote:
Denk gewoon dat hij niet veel beter kon. Ging niet vanzelfquote:
Ik dacht juist dat hij het wel ging reddenquote:Op zondag 16 maart 2025 12:40 schreef hhh38 het volgende:
Erik van Dijk die al zegt dat Stolz het niet redt op 20 meter voor de streep
Net zo debiel als het over de EINDSPRINT van Bol hebbenquote:
Dit was nog wel verrassend gezien zijn voorlaatste ronde. Al kon je aan het tijdverschil en snelheid nog wel zien.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Ze wisten dat Stolz tekort komt
Scheelt 0.07
Hij durfde denk ik niet harder van start te gaanquote:Op zondag 16 maart 2025 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk gewoon dat hij niet veel beter kon. Ging niet vanzelf
Kun je nagaan als hij fit is, 100% zeker drie keer goud in Cortina!quote:Op zondag 16 maart 2025 12:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stolz ondanks niet fit wel 3x op het podium.
Milaan*quote:Op zondag 16 maart 2025 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je nagaan als hij fit is, 100% zeker drie keer goud in Cortina!
Kans is wel aanwezig dat team USA weer totaal verkeerd piekt of slechte pakken heeft oid.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:43 schreef Em31 het volgende:
Stolz zal volgend jaar iedereen wel gewoon kapotrijden.
Is wel de traditie jaquote:Op zondag 16 maart 2025 12:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat team USA weer totaal verkeerd piekt of slechte pakken heeft oid.
Hoop dat hij nog een stoel kapot traptquote:
Hij traint toch niet met de rest van het team. Maar slechte pakken kan altijd nog inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat team USA weer totaal verkeerd piekt of slechte pakken heeft oid.
volgens stolz zelf was hij wel fit en in vorm voor dit wk?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je nagaan als hij fit is, 100% zeker drie keer goud in Cortina!
Nee, hij zei zelf ook dat ie het vermogen miste van de rest van het seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens stolz zelf was hij wel fit en in vorm voor dit wk.
Alsof we terug zijn in 1994quote:
Dat riep die voor het toernooi, maar je gaat je concurrentie natuurlijk niet wijzer maken. Maar goed misschien is dit soort ijs wel zijn achilleshiel.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens stolz zelf was hij wel fit en in vorm voor dit wk?
Emese Hunyadi reed op de buitenbaan toen 2:07!:quote:
Hij is misschien nu weer fit, maar een paar weken terug had hij nog een longontsteking. Dat zal wel zijn effect hebben gehad.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens stolz zelf was hij wel fit en in vorm voor dit wk?
Zelfs Marja Vis vindt dat traag.quote:
Marja Vis met dat touwtje om haar middel.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Marja Vis vindt dat traag.
Hertsenbergquote:Op zondag 16 maart 2025 13:27 schreef Em31 het volgende:
Wat is de achternaam van Antoinette ook alweer?
Ze kan gewoon niet finishen. Geen gebrek aan energie maar de techniek laat haar dan in de steek.quote:
Van Egmond-Scheuldermanquote:Op zondag 16 maart 2025 13:27 schreef Em31 het volgende:
Wat is de achternaam van Antoinette ook alweer?
Eén weekend goed.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het bijzondere seizoen van Groenewoud.
Veel te veel marathons gereden.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud heeft ook maar een kutseizoen he?
De vraag is altijd wat een goede eerste ronde is. In Thialf zou 28.5 veel te langzaam zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het was ook wel gewoon een nette race van Antwanet 1.5s verval per rondje met een goede start.
Mooi gepiekt op het NK!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft wel een record aantal marathons gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een record gepakt.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel te veel marathons gereden.
Jup, iets van 16 toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel te veel marathons gereden.
Dat is meer voor types als Gijs Esders en Wesly Dijs.quote:
Als ze straks de massastart wint is zelf gewoon tevreden over het seizoen (inclusief de marathons) denk ikquote:
Talent Huizingaquote:Op zondag 16 maart 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer voor types als Gijs Esders en Wesly Dijs.
Volgend jaar geen marathons doen zo naar de OS toequote:Op zondag 16 maart 2025 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze straks de massastart wint is zelf gewoon tevreden over het seizoen (inclusief de marathons) denk ik
Jos de Vos!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thialfgod Huizinga is zo'n leuke rubriekquote:
Die verwar ik altijd met Jos van Oss.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Takagi in deze doen zie ik er niet onder gaan.
Rhian Ket, Jacques de Koning.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lollo viel gewoon tegenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat Beune zo'n slechte loting had.
Als het draait is Huizinga een moeilijk te kloppen schaatser.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thialfgod Huizinga is zo'n leuke rubriek
Kenners voorspelden dit al.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:24 schreef hhh38 het volgende:
Dit zou ook a la Howe toch genoeg kunnen blijken. Ik denk niet dat de winnende tijd dik in de 1.54 zal zijn.
Dat was het niet, ze reed vooral slechte rondjes eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vantevoren weet je dat Lollo traag start.
quote:Op zondag 16 maart 2025 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Joy nu meer wereldtitels dan Kjeld
Ze had ook met een Lollo in goede doen weinig voordeel gehad.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was het niet, ze reed vooral slechte rondjes eigenlijk
Nieuwe serie voor de playboyquote:
Het was wel voor het eerst dat ze doorhadden dat die tijd nuttig was om ook naar te kijken. Dat is op zich een pluspunt.quote:
Gewoon weg die tijd en enkel km/uur.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was wel voor het eerst dat ze doorhadden dat die tijd nuttig was om ook naar te kijken. Dat is op zich een pluspunt.
Maar wat is het alternatief? Als je niks in beeld brengt is het gewoon wachten op uitkomen laatste bocht voordat je wat zinnigs kunt zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef franklop het volgende:
Echt die tijd haalt die spanning volledig weg
Ja dat dusquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief? Als je niks in beeld brengt is het gewoon wachten op uitkomen laatste bocht voordat je wat zinnigs kunt zeggen.
edit: Ah, snelheid natuurlijk.
Aan Takagi zag je wel dat ze het heel zwaar had.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar wat is het alternatief? Als je niks in beeld brengt is het gewoon wachten op uitkomen laatste bocht voordat je wat zinnigs kunt zeggen.
Ik hield mijn voet ervoor, maar werd toch gespoilerd door de commentatorenquote:Op zondag 16 maart 2025 13:38 schreef franklop het volgende:
Echt die tijd haalt die spanning volledig weg
Alleen klok in beeld is toch prima? Desnoods met km/u erbijquote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, als iemand heel erg omhoog komt of je ziet het ritme vertragen. Met zo'n secondenteller valt er juist weinig te zeggen, die kan iedereen zelf wel lezen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht een streep!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog testwedstrijden worden gereden. Direct voor het echie lijkt me best link.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
De baan in Milaan schijnt vrij traag te worden. Denk dat Beune op de 1500m zeker favoriet gaat zijn. Op de 3km denk ik dat de echte stayers in het voordeel zijn.
Zeker weten wel Italiaanse kampioenschappen ofzoquote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog testwedstrijden worden gereden. Direct voor het echie lijkt me best link.
Iedereen met een wereldtitel doet het beter dan Stolz!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:54 schreef heywoodu het volgende:
"Erben Wennemars zegt, Joy Beune is de Jordan Stolz van Nederland."
"Nou ja, ik doe het op dit moment beter."
Boh
Wanneer gaan ze die baan überhaupt aanleggen?quote:Op zondag 16 maart 2025 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of er nog testwedstrijden worden gereden. Direct voor het echie lijkt me best link.
Niet zo'n haast, eerst eens beginnen aan de bobsleebaan en daarna zien we wel verder. Tijd zat!quote:Op zondag 16 maart 2025 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die baan überhaupt aanleggen?
Als het alternatief echt Lake Placid is, dan hoeven ze van mij niet zo op te schieten met die bobsleebaanquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zo'n haast, eerst eens beginnen aan de bobsleebaan en daarna zien we wel verder. Tijd zat!
Wat een gedoe allemaal. Ze hadden ook prima in Collalbo kunnen schaatsen.quote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet zo'n haast, eerst eens beginnen aan de bobsleebaan en daarna zien we wel verder. Tijd zat!
Zou toch zonde zijn als ik mijn reis moet omzetten naar Turijnquote:Op zondag 16 maart 2025 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herbert vertelt het altijd alsof Semirunniy's medailles niet tellen omdat hij in de loopgraven had moeten zitten.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef wimderon het volgende:
Dit verhaal kan ik inmiddels ook wel dromen.
Waarbij ik geen idee heb waar het verhaal vandaan komt, want hij zij zelf toen die overstapte dat het wegens gebrek aan perspectief was en eerst bij andere bonden heeft aangeklopt waaronder Kazachstan.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef wimderon het volgende:
Dit verhaal kan ik inmiddels ook wel dromen.
Rijdt een ok tijd, maar niet meer dan dat.quote:
Vooral dat kun je je wel afvragen ja, aangezien er in vrijwel alle sporten gewoon nog uitgebreide competities bezig zijn met doorgaans alle nog niet gestopte Russische (wereld)toppers. Die liggen niet in een loopgraaf ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarbij ik geen idee heb waar het verhaal vandaan komt, want hij zij zelf toen die overstapte dat het wegens gebrek aan perspectief lag en eerst bij andere bonden had aangeklopt.
En hoe reėel is het dat Rusland een groot schaatstalent en Russisch kampioen 5km naar het front zou sturen? (dat is daadwerkelijk een vraag, geen idee hoe gek ze in Rusland zijn).
Volgens mij worden dienstplichtigen in Rusland sowieso niet naar het front gestuurd? Alleen lui die zich vrijwillig aanmelden met een dikke cheque in het vooruitzicht?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral dat kun je je wel afvragen ja, aangezien er in vrijwel alle sporten gewoon nog uitgebreide competities bezig zijn met doorgaans alle nog niet gestopte Russische (wereld)toppers. Die liggen niet in een loopgraaf ofzo.
Er staat per ongeluk een drie jaar oude post in dit topicquote:
Twee jaar geleden nog op het podium op deze afstand:quote:Op zondag 16 maart 2025 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er staat per ongeluk een drie jaar oude post in dit topic
Ja ok, maar zijn top lag toch wel echt ruim daarvoor nog lijkt mequote:Op zondag 16 maart 2025 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog op het podium op deze afstand:
https://nl.wikipedia.org/(...)_10.000_meter_mannen
Ook lastig voor te stellen dat toen maar 2 schaatsers in Heerenveen onder de 13 minuten reden.
Oogt een beetje als ware hij op het droge.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef Felagund het volgende:
Fish is ook niet meer wat hij geweest is .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oogt een beetje als ware hij op het droge.Wordt hier nou gevist naar likes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij noemt hem dit keer in elk geval geen Boris Dittrich, zoals eerder in het seizoen.quote:
Marlene Dietrich, want goede benen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij noemt hem dit keer in elk geval geen Boris Dittrich, zoals eerder in het seizoen.
Jij bent vast gezellig op kraambezoek.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, nu een dingetje krijgen voor een prestatie van een vol jaar eerder.
Ach met doping gevallen is het soms nog wel 10 jaar later dat iemand een prijs krijgtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, nu een dingetje krijgen voor een prestatie van een vol jaar eerder.
Daar gebruik ik gewoon de tips van Hans Teeuwen voor. Altijd eerlijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent vast gezellig op kraambezoek.
Maar ik heb mij door Hepie en Hepie net laten vertellen dat hij zo veel gegeven heeft op de 5km dat hij gewoon helemaal leeg is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |