RECOVERY VEHICLE ON TRACK AT TURN 8quote:Op zondag 16 maart 2025 06:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Lijkt me meer een plek voor een rode vlag, semi natte baan met iedereen op koude slicks en een kraanwagen.
jij was door het slotjequote:
Ohw niet eens gezien.quote:
Welkom mod, zal je nog vaker gaan gebeurenquote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom mod, zal je nog vaker gaan gebeuren
Jaquote:
Die banden zijjn zo oud dat dat ook wel meevalt denk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 06:24 schreef King_Merc het volgende:
Als het zo weer gaat regenen kunnen ze bij Haas in hun vuistje lachen
we hebben hem voor de race maar blauw gemaakt, anders was het opgevallen dat hij door slotjes kon postenquote:
tis nog maar half 7 dus zelfs dit is nog keivroegquote:
Die is daar alquote:Op zondag 16 maart 2025 06:25 schreef raptorix het volgende:
Mag Max nu naar Piastri rijden of gelden er ook deltas nu?
Je mag gewoon aansluiten dacht ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:25 schreef raptorix het volgende:
Mag Max nu naar Piastri rijden of gelden er ook deltas nu?
Ik ga voor koffie en een koekjequote:Op zondag 16 maart 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Hoogste tijd voor een biertje en wat nootjes.
Grote spelerquote:Op zondag 16 maart 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Heel dicht jaquote:Op zondag 16 maart 2025 06:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan rijdt hij er zo maar lekker achteraan
Ff nog een broodje shoarma bestellen.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Huh, jij hier?quote:Op zondag 16 maart 2025 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welkom mod, zal je nog vaker gaan gebeuren
Alleen volgen voorlopig, als hij wil inhalen moet hij over het nat niet handig met slicks.quote:
Race begon om 5:00, alles daarna is laat.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis nog maar half 7 dus zelfs dit is nog keivroeg
Zo kennen we je!quote:Op zondag 16 maart 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Dotje let op mijquote:
Mogen nu inhalenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef raptorix het volgende:
Zitten die gelapten nu tussen de koplopers?
Kan ie wel hebbenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Doe jij eens lief tegen @:Gebrokenglas
Mogen nu eindelijk door.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef raptorix het volgende:
Zitten die gelapten nu tussen de koplopers?
quote:
Dat spul eet ik alleen als ik bezopen heb. Dus nee dankje. Voorlopig.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ff nog een broodje shoarma bestellen.
De mediums zijn wel sneller op temperatuur dan de harde bandquote:Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen volgen voorlopig, als hij wil inhalen moet hij over het nat niet handig met slicks.
Altijd.quote:
Ja, 40-45 secondenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nog iemand het idee dat er zo enorme chaos komt?
Nee, ik moet 7 uur voedenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
Nog iemand het idee dat er zo enorme chaos komt?
9 dagen oud jongquote:Op zondag 16 maart 2025 06:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk leren dat ie eigen flesje vast houdt. Of hebben we het niet over een koter?
Tja, de McLaren is een betere auto.quote:
Ja ik zat net te kijken, droge baan en echt stukken sneller.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:34 schreef greysbones het volgende:
zelfs op de hard rijden de Mclarens weg
Misschien heeft ie zelf dan altijd hongerquote:Op zondag 16 maart 2025 06:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk leren dat ie eigen flesje vast houdt. Of hebben we het niet over een koter?
Mercedes is ook nergens.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:34 schreef greysbones het volgende:
zelfs op de hard rijden de Mclarens weg
Dat staat als een paal boven water.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, de McLaren is een betere auto.
Bijnaquote:
Zijn wel slicksquote:Op zondag 16 maart 2025 06:39 schreef Nizno het volgende:
Max kan best wat in de regen met zn bandjes...
ja, als iemand het kan is hij hetquote:
goeiemorgenquote:
Ja nouquote:
1 ronde te laat gercrashtquote:
had niet uit gemaakt. Nor heeft al intersquote:
er vliegen er elke keer een paar afquote:
dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Het leek wel of Piastri op Lando aan het focussen was, zoals ze beide buiten de baan reden.
Max had met een SC voor norris uit de pit gereden en p1 gehad.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
had niet uit gemaakt. Nor heeft al inters
Stroll is een onderschatte rijder, altijd dat gezeik over zijn vader.quote:
die heeft zn auto toch wel het netste gehoudenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stroll is een onderschatte rijder, altijd dat gezeik over zijn vader.
Lijkt je inderdaad op ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Het leek wel of Piastri op Lando aan het focussen was, zoals ze beide buiten de baan reden.
Die is oudquote:Op zondag 16 maart 2025 06:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: PENALTY SERVED - 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 5 (BOR) - UNSAFE RELEASE
I told you man!quote:
Een ronde te laat, denk ik.quote:
Nee Max was hoe dan ook 2de.quote:
Ja, verscheen net pas, ach, voor de volledigheid.quote:
Dat zou wel logischer zijn, de regie kiest er zelf voor om een boordradio uit te zenden immers.quote:
Nou nou.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Max tetst Norris er zo vanaf. Russell, Albon, Antonelli podium.
heeft ie vaker last van gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 06:44 schreef pmponer het volgende:
Ik denk het niet. Als hij net voor geel (vanwege Lawson) had gepit was het mazzel niet tactisch goed.quote:
dat denk ik niet, die gaat echt wel denken aan het volledige seizoenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:49 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Max allin gaat bij de herstart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |