SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Is ook bij Emirates, na poos vervallen ze de miles die je gespaard hebt. Maar paar dollar en good to goquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even opgezocht wat dat was, in 2018 moest je airmiles ineens gaan verzilveren. Een heleboel mensen boos....Lach met een schone bips![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar genoeg stapjes zetten voor een 3000 kcal cheatday is blijkbaar niet de bedoeling ofzoI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hertog jan weiznerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij is er iets mis met me, heb nu al zin om morgen weer te gaan zwemmen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Plezier beste ier
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lopen is ook een soort van rust.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat ik rust moet nemen ofzoI'm surrounded by morons!
Nog niet klaar mee!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijne dag Moon!
Heb je de Notre Dame al gebouwd?![]()
Ondertussen spelen wij HitsterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is heerlijk man. Ik had dat ook toen ik nog zwom.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is er iets mis met me, heb nu al zin om morgen weer te gaan zwemmen.
Nu gooien ze hier het zwembad tot juli dicht.![]()
* Fogel kijkt op horloge en zegt correct.quote:I'm surrounded by morons!
Het is geweldig dat de verrassing gelukt isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, was ook echt flabbergasted, kostte ook 15 tot 20 minuten alles uit te pakken en te bekijken. Echt totaal niet verwacht. Warm bad gevoel enzulks![]()
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel kijkt op horloge en zegt correct.gelukkig
![]()
Hitler in een hipster.quote:I'm surrounded by morons!
Zijn geen spelletjes van denk ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een soort risk met ssers dan?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zwom je wedstrijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is heerlijk man. Ik had dat ook toen ik nog zwom.
Nu gooien ze hier het zwembad tot juli dicht.
Ik alleen maar omdat mijn arts niet moet zeuren
Nah ik deed het voor mijn geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwom je wedstrijden?
Ik alleen maar omdat mijn arts niet moet zeuren
Zwemmen is echt super goed voor je. Echt klasse dat je dat bent gaan doen!![]()
Dat klinkt nog best leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Secret_HitlerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, toch wel knap hoe niemand zich verluld heeft. Maar nu mag het: hoe dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is geweldig dat de verrassing gelukt is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Super gaaf! Is ook best een grote set volgens mij.maar heel leuk
![]()
Jaaaaaa.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, toch wel knap hoe niemand zich verluld heeft. Maar nu mag het: hoe dan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:54 schreef _UserName_ het volgende:
Vandaag stonden vrij onverwachts @:DJMO en @:Rob voor de deur met een kraam"cadeautje", en overhandigden mij en vrouwlief een "doosje". In het het geheim, de achterkamer van FOK! en geheel achter mijn rug om, terwijl ik 0 in de gaten had, hebben een aantal van jullie voor elkaar gekregen wat niet snel lukt: mij stil krijgen..
@:Dotteke
@:maily
@:ToT
@:JustinK
@:gebrokenglas
@:KoningWouter
@:devzero
@:sinterklaaskapoentje
En vooral @:DJMO en @:Rob
Heel erg super bedankt voor dit mooie cadeau en de kaartjes. Jyske, vrouwlief en ik gaan er van genieten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er zo van kunt genieten Moontje! Heb ik ook, ben al 3 weken bezig met de toren van Orthanc.quote:![]()
Ben nog boos dat @DJMO mij niks gevraagd heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, toch wel knap hoe niemand zich verluld heeft. Maar nu mag het: hoe dan?
Lach met een schone bips![]()
Ah, dat kan ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah ik deed het voor mijn geestelijke gezondheid.
Zwemmen is echt super goed voor je. Echt klasse dat je dat bent gaan doen!
Ben vorige maand begonnen, rustigaan met 500 meter. Nu zit ik op 1km en vandaag dat binnen 40 minuten gedaan, doel is binnen 30. Daarna zien we wel weer of ik verder of meer ga zwemmen, het moet leuk blijven, en realistisch.I'm surrounded by morons!
Ik stuur je even een dm.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Superlief![]()
En waarom heeft niemand mij iets gevraagd mee te doen??Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben nog boos dat @:DJMO mij niks gevraagd heeftmij werd ook niks gevraagd
selectief groepje blijkbaar
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat @:DJMO binnenkort weer voor de deur staat![]()
![]()
![]()
Super nicequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo van kunt genieten Moontje! Heb ik ook, ben al 3 weken bezig met de toren van Orthanc.![]()
![]()
Ja, er komt een tweede lading spulletjes aanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
Ik denk dat @:DJMO binnenkort weer voor de deur staat
Dat sowieso man.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook.
Ben vorige maand begonnen, rustigaan met 500 meter. Nu zit ik op 1km en vandaag dat binnen 40 minuten gedaan, doel is binnen 30. Daarna zien we wel weer of ik verder of meer ga zwemmen, het moet leuk blijven, en realistisch.
Zwemmen vind ik echt heerlijk.
Lekker even loslaten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: