SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is ook bij Emirates, na poos vervallen ze de miles die je gespaard hebt. Maar paar dollar en good to goquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even opgezocht wat dat was, in 2018 moest je airmiles ineens gaan verzilveren. Een heleboel mensen boos....Lach met een schone bips![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar genoeg stapjes zetten voor een 3000 kcal cheatday is blijkbaar niet de bedoeling ofzoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hertog jan weiznerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is er iets mis met me, heb nu al zin om morgen weer te gaan zwemmen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Plezier beste ier
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lopen is ook een soort van rust.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik rust moet nemen ofzoI'm surrounded by morons!
Nog niet klaar mee!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijne dag Moon!
Heb je de Notre Dame al gebouwd?![]()
Ondertussen spelen wij HitsterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is heerlijk man. Ik had dat ook toen ik nog zwom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is er iets mis met me, heb nu al zin om morgen weer te gaan zwemmen.
Nu gooien ze hier het zwembad tot juli dicht.![]()
* Fogel kijkt op horloge en zegt correct.quote:I'm surrounded by morons!
Het is geweldig dat de verrassing gelukt isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, was ook echt flabbergasted, kostte ook 15 tot 20 minuten alles uit te pakken en te bekijken. Echt totaal niet verwacht. Warm bad gevoel enzulks![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel kijkt op horloge en zegt correct.gelukkig
![]()
Hitler in een hipster.quote:I'm surrounded by morons!
Zijn geen spelletjes van denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een soort risk met ssers dan?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zwom je wedstrijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is heerlijk man. Ik had dat ook toen ik nog zwom.
Nu gooien ze hier het zwembad tot juli dicht.
Ik alleen maar omdat mijn arts niet moet zeuren
Nah ik deed het voor mijn geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwom je wedstrijden?
Ik alleen maar omdat mijn arts niet moet zeuren
Zwemmen is echt super goed voor je. Echt klasse dat je dat bent gaan doen!![]()
Dat klinkt nog best leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Secret_HitlerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, toch wel knap hoe niemand zich verluld heeft. Maar nu mag het: hoe dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geweldig dat de verrassing gelukt is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Super gaaf! Is ook best een grote set volgens mij.maar heel leuk
![]()
Jaaaaaa.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, toch wel knap hoe niemand zich verluld heeft. Maar nu mag het: hoe dan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag stonden vrij onverwachts @:DJMO en @:Rob voor de deur met een kraam"cadeautje", en overhandigden mij en vrouwlief een "doosje". In het het geheim, de achterkamer van FOK! en geheel achter mijn rug om, terwijl ik 0 in de gaten had, hebben een aantal van jullie voor elkaar gekregen wat niet snel lukt: mij stil krijgen..
@:Dotteke
@:maily
@:ToT
@:JustinK
@:gebrokenglas
@:KoningWouter
@:devzero
@:sinterklaaskapoentje
En vooral @:DJMO en @:Rob
Heel erg super bedankt voor dit mooie cadeau en de kaartjes. Jyske, vrouwlief en ik gaan er van genieten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er zo van kunt genieten Moontje! Heb ik ook, ben al 3 weken bezig met de toren van Orthanc.quote:![]()
Ben nog boos dat @DJMO mij niks gevraagd heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lach met een schone bips![]()
Ah, dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah ik deed het voor mijn geestelijke gezondheid.
Zwemmen is echt super goed voor je. Echt klasse dat je dat bent gaan doen!
Ben vorige maand begonnen, rustigaan met 500 meter. Nu zit ik op 1km en vandaag dat binnen 40 minuten gedaan, doel is binnen 30. Daarna zien we wel weer of ik verder of meer ga zwemmen, het moet leuk blijven, en realistisch.I'm surrounded by morons!
Ik stuur je even een dm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Superlief![]()
En waarom heeft niemand mij iets gevraagd mee te doen??Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nog boos dat @:DJMO mij niks gevraagd heeftmij werd ook niks gevraagd
selectief groepje blijkbaar
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat @:DJMO binnenkort weer voor de deur staat![]()
![]()
![]()
Super nicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo van kunt genieten Moontje! Heb ik ook, ben al 3 weken bezig met de toren van Orthanc.![]()
![]()
Ja, er komt een tweede lading spulletjes aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat @:DJMO binnenkort weer voor de deur staat
Dat sowieso man.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook.
Ben vorige maand begonnen, rustigaan met 500 meter. Nu zit ik op 1km en vandaag dat binnen 40 minuten gedaan, doel is binnen 30. Daarna zien we wel weer of ik verder of meer ga zwemmen, het moet leuk blijven, en realistisch.
Zwemmen vind ik echt heerlijk.
Lekker even loslaten.![]()
Gooi het eruit.quote:I'm surrounded by morons!
Neuh niet nodig. Wijze mensen zeiden ooit: als je niets vriendelijks hebt te zeggen, houdt dan wijselijk je mond.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Met roos erbij enzo. Gietaar op mijn rug en zo'n bandje voor mijn ogen zoals Zorro
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat leuk en lief van ze zeg!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag stonden vrij onverwachts @:DJMO en @:Rob voor de deur met een kraam"cadeautje", en overhandigden mij en vrouwlief een "doosje". In het het geheim, de achterkamer van FOK! en geheel achter mijn rug om, terwijl ik 0 in de gaten had, hebben een aantal van jullie voor elkaar gekregen wat niet snel lukt: mij stil krijgen..
@:Dotteke
@:maily
@:ToT
@:JustinK
@:gebrokenglas
@:KoningWouter
@:devzero
@:sinterklaaskapoentje
En vooral @:DJMO en @:Rob
Heel erg super bedankt voor dit mooie cadeau en de kaartjes. Jyske, vrouwlief en ik gaan er van genieten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel veel plezier ermee en geniet ervan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat leuk en lief van ze zeg!!
Heel veel plezier ermee en geniet ervan.
Ik ook!quote:![]()
Maaaaar dat maakt niet uit verderhet initiatief is erg leuk en ze zijn blij dus dat is het belangrijkste
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Maaaaar dat maakt niet uit verderhet initiatief is erg leuk en ze zijn blij dus dat is het belangrijkste
![]()
!!!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2427 / +74 / +142 / 6044 / 6643
2. KoningWouter / 595 / +9 / +27 / 1895 / 2205
3. KillemWieft / 523 / +4 / +6 / 479 / 670
4. kree / 410 / +153 / +40 / 1450 / 1664
5. Bally-b / 393 / +0 / +30 / 58 / 112
6. Moeraskat / 361 / +6 / +80 / 2384 / 2583
7. _UserName_ / 332 / +12 / +67 / 572 / 735
8. devzero / 325 / +3 / +3 / 264 / 343
9. hemarookworst / 284 / +0 / +6 / 1085 / 1281
10. Lovely / 259 / +22 / +9 / 1280 / 1489
11. Dr.Mikey / 252 / +12 / +23 / 619 / 759
12. mario390 / 248 / +40 / +0 / 217 / 317
13. gebrokenglas / 221 / +6 / +27 / 1452 / 1631
14. Grotetijd / 203 / +14 / +14 / 1011 / 1155
15. Pinnenmutske / 193 / +6 / +3 / 364 / 483
16. sp3c / 182 / +1 / +5 / 541 / 630
17. Moonlight / 181 / +2 / +4 / 630 / 739
18. HappyCharly / 166 / +10 / +2 / 1258 / 1391
19. maily / 157 / +17 / +15 / 1518 / 1667
20. ToT / 151 / +6 / +0 / 1244 / 1335SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Waren toch allemaal lief zei je
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Deze gaat ook wel eens aan, maar daarna kan ik minstens 1 week niet meer lopen![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat denk je dat er in de achterbak ligt?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien combineren met een FOK!Stok verplaatsingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je al een jurk genaaidquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
All animals are equal, but some are more equal than othersquote:I'm surrounded by morons!
Ha wandelaar!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de achterbak ligt?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Aha.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de achterbak ligt?
hihi dat blijft geheim.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
graag gedaan en ik hoop dat jullie en vooral * JYSKE er heel lang van gaan genieten!![]()
![]()
Pakket 2?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in de achterbak ligt?
Ga je weer roken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:23 schreef _UserName_ het volgende:
Dat wordt binnenkort shag halen in OedingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker bezig maatje!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!![]()
Wow.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!How can I make this topic about me?![]()
Het is dik aan lees ik?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!
Kan je beter afsprekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
A zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor @:DJMO, als ze weer deze kant op komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker man dat jullie het fijn vinden over alles en niks te kwebbelen. Zo hoort dat ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!
Kan gewoon, ik ga morgen armen trainen en misschien nog wat stairmasterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
En dan lunch
En dan geitjes melk geven met de fam
Waarschijnlijk wandelen om weg te zijn van de fam
Gevolgd door avond eten met de famHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent de schuur al aan het leegruimen voor extra ruimte
Luister net een techno track waarbij ze kerk koren gebruiken. Dat klinkt echt voor geen meter. Heb er nu een arabische technovibe aangeslingerd.![]()
Oh dat is lang!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
Sow, vandaag 4,5 uur met mijn vriendin zitten videobellen en nu zitten we nog steeds te chatten!![]()
![]()
Nou, Jyske vliegt door de kleertjes heen doordat ze zo hard groeit. Een paar nieuwe kleren voor als ze een paar maanden oud is zal best goed zijn.quote:
Daar komen de mooiste relaties uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man dat jullie het fijn vinden over alles en niks te kwebbelen. Zo hoort dat ook
Is over nagedacht: er zat tm maat 80 inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, Jyske vliegt door de kleertjes heen doordat ze zo hard groeit. Een paar nieuwe kleren voor als ze een paar maanden oud is zal best goed zijn.
Haha zeker!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker man dat jullie het fijn vinden over alles en niks te kwebbelen. Zo hoort dat ook![]()
![]()
aha.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is over nagedacht: er zat tm maat 80 in
Ik vind het echt tof voor je maat dat het zo lekker gaat, heb je ook nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat hopelijk over een maandje of zo ook gebeuren!Lach met een schone bips![]()
Echt wel! Vooral gelachen om de teksten op de kledingquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:36 schreef devzero het volgende:
@:_username_ graag gedaan, hopelijk komt het goed van pas.![]()
Klinkt als famoverdosis.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan gewoon, ik ga morgen armen trainen en misschien nog wat stairmaster
En dan lunch
En dan geitjes melk geven met de fam
Waarschijnlijk wandelen om weg te zijn van de fam
Gevolgd door avond eten met de famI'm surrounded by morons!
Ik zou de hele rotzooi uit het raam gooien nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kut headset. Doet hij het volume laag op het vetste stukje van de track. Opnieuw dan maar.Lach met een schone bips![]()
Again and againquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:39 schreef KoningWouter het volgende:
Kut headset. Doet hij het volume laag op het vetste stukje van de track. Opnieuw dan maar.![]()
![]()
De oprichters van twitter waren wel echt geniaal.
Dat ze inzagen dat mensen de behoefte hadden hun ideeen te spuien.
En dat dat ook nog werkte.![]()
Dat beweer ik ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In liefde is er geen afstand te verWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouja de behoefte is er nog steeds natuurlijk, of het nou bluesky, X, of ome Theo heet boeit niet wat.quote:![]()
Dat is een stukje fietsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow dan 14000 km ofzo tussen hun.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of ja maar het platform is een beetje... Uit balans kwa bezoekersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja de behoefte is er nog steeds natuurlijk, of het nou bluesky, X, of ome Theo heet boeit niet wat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is ook zo hoor, maar het is toch knap dat je zoiets kunt bedenken. Vind ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Of ja maar het platform is een beetje... Uit balans kwa bezoekers
Wie gaat er nou een datacenter aan servers opstarten zodat mensen een foto van hun eten kunnen uploaden. Gratis.
Slimme mensen![]()
Ga met fogel zwemmenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wel waterfietsen... Liefde overwint alles
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De man is allergischquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, das waterfogel... Die fliegt al opf als ie haring ruikt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik hou van jou to the moon and back.... Das nog veeeeeeeeeeeeeeeel verderder.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ik hou van jou to the moon and back.... Das nog veeeeeeeeeeeeeeeel verderder.![]()
![]()
Ben jij die ander?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wel waterfietsen... Liefde overwint alles
Oké okéquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als er nog meer mensen zijn die zich gepasseerd voelen, stuur me gerust een dm.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vroeger he, communiceerden we met fakkels die aan werden gestoken zodat het andere dorp kon zien dat er hulp nodig was.
Nu doen we dat gewoon met internet. Vet toch.![]()
Ja, nou precies. Gezien je antwoorden op mijn vragen aan ToTquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken....
Of met een molenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
Vroeger he, communiceerden we met fakkels die aan werden gestoken zodat het andere dorp kon zien dat er hulp nodig was.
Nu doen we dat gewoon met internet. Vet toch.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben de evil twin.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou precies. Gezien je antwoorden op mijn vragen aan ToTLach met een schone bips![]()
ze zijn wel heel closequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou precies. Gezien je antwoorden op mijn vragen aan ToT
broers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet hij dat ook?quote:
Molens zijn geweldig. Vanaf hier kan kijk ik uit op een molen.quote:
Zou alleen geen molenaar willen worden. Veel te hoog.![]()
Precies. En je raakt vanzelf doorgedraaidquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Molens zijn geweldig. Vanaf hier kan kijk ik uit op een molen.
Zou alleen geen molenaar willen worden. Veel te hoog.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
100%quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. En je raakt vanzelf doorgedraaid![]()
Komt iemand aan @ToT dan kom je aan mij.... En ik lebber iedereen de dooie dood in!Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Komt iemand aan @:ToT dan kom je aan mij.... En ik lebber iedereen de dooie dood in!!
![]()
![]()
Klinkt goed, man!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Begint wel tijd voor biertje te worden eigenlijk.![]()
![]()
Proost!I'm surrounded by morons!
Lekker toch, 't is FOK!king WEEKEND, jonguh!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat er dan niet beter op worden dan maat.![]()
Weet niet of ik dat had moeten doen, het is een wazig nummer. En eindigt raar.
Maar goed, gooi ik hem later wel weer weg.![]()
Eigenlijk is dit oudere broeder advies wel waar... FOK IT!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker toch, 't is FOK!king WEEKEND, jonguh!Lach met een schone bips![]()
Ik moet nog een uurtje op blijven, vrouwlief is niet lekker in orde en viel al in slaap op de bank. Dus idd, ik pak ook nog wat drinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Begint wel tijd voor biertje te worden eigenlijk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit oudere broeder advies wel waar... FOK IT!![]()
oh dat is minderquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje op blijven, vrouwlief is niet lekker in orde en viel al in slaap op de bank. Dus idd, ik pak ook nog wat drinken![]()
![]()
Ik loop ff naar de schuur, geen bier in huis in de koelkast. Ligt in de bierkoelkast. brb om te proosten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje op blijven, vrouwlief is niet lekker in orde en viel al in slaap op de bank. Dus idd, ik pak ook nog wat drinkenLach met een schone bips![]()
Eet altijd al veel groente en daar hoef je geen vega voor te zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mevrouw dacht 2 dagen geen rust te nemen en komt haarzelf nu tegenquote:
Ja dat werkt niet inderdaad. Gaat het verder goed met de kleine?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mevrouw dacht 2 dagen geen rust te nemen en komt haarzelf nu tegen![]()
Dacht ik ook aanquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee dat is waar, vond het wel leuk klinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eet altijd al veel groente en daar hoef je geen vega voor te zijn
Jazeker, die gaat lekker. Ik merk dat we haar voedingsbehoefte wel onderschatten dus moeten we nauwer op letten, dat scheelt weer ongemak voor het gezinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat werkt niet inderdaad. Gaat het verder goed met de kleine?
o jeequote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje op blijven, vrouwlief is niet lekker in orde en viel al in slaap op de bank. Dus idd, ik pak ook nog wat drinken
nou, nog even flink zijn dan![]()
![]()
Ah ja, geven jullie haar borstvoeding?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, die gaat lekker. Ik merk dat we haar voedingsbehoefte wel onderschatten dus moeten we nauwer op letten, dat scheelt weer ongemak voor het gezin![]()
Ja dit is het einde van het leven wat je ooit had.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik mag 3 en 6 uur ook weer, wordt ff aanpoten dus![]()
![]()
Zeg je nu dat ik dikke tieten heb?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, geven jullie haar borstvoeding?
Nee, kunstvoeding, borstvoeding gaat niet ivm medicatieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Och, en ik vind het zo erg!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dit is het einde van het leven wat je ooit had.![]()
Hahaha manboobs tellen niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik dikke tieten heb?
Nee, kunstvoeding, borstvoeding gaat niet ivm medicatie
Maar ja begrijpelijk inderdaad. Prima om het zo op te lossen.![]()
Ja toch, en de voeding die we geven kan ze hebben (kruidvat merk). Vaak genoeg dat ze een bepaalde soort niet kunnen/willen drinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha manboobs tellen niet.
Maar ja begrijpelijk inderdaad. Prima om het zo op te lossen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klinkt goed man.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja toch, en de voeding die we geven kan ze hebben (kruidvat merk). Vaak genoeg dat ze een bepaalde soort niet kunnen/willen drinken![]()
Sow, ff wat voeding terug aan de riolering gegeven en nu een welverdiend biertje
Ja, dat zei kraamhulp en verloskundige ook al, die hebben er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt gezien onze inzet en hoe we dingen oppakkenquote:
Sow, ben hier echt compleet aan het instorten; hele week slecht geslapen, vandaag idioot hard cardio getraind in de sportzaal, lang en intens met m'n meissie zitten kletsen over allerlei onderwerpen (soms heel diepe), wat glaasjes genuttigd tijdens het gesprek en nu valt alles van me af en ik ben MOE!Prettige voortplanting hier, allen!
![]()
Wat geweldig. Trotse papa en mamaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei kraamhulp en verloskundige ook al, die hebben er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt gezien onze inzet en hoe we dingen oppakken![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuurlijk is die ook verdiend!![]()
Een mooie rede om te slapen. Trusten man!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
Sow, ben hier echt compleet aan het instorten; hele week slecht geslapen, vandaag idioot hard cardio getraind in de sportzaal, lang en intens met m'n meissie zitten kletsen over allerlei onderwerpen (soms heel diepe), wat glaasjes genuttigd tijdens het gesprek en nu valt alles van me af en ik ben MOE!Prettige voortplanting hier, allen!
Slaap een blije slaap broerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
Lekker slapen ToTquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Als de muizen van huis zijn danst de kat op tafel, een drag-kat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zo nu mijn oude broer gaat slapen kan ik me eindelijk misdragen![]()
Ik gedraag me allen voor hem.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als de muizen van huis zijn danst de kat op tafel, een drag-kat.Lach met een schone bips![]()
Goed zo!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gedraag me allen voor hem.![]()
Laat @ToT het maar niet lezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gedraag me allen voor hem.
In het kader van niet meer te redden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ie wel, denk dat ie geleerd heeft mijn slechte ik te laten gaan
Fladder zequote:I'm surrounded by morons!
Compleet van padje af en iedereen de kusjes wensen enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In het kader van niet meer te redden?Lach met een schone bips![]()
Ik heb echt al zo lang geen vastloper gehad zoals dat vroeger kon met de 486
Vroeger liep die hele machine gewoon helemaal verrot.![]()
Mens erger je niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sjeez, ik weet een spelletje dat nooit vast loopt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja geniaal en weer die 14 disks erin om alles weer werkend te krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb echt al zo lang geen vastloper gehad zoals dat vroeger kon met de 486
Vroeger liep die hele machine gewoon helemaal verrot.
Dit is te diep voor mij nu ik eindelijk aan het bier zit maat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
Het universum is gewoon een grote explosie. Alles gaat exponentieel met elkaar aan de haal.Lach met een schone bips![]()
Ik ben de abyss. Ik ga zo diep als dat moet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is te diep voor mij nu ik eindelijk aan het bier zit maat.![]()
Ik heb chocomel koud staan in de koelkast als je wil?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben de abyss. Ik ga zo diep als dat moet.Lach met een schone bips![]()
Chocomel heeft niet mijn voorkeur.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb chocomel koud staan in de koelkast als je wil?
Ik drink water, thee, koffie en Freeway Cola Zero![]()
![]()
Ik ga met voedingstijden aan de haal. Flesje maken en zien wat ze op krijgt. Half 2 weer en half 5. Ben ik mooi op tijd voor de race morgen en op tijd in bed zo
Ons hele universum was in een hete, dichte staatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:21 schreef KoningWouter het volgende:
Het universum is gewoon een grote explosie. Alles gaat exponentieel met elkaar aan de haal.
Toen begon bijna veertien miljard jaar geleden de expansie, wacht
De aarde begon af te koelen, de autotrofen begonnen te kwijlen
Neanderthalers ontwikkelden gereedschap
We bouwden een muur (we bouwden de piramides)
Wiskunde, wetenschap, geschiedenis, het ontrafelen van de mysteries
Dat begon allemaal met de oerknal (knal)
Aangezien de dageraad van de mens eigenlijk niet zo lang duurt
Omdat elk sterrenstelsel in minder tijd werd gevormd dan het duurt om dit lied te zingen
Een fractie van een seconde en de elementen waren gemaakt
De tweevoeters stonden rechtop, de dinosauriërs ontmoetten allemaal hun lot
Ze probeerden te springen, maar ze waren te laat
En ze stierven allemaal (ze vroren hun kont eraf)
De oceanen en Pangea, zie je zou niet willen zijn ya
In beweging gezet door dezelfde oerknal
Het begon allemaal met de oerknal
Het breidt zich steeds verder naar buiten uit, maar op een dag
Het zal pauzeren en de andere kant op gaan
Steeds meer naar binnen instortend, zullen we hier niet zijn, het zal niet zijn gehoord
Onze beste en slimste figuur dat het een nog grotere knal zal maken
Australopithecus zou echt ziek van ons zijn geweest
Debatteren over hoe we hier zijn, ze vangen herten (we vangen virussen)
Religie of astronomie (Descartes of Deuteronomium)
Muziek en mythologie, Einstein en astrologie
Het begon allemaal met de oerknalI'm surrounded by morons!
Dan moet ik diep graven in mijn koelkast.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Chocomel heeft niet mijn voorkeur.
Ik drink water, thee, koffie en Freeway Cola ZeroLach met een schone bips![]()
Slaap lekker Usertquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga met voedingstijden aan de haal. Flesje maken en zien wat ze op krijgt. Half 2 weer en half 5. Ben ik mooi op tijd voor de race morgen en op tijd in bed zo![]()
![]()
Niet verklappen dan dat Max toch gewonnen heeft ok? Maar succes man!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga met voedingstijden aan de haal. Flesje maken en zien wat ze op krijgt. Half 2 weer en half 5. Ben ik mooi op tijd voor de race morgen en op tijd in bed zoLach met een schone bips![]()
Goed verhaal, niet gelezen want zit aan bier.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ons hele universum was in een hete, dichte staat
Omdat elk sterrenstelsel in minder tijd werd gevormd dan het duurt om dit lied te zingen
Steeds meer naar binnen instortend, zullen we hier niet zijn, het zal niet zijn gehoord
Het begon allemaal met de oerknalLach met een schone bips![]()
Ik geloof dus niet zo in die oerknal. Althans niet zoals die wordt neergezet. Ik geloof in een big bang en een big crunch ad infinitum.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ons hele universum was in een hete, dichte staat
En natuurlijk fractalism waar ik een framework voor aan het maken ben samen met chatgpt.![]()
Alle cola is goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan moet ik diep graven in mijn koelkast.
Alcohol doe ik iig niet meer aan. Dat heeft mijn leven finaal verwoest.![]()
Heb altijd wel de koelkast vol met water met vleugje citroen. Dat drink ik constant.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Alle cola is goed.
Alcohol doe ik iig niet meer aan. Dat heeft mijn leven finaal verwoest.Lach met een schone bips![]()
Jawel, moet je maar op tijd zijn, gewoon rebels doorhalen. Maak je broer trotsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet verklappen dan dat Max toch gewonnen heeft ok? Maar succes man!
Is gewoon de intro song van big bang theory, door google translate heen gedonderd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet gelezen want zit aan bier.I'm surrounded by morons!
Nu uh!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, moet je maar op tijd zijn, gewoon rebels doorhalen. Maak je broer trots
Baseer je je geloof ook op wetenschap of alleen geloof en chatgpt?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geloof dus niet zo in die oerknal. Althans niet zoals die wordt neergezet. Ik geloof in een big bang en een big crunch ad infinitum.
En natuurlijk fractalism waar ik een framework voor aan het maken ben samen met chatgpt.I'm surrounded by morons!
Weet ik veel, ga zo'n lap tekst toch niet eens lezenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is gewoon de intro song van big bang theory, door google translate heen gedonderd.
Ook lekker. Vind water puur erg moeilijk om veel van te drinken. Af en toe een slokje smaak kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb altijd wel de koelkast vol met water met vleugje citroen. Dat drink ik constant.![]()
Probleem daarmee is dat het universum op grote schaal homogeen lijkt te zijn. Dus geen fractale patronen meer. Maar wie weet wat daar buiten nog is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Baseer je je geloof ook op wetenschap of alleen geloof en chatgpt?
Wetenschap gebruik ik wel maar we weten gewoon veel te weinig.![]()
Water is de bron van het leven, ook al zal Chatgpt betere opties hebben. Ik zou toch vooral water blijven drinken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook lekker. Vind water puur erg moeilijk om veel van te drinken. Af en toe een slokje smaak kan ik wel waarderen.
Gr, Gr,
FOK! AI botLach met een schone bips![]()
Yup maar cola is ook 99,999999% water.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Water is de bron van het leven, ook al zal Chatgpt betere opties hebben. Ik zou toch vooral water blijven drinken.
Gr, Gr,
FOK! AI bot
Water is super belangrijk idd.![]()
Weet je wat ook belangrijk is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup maar cola is ook 99,999999% water.
Water is super belangrijk idd.Lach met een schone bips![]()
Da's het mooie van wetenschap.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probleem daarmee is dat het universum op grote schaal homogeen lijkt te zijn. Dus geen fractale patronen meer. Maar wie weet wat daar buiten nog is?
Wetenschap gebruik ik wel maar we weten gewoon veel te weinig.I'm surrounded by morons!
Tetten!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat ook belangrijk is?
Zeker, wetenschap is fantastisch. Ben echt super madquote:dat er van die woke lui zijn die wetenschap gebruiken voor politiek.
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Water is de bron van het leven, ook al zal Chatgpt betere opties hebben. Ik zou toch vooral water blijven drinken.
Gr, Gr,
FOK! AI bot
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is zo, daarom zelf filosoferen over de samenstelling van het universum en wat er is en waarom het er is. en dat het er altijd geweest is en altijd zal blijven zijn etc.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wetenschap van nu is over 10 jaar achterhaald, zo werkt de historie.![]()
Dat is dus geen wetenschap maar een filosofie die jij aanhangt? Is ook nilks mis mee, maar eeuwen van veranderingen maken het wel een feit dat een filosofie en ook wetenschap geen kut wetenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zo, daarom zelf filosoferen over de samenstelling van het universum en wat er is en waarom het er is. en dat het er altijd geweest is en altijd zal blijven zijn etc.
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Maar wij gaan echt never nooit niet kunnen begrijpen hoe deze shit in elkaar zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is dus geen wetenschap maar een filosofie die jij aanhangt? Is ook nilks mis mee, maar eeuwen van veranderingen maken het wel een feit dat een filosofie en ook wetenschap geen kut weten![]()
Ja welterusten gvd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
En niemand niet, en heeft het daarom zin om je daar nog druk over te maken? Ik doe dat al lang niet meer. Het zal mijn tijd wel duren. Leef gewoon happy en denk niet teveel na.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Maar wij gaan echt never nooit niet kunnen begrijpen hoe deze shit in elkaar zit.Lach met een schone bips![]()
Tv kijken in bed is toch wel lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeft er überhaupt iets zin?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En niemand niet, en heeft het daarom zin om je daar nog druk over te maken? Ik doe dat al lang niet meer. Het zal mijn tijd wel duren. Leef gewoon happy en denk niet teveel na.
NOPE
Gewoon lekker laten gaan en genieten is mijn credo.![]()
Dat dus, denk er niet over na!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeft er überhaupt iets zin?
NOPE
Gewoon lekker laten gaan en genieten is mijn credo.Lach met een schone bips![]()
Doe er wat aan!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind het leuk om te doen, daar is toch niets mis mee?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat dus, denk er niet over na!![]()
Neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, daar is toch niets mis mee?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is liefquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:46 schreef KoningWouter het volgende:
Enige troef die ik in huis heb is mijn bewustzijn.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja lig al een paar uurtjes hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Fijn dat je er weer bent, lig je in bed nu?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij bent ook liefWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hm. Ja, nou. Wat moeten we dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik niet.... totaal hopeloos....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mountainbiken denk ik.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon de wereld is KUT roepen? Dat een optie? Of beter, let it go, let it go..... En blij zijnquote:
Dat is ook niet veel beter hèquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon de wereld is KUT roepen? Dat een optie? Of beter, let it go, let it go..... En blij zijn
Ik heb echt een hekel aan die film, eigenlijk. En zeker aan dat liedje
Maar…. Ik heb dorst.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh…. Dan bedenk ik wat anders om te doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt spannend. Lekker de natuur in.
Wordt het niet mokerkoud morgen dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je vriendin?quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: