Daarom 'rechts'. Ben het ook niet eens met op dit moment voornamelijk de touwtjes in handen heeft in Brussel. Maar militaire macht is nu prioriteit nummer 1 (en dat zie ik graag met een coalitie van de welwillende), en dan moet er naderhand een rechtse, culturele verschuiving komen binnen de EU.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Op economisch gebied en het waarborgen van de soevereiniteit blijf ik skeptisch om Brussel de touwtjes in handen te geven, maar het is in deze wereld meer dan ooit van belang om een militaire macht op te bouwen.....
Eens...Ik denk dat het opzetten van de "Coalitie van de Welwillende" een strategisch zeer goede actie is, hiermee zet je alle Putininvloeden direct buitenspel, na deze actie zie je ook dat Orban eigenlijk niets meer heeft klaargespeeld kwa dwarsliggen...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom 'rechts'. Ben het ook niet eens met op dit moment voornamelijk de touwtjes in handen heeft in Brussel. Maar militaire macht is nu prioriteit nummer 1 (en dat zie ik graag met een coalitie van de welwillende), en dan moet er naderhand een rechtse, culturele verschuiving komen binnen de EU.
Maar anti-EU is echt boomer. Ongelooflijk saai ook.
Absoluut.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:45 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Eens...Ik denk dat het opzetten van de "Coalitie van de Welwillende" een strategisch zeer goede actie is, hiermee zet je alle Putininvloeden direct buitenspel, na deze actie zie je ook dat Orban eigenlijk niets meer heeft klaargespeeld kwa dwarsliggen...
Gewoon nu nog de immigranten-discussie herhalen.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:55 schreef cosmosis het volgende:
Vance is echt het wanabee incompetente kleine broertje van Trump.....
[ x ]
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:01 schreef cosmosis het volgende:
Die berichten van een Peacekeeping force blijf ik vergezocht vinden...Zou dat leverage richting Rusland proberen te creeren?
[ x ]
Leuk gezegd hoor… maar het hokjes denken zit vooral bij de liberals. Iedereen die niet het dominante narratief napraat is een Poetin follower.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denken in links/rechts is helemaal niet rationeel en geeft eigenlijk alleen maar aan dat je de onderwerpen die je in die hokjes plaatst niet kan of wil begrijpen.
De Wijk zegt doe het niet. Waarschijnlijk meer een geruststellingsmacht dan een verdedigingsmacht die Rusland tegenhoudt als de stront de ventilator raakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:01 schreef cosmosis het volgende:
Die berichten van een Peacekeeping force blijf ik vergezocht vinden...Zou dat leverage richting Rusland proberen te creeren?
[ x ]
Dat het een hele grote stap voorwaards is om daadwerkelijk een troepenmacht in Oost-Oekraine te gaan stallen....Dit is 10 stappen moeilijker om te bewerkstelligen.....Kost een fortuin, riskeert binnenlandse onenigheid en dat voor iets wat nog steeds vervanjebed betreft....Een heel groot risico voor de zittende regeringen...quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Wijk zegt doe het niet. Waarschijnlijk meer een geruststellingsmacht dan een verdedigingsmacht die Rusland tegenhoudt als de stront de ventilator raakt.
De Wijk vindt elke maand iets anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Wijk zegt doe het niet. Waarschijnlijk meer een geruststellingsmacht dan een verdedigingsmacht die Rusland tegenhoudt als de stront de ventilator raakt.
Het is nog steeds afwachten wat die 'coalitie van welwillende' nou precies wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat het een hele grote stap voorwaards is om daadwerkelijk een troepenmacht in Oost-Oekraine te gaan stallen....Dit is 10 stappen moeilijker om te bewerkstelligen.....Kost een fortuin, riskeert binnenlandse onenigheid en dat voor iets wat nog steeds vervanjebed betreft....Een heel groot risico voor de zittende regeringen...
Alles staat of valt bij Trump. Ik hoop dat die heel lang nog heel maf blijft doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:16 schreef cosmosis het volgende:
Zal na het debacle van Merkel en Scholz...Merz daadwerkelijk ons leiden naar een sterker Europa? Duitsland 3e economie van de wereld...Fingers crossed...What could go wrong lol
[ x ]
Als we ergens van op aan kunnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij Trump. Ik hoop dat die heel lang nog heel maf blijft doen.
X Æ A-12 for president 2064quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als we ergens van op aan kunnen
[ afbeelding ]
Mwau. Kans is ook best groot dat Trump juist vrij snel weer richting ons komt. Want alles wat hij doet heeft zoveel nadelen voor de VS. Maar nadeel daarvan is dus dat 'wij' weer in slaap worden gesust.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Als we ergens van op aan kunnen
[ afbeelding ]
Hij ziet er al uit als een U S of A villain in wordingquote:
Turkije is uit het F35 programma gegooid omdat ze s400 kochten van de Russenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:13 schreef cosmosis het volgende:
Alhoewel ik het er mee eens ben dat de F35 momenteel de top betreft is het zeer positief dat het narratief meer Europe georienteerd wordt...
[ x ]
Over paar jaar:quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hij ziet er al uit als een U S of A villain in wording
Zekers...Het in slaap sussen hangt dan ook veel meer af van de houding van Poetin.....Alhoewel ik momenteel een iets grotere hoop heb dat de opbouw van Europa nu wel doorzet....Er is te veel instabiliteit en grootmachten op het wereldtoneel om voor de EU om niet achter te blijvenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Kans is ook best groot dat Trump juist vrij snel weer richting ons komt. Want alles wat hij doet heeft zoveel nadelen voor de VS. Maar nadeel daarvan is dus dat 'wij' weer in slaap worden gesust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |