Heeft de politie nou serieus niet alle uitgangen geblokkeerd?quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef MadMaster het volgende:
De gemaskerde 'helden' zetten het letterlijk op een rennen, nadat ze voor de zoveelste keer hun sloopactie's uitgevoerd hebben.
'We are peaceful, what are you?'
Sure…
[ afbeelding ]
Maar een klein deel lijkt Nederlandse student te zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
Nederlands studenten vinden het stoer om leuzen in het engels te kalken
[ afbeelding ]
Dat klinkt als gijzelenquote:Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef ach het volgende:
[..]
Heeft de politie nou serieus niet alle uitgangen geblokkeerd?
Kennelijk niet.quote:Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef ach het volgende:
[..]
Heeft de politie nou serieus niet alle uitgangen geblokkeerd?
Net weer. 23 maart was dat. Drie weken geleden.quote:Op maandag 14 april 2025 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben we net weer op beeld mogen zien hoe heel veel hulpverleners geëxecuteerd zijn. Nog niet heel lang geleden waren dat beelden waar grotere rellen voor zouden zijn geweest en een regering voor zou vallen.
Pro-pallie demonstranten kun je dan ook grotendeels onderverdelen in twee groepen:quote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja 9/11, Breivik en de Tramschutter staan toch wel in hetzelfde lijstje als graffiti spuiten.
Nou ik haalde Wilders erbij, omdat hij ook niet stopte na een keertje nee. Net zoals iedere politicus of persoon met een mening, maar gezien je extreme manier van schrijven of Palestina demonstranten leek jij mij wel onderdeel van zijn doelgroep. Dit stond trouwens grotendeels ook al in mijn eerste post.
Frustrerend. Deze mensen hebben dus vernielingen aangericht, zijn onherkenbaar en komen er dus gewoon mee weg waarschijnlijk. Kosten voor het herstel, kosten voor de politie-inzet, kosten voor het verstoorde onderwijsprogramma.quote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef MadMaster het volgende:
De gemaskerde 'helden' zetten het letterlijk op een rennen, nadat ze voor de zoveelste keer hun sloopactie's uitgevoerd hebben.
'We are peaceful, what are you?'
Sure…
[ afbeelding ]
Zoals ik al eerder aanhaalde: zodra dat gebeurt zal men met een verrast Pickachu-gezichtje teruglezen hoe dit in 1979 afliep in Iran, zo'n alliantie. Hoe hadden ze het kunnen weten!?quote:Op maandag 14 april 2025 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pro-pallie demonstranten kun je dan ook grotendeels onderverdelen in twee groepen:
- Islamisten
- Wokeisten
Dat wordt nog echt heel erg gezellig straks, wanneer die twee echt met elkaar in discussie gaan.
Joh, ik ken ze...quote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aanhaalde: zodra dat gebeurt zal men met een verrast Pickachu-gezichtje teruglezen hoe dit in 1979 afliep in Iran, zo'n alliantie. Hoe hadden ze het kunnen weten!?
Het is voor een groter goed. Dan mag dat.quote:Op maandag 14 april 2025 19:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Frustrerend. Deze mensen hebben dus vernielingen aangericht, zijn onherkenbaar en komen er dus gewoon mee weg waarschijnlijk. Kosten voor het herstel, kosten voor de politie-inzet, kosten voor het verstoorde onderwijsprogramma.
Groetjes en een dikke vinger aan de belastingbetaler!
En wat overblijft met scherp behandelen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, hek dicht en die honden loslaten
Veroorzaken de autoriteiten zelf door deze terroristen met fluwelen handschoentjes aan te pakken.quote:Op maandag 14 april 2025 19:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Frustrerend. Deze mensen hebben dus vernielingen aangericht, zijn onherkenbaar en komen er dus gewoon mee weg waarschijnlijk. Kosten voor het herstel, kosten voor de politie-inzet, kosten voor het verstoorde onderwijsprogramma.
Groetjes en een dikke vinger aan de belastingbetaler!
het is belachelijk hoe zacht er wordt opgetreden tegen deze terroristen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veroorzaken de autoriteiten zelf door deze terroristen met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
Hard ingrijpen zodat ze een keer weten geen kans te maken. Guardia Civil style.
Ik ben ook verbaasd ja, over de terughoudendheid. Niet handhaven, eten brengen, niet alle uitgangen dichtzetten als er toch ingegrepen wordt.quote:Op maandag 14 april 2025 19:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Veroorzaken de autoriteiten zelf door deze terroristen met fluwelen handschoentjes aan te pakken.
Hard ingrijpen zodat ze een keer weten geen kans te maken. Guardia Civil style.
Zachte heelmeesters etc.quote:Op maandag 14 april 2025 19:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd ja, over de terughoudendheid. Niet handhaven, eten brengen, niet alle uitgangen dichtzetten als er toch ingegrepen wordt.
Het lijkt wel of er koste wat het kost gede-escaleerd moet worden terwijl je hierdoor op den duur alleen maar met een groter probleem zit als de grenzen zo verschuiven en ik vrees ook als er bij iets anders vergelijkbaars wél hard ingegrepen wordt. Dat komt de kloof in de samenleving ook niet ten goede.
Er is geen goede reden om door te gaan met deze acties.quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goede reden om door te gaan met de acties toch? Wilders is ook niet gestopt met de politiek toen hij een keertje nee te horen kreeg.
Altijd wel grappig die gespeelde verontwaardiging voor wat vernielingen terwijl je geen slecht woord over ambulance broeders executeren kon hebben.quote:Op maandag 14 april 2025 20:32 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Er is geen goede reden om door te gaan met deze acties.
Ik denk dat er weinig mensen daarover iets kunnen zeggen dat zoiets verdedigt en dat heb ik Cuendillar ook niet zien doen, dus dat je hem nu verwijt dat zijn verontwaardiging gespeeld is, is niet fair en net zo raar als dat je een willekeurige moslim gaat aanspreken op aanslagen met een jihadistische achtergrond omdat hij een mening uitspreekt over een Koranverbranding. "Ja dan had je ook zichtbaar voor mij iets moeten zeggen over dat andere!"quote:Op maandag 14 april 2025 21:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Altijd wel grappig die gespeelde verontwaardiging voor wat vernielingen terwijl je geen slecht woord over ambulance broeders executeren kon hebben.
Overigens mogen de Nederlandse slopers van mij een ME tikje en vervolging krijgen.
Eensquote:Op maandag 14 april 2025 20:57 schreef Jaroon het volgende:
Als er universiteiten zijn in Israel die duidelijk samen werken met de Israelische politiek nu moet je samenwerking stoppen.Dat is geen raar idee. We werken ook niet samen met Iran. Rare vergelijking. Je moet kiezen. Israel speelt het te hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |