Precies, wat in Palestina gebeurt is erger dan dit is dan de redenatie.quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
1 raam vernield = 1 Palestijns kindje gered. Geef om de kinderen, verniel gebouwen.
Dan wil je toch juist niet in zo'n oud gebouw zitten?quote:Op maandag 14 april 2025 17:11 schreef Qarrad het volgende:
Het is overigens compleet toeval dat deze mensen ineens weer heel begaan zijn met Palestina nu het mooier weer wordt en dat ze dat bij kutweer niet zijn.
Dat zitten ze ook niet. Ze komen maar al te graag steeds naar buiten om gezien te worden en ze weten dat ze uiteindelijk naar buiten moeten om lekker op straat in de zwoele lentelucht verontwaardigd te doen over de ontruiming. Dat ga je niet doen in de februariregen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 17:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dan wil je toch juist niet in zo'n oud gebouw zitten?
Aan de andere kant hebben we net weer op beeld mogen zien hoe heel veel hulpverleners gexecuteerd zijn. Nog niet heel lang geleden waren dat beelden waar grotere rellen voor zouden zijn geweest en een regering voor zou vallen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zitten ze ook niet. Ze komen maar al te graag steeds naar buiten om gezien te worden en ze weten dat ze uiteindelijk naar buiten moeten om lekker op straat in de zwoele lentelucht verontwaardigd te doen over de ontruiming. Dat ga je niet doen in de februariregen natuurlijk.
Een jaar geleden werd er met onherkenbaren onderhandeldquote:Op maandag 14 april 2025 17:01 schreef Qarrad het volgende:
Volgens mij is het verboden om gezichtsbedekking te dragen in onderwijsinstellingen.
Laten we ze eten brengen!
Ik ben geen aanhanger van Wilders, maar die is democratisch gekozen tijdens verkiezingen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goede reden om door te gaan met de acties toch? Wilders is ook niet gestopt met de politiek toen hij een keertje nee te horen kreeg.
Van het bekladden en slopen uiteraard niet (ben ik ook geen fan van) maar van het opzeggen van banden en samenwerkingen wel (het doel van dit protest). Als je Isral met iets onder druk kan zetten dan is het wel met BDS.quote:Op maandag 14 april 2025 17:11 schreef StephanL het volgende:
Lekker alles bekladDat zal ze leren in Israel
Ja dus? Wat heeft dat te maken met niet meteen opgeven als je een keertje nee hebt gehoord?quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van Wilders, maar die is democratisch gekozen tijdens verkiezingen.
Het tuig dat de straten terroriseert en gebouwen bezet/sloopt, is dat zeker niet…
Zie hier Hamas aan het werkquote:Op maandag 14 april 2025 17:40 schreef MadMaster het volgende:
De gemaskerde 'helden' zetten het letterlijk op een rennen, nadat ze voor de zoveelste keer hun sloopactie's uitgevoerd hebben.
'We are peaceful, what are you?'
Sure…
[ afbeelding ]
Waarom haal je in dit geval Wilders aan als het om 'Nee is ook een antwoord' gaat?quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Wat heeft dat te maken met niet meteen opgeven als je een keertje nee hebt gehoord?
Wat?quote:Op maandag 14 april 2025 17:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Goede reden om door te gaan met de acties toch? Wilders is ook niet gestopt met de politiek toen hij een keertje nee te horen kreeg.
Ja 9/11, Breivik en de Tramschutter staan toch wel in hetzelfde lijstje als graffiti spuiten.quote:Op maandag 14 april 2025 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom haal je in dit geval Wilders aan als het om 'Nee is ook een antwoord' gaat?
Wat heeft die met deze terreuracties van doen?
Suggereren ze nou dat UvA banden met Hamas heeft? Free Gaza, fuck Hamasquote:Op maandag 14 april 2025 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
Nederlands studenten vinden het stoer om leuzen in het engels te kalken
[ afbeelding ]
Bedankt voor je proza.quote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja 9/11, Breivik en de Tramschutter staan toch wel in hetzelfde lijstje als graffiti spuiten.
Nou ik haalde Wilders erbij, omdat hij ook niet stopte na een keertje nee. Net zoals iedere politicus of persoon met een mening, maar gezien je extreme manier van schrijven of Palestina demonstranten leek jij mij wel onderdeel van zijn doelgroep. Dit stond trouwens grotendeels ook al in mijn eerste post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |