Wat je zegt klopt, maar in het Franse systeem zal er waarschijnlijk minder snel gekozen kunnen worden voor een kandidaat op uiterst links of rechts. Maar ook dat is een risico.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Vooral dat Macron er straks niet meer is. En we niet weten wat voor figuur we dan krijgen.
Ik zou niet vertrouwen op een Le Pen.
Leuke meme, maar nee, sorry.quote:
ik heb dat ook nooit gesteldquote:Op zondag 16 maart 2025 01:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Leuke meme, maar nee, sorry.
Ik heb nooit gezegd dat we niet om VS hardware heen kunnen.
Ik stel jouw de vraag of je je uberhaupt realiseert dat dat ooit een ding kan zijn.
En daar reageer je nogal allergisch op.
Je bent nog niet zo ver.
Geeft niet
waar stel ik hetquote:
Ja,quote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 01:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik begon met dat we nooit om big brother the us heen konden?
Waar dan.
nee jij begon met dat 'mensen zoals jij'quote:
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, maar in het Franse systeem zal er waarschijnlijk minder snel gekozen kunnen worden voor een kandidaat op uiterst links of rechts. Maar ook dat is een risico.
Maar ik ben geen fan van al die Franse "fratsen", ook zij hebben een geschiedenis van uit de navo stappen om er later weer in te gaan, in 2022 melden (toen Poetin serieus dreigde met kernwapens) dat de Fransen alleen kernwapens gebruiken als Frankrijk wordt bedreigd, het continu proberen om van Franse schulden (Noord) europese schulden te maken. En over hun wapensystemen valt ook nog wel wat te zeggen, maar daar heb ik minder kaas van gegeten en is minder relevant ook.
Een kleine kern van Duitsland, Denen, Polen, en wij is meer dan genoeg. We delen ook dezelfde waarden.
Want het beste waar jij mee komt is: we hebben nu eenmaal die contracten voor die F-35,quote:Op zondag 16 maart 2025 01:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij begon met dat 'mensen zoals jij'
lees het nog een keerquote:Op zondag 16 maart 2025 01:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want het beste waar jij mee komt is: we hebben nu eenmaal die contracten voor die F-35,
Moeten we gewoon braaf uitzitten,
"alea iacta est"
Is het nog een optie dat we ASAP overgaan naar een europees 5th gen vliegtuig?
Ongeacht die contracten...?
Dat is eigenlijk met alles wel zo. Door velen wordt ervaren alsof Trump de EU naait. Punt is dat de EU al langer hinder ervaart van alle buitenlandse escapades van de Amerikanen. Alleen Trump gaat lomp te werk.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Na dit gedoe met de VS is het mij wel duidelijk dat het niet slim is om op 1 land te vertrouwen.
Beter regelen we het zelf binnen EU-verband met een select groepje.
Ik weet nog niet in welke vorm, maar ik ben van mening dat de EU veel meer 1 eenheid moet gaan worden. Dat we veel meer een speler worden, in plaats van bespeeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk met alles wel zo. Door velen wordt ervaren alsof Trump de EU naait. Punt is dat de EU al langer hinder ervaart van alle buitenlandse escapades van de Amerikanen. Alleen Trump gaat lomp te werk.
Ik zou er wel voor open staan om veel kleine tactische kernwapens te ontwikkelen. Goedkoop, effectief, goed voor je deterrence, en je hoeft niet de hele maatschappij te gaan militariseren.
En dat is ook niet relevant.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lees het nog een keer
ik heb het woord contract letterlijk nul keer gebruikt
quote:Op zondag 16 maart 2025 00:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Begint voor mensen zoals jij, te dagen,
Dat big brother the united states,
Onze big brother niet meer is?
quote:Op zondag 16 maart 2025 01:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat is ook niet relevant.
Tenzij jij persoonlijk bij de acquisitie van de klu werkt.
Relevant is:
[..]
beetje raar gesprekje zoquote:Op zondag 16 maart 2025 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
is het nooit geweest
mensen zoals jij zagen dat alleen niet
quote:
Nog even en Rutte stelt dat Poetin zelfs niet zijn auto fout heeft geparkeerd..quote:“It’s normal if the war would have stopped for Europe somehow, step by step, and also for the U.S., step by step, to restore normal relations with Russia," Rutte said in an interview with Bloomberg on Friday.
Mss ff focus op:quote:
Je hebt geen f*ckin idee mbt 'mensen zoals ik'.quote:mensen zoals jij zagen dat alleen niet
jij hebt geen f*cking idee mbt 'mensen zoals ik'quote:Op zondag 16 maart 2025 01:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss ff focus op:
[..]
Je hebt geen f*ckin idee mbt 'mensen zoals ik'.
Maar context is een ding.quote:Op zondag 16 maart 2025 01:48 schreef sp3c het volgende:
toch begon je ermee, dan moet je niet huilen als ik verder ga over mensen zoals jij
niemand zegt dat je iemand dat idee hebt gegevenquote:Op zondag 16 maart 2025 01:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar context is een ding.
Waar heb ik, wie, ooit het idee gegeven, dat wij niet zonder us materiel kunnen...?
Of zijn we of het kinderlijke niveau aangeland dat als ik ergens, "mensen zoals" zeg, het prima is om dat op welk deel onderwerp dan ook te projecteren....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |