abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217100579
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
APB blijkt achteraf op een heel goed moment uitgestapt te zijn.

Nog even los wat je van de man vindt, het slaat natuurlijk ook nergens op dat een bedrijf zonder heel bijzondere technologie en niet al te hoge verkoopcijfers meer waard is dan 10 van de grootste concurrenten bij elkaar die stuk voor stuk meer verkoop hebben.
Je koopt ook potentie maar die zie ik wel maar niet 10x Toyota groot.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217100634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:52 schreef Glazenmaker het volgende:
https://futurism.com/tesla-stops-cybertruck-deliveries-trim

Cybertruck blijkt anderhalve meter lange stukken staal te verliezen op de snelweg, omdat ze alleen vastzitten met lijm.
Dat krijg je als je montagekit gebruikt, dat kan niet tegen vibraties. Daarom gebruiken alle andere fabrikanten van die plastic klikverbindingen, of ze lassen het vast. Maar dat zal wel duurder zijn.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 22:49:16 #53
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217100990
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 21:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verdampen komt grotendeels door zijn eigen gedrag.
De hele wereld spuugt nu op Musk

Hij zou eens moeten minderen met ketamine,
quote:
Musk lijkt inmiddels een vast onderdeel van de Amerikaanse politiek te zijn geworden.
De woede en kritiek op hem zijn echter flink toegenomen nadat Musk naar verluidt de fascistische groet imiteerde die hij bracht tijdens de inauguratie van Donald Trump.

Onlangs plaatste hij een bericht op sociale media waarin stond: "Hitler heeft niet miljoenen mensen vermoord.
Dat deden werknemers in de publieke sector."

Hoewel Musk eigenaar of baas is van meerdere organisaties, zoals Space X, het socialemediaplatform X en The Boring Company (en nu ook zijn functie bij DOGE naast de Amerikaanse overheid), lijken mensen hun gevoelens vooral te uiten richting Tesla.

Omdat Tesla een beursgenoteerd bedrijf is, heeft een dalende aandelenkoers een actieve impact op Musks eigen enorme fortuin, aangezien hij net geen 13 procent van de aandelen in het bedrijf heeft.
quote:
De anti-Elon Musk-activiteiten beperken zich niet tot Amerikaanse autodealers.
In Londen is een toename te zien van demonstraties en zelfs reclamecampagnes op billboards die mensen eraan herinneren dat ze een 'swasticar' kopen als ze een Tesla kopen.

Deze campagne wordt blijkbaar gerund door een groep met de naam 'Everybody hates Elon'.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217101007
nieuwe model y is echt een mooie auto
ik ben al aan het sparen
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_217101017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 22:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De hele wereld spuugt nu op Musk

Hij zou eens moeten minderen met ketamine,
[..]
[..]

Een "genie" met een "enorm hoog IQ" die niet doorheeft dat op een bepaalde manier met je armen wapperen overkomt alsof je staat te hitlergroeten :')

Wss ook waarom hij nooit lastige vragen krijgt bij interviews. Zo dom als wat.
pi_217101065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 22:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
nieuwe model y is echt een mooie auto
ik ben al aan het sparen
Dure kaars
  dinsdag 18 maart 2025 @ 23:03:52 #57
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217101071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 22:54 schreef havanagila het volgende:

[..]
Een "genie" met een "enorm hoog IQ" die niet doorheeft dat op een bepaalde manier met je armen wapperen overkomt alsof je staat te hitlergroeten :')

Wss ook waarom hij nooit lastige vragen krijgt bij interviews. Zo dom als wat.
het was een hitlergroet

maar het in zee gaan met Trump is tot daaraan toe, maar de woede van alle ambtenren van de USA dat is ff te veel , naast de andere problemen van Tesla in China, het is een soort perfect storm waar tesla nu in zit

De civil service reorganiseren dat had ook iets minder openlijk gekund , met het aanleggen van een high speed rail als China in de USA had ie meer respect gekregen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 18 maart 2025 @ 23:20:32 #58
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101191
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 22:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Dat krijg je als je montagekit gebruikt, dat kan niet tegen vibraties. Daarom gebruiken alle andere fabrikanten van die plastic klikverbindingen, of ze lassen het vast. Maar dat zal wel duurder zijn.
Zelfs in de vliegtuigindustrie worden bepaalde niet-kriteke delen gelijmd, zeker met de huidige toestellen die uit veel composiet bestaan. Gewichtsbesparing. Als je het dan over vibraties hebt...

Andere autofabrikanten gebruiken ook gewoon lijm voor bepaalde onderdelen. En daar zijn ook dit soort incidenten geweest. Dat hier sprake is van een productiefout lijkt me duidelijk, maar het is geen 'montagekit'.
pi_217101216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zelfs in de vliegtuigindustrie worden bepaalde niet-kriteke delen gelijmd, zeker met de huidige toestellen die uit veel composiet bestaan. Gewichtsbesparing. Als je het dan over vibraties hebt...

Andere autofabrikanten gebruiken ook gewoon lijm voor bepaalde onderdelen. En daar zijn ook dit soort incidenten geweest. Dat hier sprake is van een productiefout lijkt me duidelijk, maar het is geen 'montagekit'.
Ah, dus iedereen doet het. En daar gaat het ook de hele tijd fout. Maar die gebruiken geen montagekit.

Gek genoeg zie ik alleen bij de Belgische uitritten regelmatig stukjes auto liggen. Maar die zijn er niet van af gewaaid omdat ze losgeraakt waren. Dus zo vaak gaat het bij die andere automerken niet fout. Veel minder vaak dan bij de Cybertruck, in ieder geval.
  dinsdag 18 maart 2025 @ 23:38:03 #60
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101249
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, dus iedereen doet het. En daar gaat het ook de hele tijd fout. Maar die gebruiken geen montagekit.

Gek genoeg zie ik alleen bij de Belgische uitritten regelmatig stukjes auto liggen. Maar die zijn er niet van af gewaaid omdat ze losgeraakt waren. Dus zo vaak gaat het bij die andere automerken niet fout. Veel minder vaak dan bij de Cybertruck, in ieder geval.
Er zijn twee of drie gevallen gemeld waarbij dit gebeurd is. Maar jij ziet stukjes auto bij Belgische uitritten liggen. Echter zijn die er niet afgewaaid, dus dan gaat het bij andere automerken niet zo vaak fout als bij de Cybertruck.
pi_217101267
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 23:38 schreef Repentless het volgende:

[..]
Er zijn twee of drie gevallen gemeld waarbij dit gebeurd is. Maar jij ziet stukjes auto bij Belgische uitritten liggen. Echter zijn die er niet afgewaaid, dus dan gaat het bij andere automerken niet zo vaak fout als bij de Cybertruck.
Het interesseert je niets, je wilt alleen de discussie winnen. :W
  dinsdag 18 maart 2025 @ 23:53:28 #62
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 23:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het interesseert je niets, je wilt alleen de discussie winnen. :W
Nee hoor, je beweert slechts zaken die niet kloppen en daar reageer ik op. Dat is het principe van een discussie.
pi_217101290
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2025 23:53 schreef Repentless het volgende:

[..]
Nee hoor, je beweert slechts zaken die niet kloppen en daar reageer ik op. Dat is het principe van een discussie.
Nee, hoor, dat doe je niet. Je hebt geen idee of dat klopt en dat interesseert je ook niet.
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:01:17 #64
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101291
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, hoor, dat doe je niet. Je hebt geen idee of dat klopt en dat interesseert je ook niet.
Ik heb geen idee of wat klopt?
pi_217101295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik heb geen idee of wat klopt?
Precies.
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:14:13 #66
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101314
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Precies.
Precies? Ik weet dat jouw beweringen niet kloppen.

- Tesla gebruikt geen 'montagekit', maar speciale lijmen
- Andere autofabrikanten gebruiken ook zulke lijmen, niet alleen maar kliksystemen of lasverbdingen. En daar komen ook dergelijke problemen voor
- Die speciale lijmen (geen montagekit dus) zijn bestand tegen vibraties, aangezien ze zelfs in vliegtuigen worden gebruikt

Het probleem hier is temperatuurschommelingen, lage en hoge temperaturen in bepaalde klimaten, wat dus een negatief effect blijkt te hebben op de bindingskracht van de gebruikte lijm bij dit component. Productiefout dus. Slechte zaak, maar het kan voorkomen.
pi_217101327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef Repentless het volgende:

[..]

- Andere autofabrikanten gebruiken ook zulke lijmen, niet alleen maar kliksystemen of lasverbdingen. En daar komen ook dergelijke problemen voor
- Die speciale lijmen (geen montagekit dus) zijn bestand tegen vibraties, aangezien ze zelfs in vliegtuigen worden gebruikt

Het probleem hier is temperatuurschommelingen, lage en hoge temperaturen in bepaalde klimaten, wat dus een negatief effect blijkt te hebben op de bindingskracht van de gebruikte lijm bij dit component. Productiefout dus. Slechte zaak, maar het kan voorkomen.
?

Leg uit.
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:21:17 #68
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
?

Leg uit.
Wat begrijp je niet?
pi_217101348
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:21 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet?
Ik kan jou wel uit gaan zitten leggen hoe het allemaal werkt, maar dat is een heel verhaal en dat heeft geen enkel nut, want je pakt er wat onbenullige dingetjes uit en gaat meteen weer in de aanval. Je bent niet geïnteresseerd in feiten, je wilt gewoon de discussie winnen.

Dus dat ga in niet doen en ik laat jou het gewoon uitleggen totdat je vastloopt.
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:28:50 #70
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik kan jou wel uit gaan zitten leggen hoe het allemaal werkt, maar dat is een heel verhaal en dat heeft geen enkel nut, want je pakt er wat onbenullige dingetjes uit en gaat meteen weer in de aanval. Je bent niet geïnteresseerd in feiten, je wilt gewoon de discussie winnen.

Dus dat ga in niet doen en ik laat jou het gewoon uitleggen totdat je vastloopt.
Kerel, je beweert echt alleen maar onzin zonder enig feit. Dan krijg je tegenargumenten en daar ga je niet op in.
pi_217101358
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Kerel, je beweert echt alleen maar onzin zonder enig feit. Dan krijg je tegenargumenten en daar ga je niet op in.
Precies :)
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:33:22 #72
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:32 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Precies :)
Fijn dat je het eens bent. :)
pi_217101364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:33 schreef Repentless het volgende:

[..]
Fijn dat je het eens bent. :)
Ik had het nog wat kunnen rekken door die eerste zin weg te laten, maar ik ga slapen.
  woensdag 19 maart 2025 @ 00:37:57 #74
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217101370
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik had het nog wat kunnen rekken door die eerste zin weg te laten, maar ik ga slapen.
Dat scheelt je inderdaad een hoop feitenvrije, zelfverzonnen onzin te typen. :) Welterusten.
pi_217101614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 00:14 schreef Repentless het volgende:

[..]

Een ontwerpfout dus, bij een productiefout is het bij een batch mis , bij deze verkeerde lijmkeuze is het bij alles wat tot nu toe van de band gerold is fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')