Wat is er precies activistisch aan deze actie? Het is meer het behartigen van zijn financiėle belangen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat deze aandeelhouder een bekende activistische aandeelhouder is. Begrijpend lezen…
Geen groep 8 niveau dus. Duidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat woordje 'Democrat' beschouwen we dan maar als niet getypt.
Ja, daaaag. Ik leg het in post 174 uit. Als je het dan nog niet wil begrijpen, prima.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef Perrin het volgende:
Als je geen argumenten meer hebt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.
Hoef je niet zo wild om je heen te slaan, als miskend genie.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:24 schreef Gunner het volgende:
Ik denk dat ik prima begrijpend kan lezen
Als je het woord democratisch had weggelaten had je nog iets van een punt gehad.
quote:Investing.com -- Tesla (NASDAQ:TSLA) heeft donderdag aangekondigd dat het 46.096 Cybertruck voertuigen in de Verenigde Staten terugroept. Dit besluit komt naar aanleiding van een probleem met een buitenpaneel dat los kan raken terwijl het voertuig in beweging is.
Het specifieke probleem ligt bij de cant rail, een roestvrijstalen sierlijst aan de buitenkant.
Om dit probleem op te lossen zal Tesla’s serviceafdeling de defecte railconstructie kosteloos vervangen voor de eigenaren van de voertuigen.
Goed argument man!quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ook jij geen groep 8 niveau. Top!
Je kan mij woorden in de mond proberen te leggen tot je een ons weegt, maar het gaat niets opleveren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Goed argument man!
Maar als het om de politieke voorkeur van Musk gaat, waarom roept hij dat nu pas? Het is immers al heel lang bekend dat Musk deze voorkeur heeft.
Je zegt dat hij activistische Democraat is, dus dat is weinig anders dan een voorkeur.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan mij woorden in de mond proberen te leggen tot je een ons weegt, maar het gaat niets opleveren.
Ach, de stropop. Het zit je wel dwars, is het niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zegt dat hij activistische Democraat is, dus dat is weinig anders dan een voorkeur.
Dus je kan voortdurend blijven roepen dat het allemaal geweldig gaat rondom Tesla, maar het gaat niets opleveren.
Lijkt me eerder dat jou dwars zit dat er berichtgeving komt over de neergang van Tesla. Daar gaat dit immers over.quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, de stropop. Het zit je wel dwars, is het niet?
Het is gewoon een feit dat camera's bepaalde dingen niet zien die er wel zijn, en dat Lidar bepaalde dingen ziet die er niet zijn. Aan dat soort feiten kan je ook met de beste algoritmes niets veranderen. En ja, dat zijn edge-cases, maar als je het over miljoenen auto's hebt die miljarden kilometers rijden, dan gaat edge-cases ook best vaak voorkomen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:29 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat gaat het resultaat niet veranderen. Het gaat om het verschil tussen lidar/radar en camera's.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:49 schreef Glazenmaker het volgende:
https://x.com/libsoftiktok/status/1902507945432342680
Brandende nazimobiels waren nog grappig, maar dit gaat te ver.
De neergang van Tesla. Dramalama much?quote:Op donderdag 20 maart 2025 14:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jou dwars zit dat er berichtgeving komt over de neergang van Tesla. Daar gaat dit immers over.
Een flinke verkoopdaling, fors dalende beurskoersen en weglopende aandeelhouders omschrijft men doorgaans als neergang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De neergang van Tesla. Dramalama much?
Dalende beurskoers na een ATH (in een tijd dat tech aandelen sowieso een draai om de oren krijgen). Verkoopdaling over een zeer kleine periode voorafgaand aan het beschikbaar komen van een nieuwe versie van het best verkochte model…quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een flinke verkoopdaling, fors dalende beurskoersen en weglopende aandeelhouders omschrijft men doorgaans als neergang.
zo goed als de helft van hun waarde weg. Maarja normale up and downsquote:Op donderdag 20 maart 2025 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dalende beurskoers na een ATH (in een tijd dat tech aandelen sowieso een draai om de oren krijgen). Verkoopdaling over een zeer kleine periode voorafgaand aan het beschikbaar komen van een nieuwe versie van het best verkochte model…
Ze hebben inderdaad even wind tegen. Maar zo gaat dat nu eenmaal met ondernemingen. Ups en downs.
Het begint weer een mooi instapmoment te worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
zo goed als de helft van hun waarde weg. Maarja normale up and downs
Ik wacht nog ff af. Sowieso tot na begin april.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het begint weer een mooi instapmoment te worden.
Ik koop doorgaans in stukkies.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff af. Sowieso tot na begin april.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |