Ze zijn nog steeds kritisch naar de VS. Dat is juist het probleem. Ze zouden recht achter de navo en VS moeten staan en het presidentschap van Trump moeten accepteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:47 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Wat is precies het punt dat je wilt maken? Linkse mensen zijn over het algeem genomen altijd al zeer kritisch geweest naar de VS. Dat waren ze al lang voordat papa Trump mama Trump aan zijn paarsgepunte lans reigde met als resultaat oom Donald.
Mooi verhaal, Kameraad Lospedrosov.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds kritisch naar de VS. Dat is juist het probleem. Ze zouden recht achter de navo en VS moeten staan en het presidentschap van Trump moeten accepteren.
Dat die groep de VS nu beticht van banden met Rusland is belachelijk.
Ze zijn zelf communisten en wantrouwen de VS en dus de NAVO en alles waar we in het westen voor staan.
Ben je ook anti VS en NAVO dan?quote:
Ehmm,quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je ook anti VS en NAVO dan?
Je hoort dat veel, na een beetje druk over kosten heeft half nederland ineens communistische gedachten.
Denken in links/rechts is helemaal niet rationeel en geeft eigenlijk alleen maar aan dat je de onderwerpen die je in die hokjes plaatst niet kan of wil begrijpen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Anti Amerika zit nu bij de linkse broeders.
Het is een voldongen feit dat hoe ouder en wijzer je wordt hoe rechtser je gaat worden.
Rechts is de enige rationele denkwijze.
KISSquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denken in links/rechts is helemaal niet rationeel en geeft eigenlijk alleen maar aan dat je de onderwerpen die je in die hokjes plaatst niet kan of wil begrijpen.
Uiteraard. Begrijp ook niet dat mensen hier angst voor hebben. Rusland heeft immers niets te 'verkopen'.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:08 schreef cosmosis het volgende:
Russian attempts to destabilize Europe will be dammned!
[ x ]
Denk dat er weinig bang voor Rusland zijn....De samenwerking tussen dictatoriale regimes en daarbij de wens van de VS om zicht te ontwikkelen tot eenzelfde staat is wel enigzins verontrustend....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard. Begrijp ook niet dat mensen hier angst voor hebben. Rusland heeft immers niets te 'verkopen'.
Ja. Trump doet maffe dingen. Maar vind dat vooral treurig voor de Amerikanen zelf. Ofja, op dit moment vind ik dat 'nog' treurig. Maar als er niet een beetje verzet komt, is het al snel 'fafo'.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Denk dat er weinig bang voor Rusland zijn....De samenwerking tussen dictatoriale regimes en daarbij de wens van de VS om zicht te ontwikkelen tot eenzelfde staat is wel enigzins verontrustend....
Nou ja je werpt een democratische rechtstaat niet zomaar omver, alhoewel Trump een hoop probeert, acht ik de kans zeer klein dat hij het daadwerkelijk voor elkaar krijgt.....Toch is het makkelijk om een hoop schade aan de wereld te leveren in een korte tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Trump doet maffe dingen. Maar vind dat vooral treurig voor de Amerikanen zelf. Ofja, op dit moment vind ik dat 'nog' treurig. Maar als er niet een beetje verzet komt, is het al snel 'fafo'.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef cosmosis het volgende:
Het meest positieve aan deze hele oorlog, Europa wordt eindelijk wakker....byebye Orban...
[ x ]
Tenminste halen ze de 2% regel in tegenstelling tot een aantal andere NAVO leden...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:30 schreef theunderdog het volgende:
Stel dat Orban oprot, en Hongarije een president krijgt die meer pro-westen/EU is. Hoe zit het eigenlijk met hun economie en defensie?
Weet er nauwelijks iets van, omdat Hongarije met Orban voor mij een soort Rusland is.
Hopelijk ook het einde van anti-EU-rechts. Op naar Pan-Europa-rechts.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:36 schreef cosmosis het volgende:
Hongarije, Servie.....De Poetin invloed is aan het afbrokkelen...
[ x ]
Dan zal ook Hongarije moeten geloven aan de regels en wetten die de EU oplegt en dat zal lastig worden. Met Polen begon het ook allemaal voorbeeldig totdat ze het daar allemaal zelf gingen regelen na miljardensubsidies uit Europa te hebben ontvangen. Verder denk ik niet dat Hongaren zitten te wachten op dezelfde culturele verrijking die West-Europa ondergaat in hoog tempo. Die kijken wel uit daar in het Oosten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:30 schreef theunderdog het volgende:
Stel dat Orban oprot, en Hongarije een president krijgt die meer pro-westen/EU is. Hoe zit het eigenlijk met hun economie en defensie?
Weet er nauwelijks iets van, omdat Hongarije met Orban voor mij een soort Rusland is.
Ohhh. Dan blijven ze toch lekker weg? maar dan wel echt weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan zal ook Hongarije moeten geloven aan de regels en wetten die de EU oplegt en dat zal lastig worden. Met Polen begon het ook allemaal voorbeeldig totdat ze het daar allemaal zelf gingen regelen na miljardensubsidies uit Europa te hebben ontvangen. Verder denk ik niet dat Hongaren zitten te wachten op dezelfde culturele verrijking die West-Europa ondergaat in hoog tempo. Die kijken wel uit daar in het Oosten.
Op economisch gebied en het waarborgen van de soevereiniteit blijf ik skeptisch om Brussel de touwtjes in handen te geven, maar het is in deze wereld meer dan ooit van belang om een militaire macht op te bouwen.....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hopelijk ook het einde van anti-EU-rechts. Op naar Pan-Europa-rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |