SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker irritantWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja posten gaat wat traag, en die random pics enzo op de Frontpage laden traag in. Het gaat met ups en downs.![]()
Zal zo wel over zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gelequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
Welke slip zal ik vandaag aantrekken?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De anti slipquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:06 schreef KoningWouter het volgende:
Welke slip zal ik vandaag aantrekken?![]()
mooi schatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
oh die met pluche, ja die zit wel lekker jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fijne vent is het ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat @:AardappelSchotel jou ook mist![]()
Vinkje was er al weer even, maar de musjes hebben hem/haar weg gejaagd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja weet nietquote:
Denk t
Voelt alsof het 2 uur
Denk omdat ik heeeeeeel veeeeeel heb gedroomd
Alsof ik in n videogame zatTrust nobody![]()
Dat zijn de betere dromenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet
Denk t
Voelt alsof het 2 uur
Alsof ik in n videogame zat![]()
![]()
Hey KW, hoe is het nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja weet niet
Denk t
Voelt alsof het 2 uur
Alsof ik in n videogame zat![]()
![]()
Hey Dot!quote:
Ja wel oke eigenlijk, stuk beter dan de afgelopen dagen. Heb vannacht ook heerlijk geslapen.
Hoe is het met jou?![]()
Owquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was wel vermoeiend en eng eigenlijk![]()
![]()
Douchese en veel plezier!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Nu ga ik echt even douchen. Moet over een half uurtje bij vaders zijn voor een kop koffie.![]()
![]()
O fijn te horen, wat goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Dot!
Ja wel oke eigenlijk, stuk beter dan de afgelopen dagen. Heb vannacht ook heerlijk geslapen.
Hoe is het met jou?
Hier alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hongerquote:
Goed plan!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja straks mag nu niet etenquote:en niet drinken
Oh.. dan maar ff wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja straks mag nu niet etenen niet drinken
Douche zequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
Nu ga ik echt even douchen. Moet over een half uurtje bij vaders zijn voor een kop koffie.Trust nobody![]()
Ok, dat respecteer ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Rob het volgende:
[..]
zou kunnen maar uit veiligheidsoverwegingen doe ik dat niet![]()
ik ben zelf nl niet te vertrouwen als ik wat lekkers in de auto heb wat later weer zorgt voor maag en darmkrampen.
Dat is niet handig onderweg op de snelweg![]()
![]()
Nou de was-bom is ontploft.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vulfpeck
Zit hun hele discografie te luisteren, wat is dat funky as fuck
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ben uit frustratie het huis gaan poetsen. Straks misschien even een rondje lopen of zo. Maar voor ik weg kan moet ik op de boodschappen wachten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De wasbom... als in.. dat gedoe met je man?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ben uit frustratie het huis gaan poetsen. Straks misschien even een rondje lopen of zo. Maar voor ik weg kan moet ik op de boodschappen wachten.
What happened?Trust nobody![]()
Ja, ik was aan het vouwen. Al om 07:15..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De wasbom... als in.. dat gedoe met je man?
What happened?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo dan.... Met deuren smijten en boos doen omdat jij iets vraagt? DamnWell, life can be a riot
Ja nou, dit heb ik in 10 jaar nog niet meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij heeft nu de wasmand met was en al in de kast gepropt onder m’n jurken. Die wasmand is kapot, en dat plastic is scherp. Ik hoop echt dat het m’n jurken niet beschadigd heeft. Ben nog niet gaan kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ja nou, dit heb ik in 10 jaar nog niet meegemaakt.Heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap wel dat je op een gegeven moment irritaties krijgt en misschien een x je stem verheft, maar dit is behoorlijk overdreven wel..Well, life can be a riot
Goed hoorquote:vroeg op, nu even broodje rookworst lunchen en zo rusten, vanmiddag weer kraambezoek
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
SOW @hemarookworst Ben jij oke?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoorvroeg op, nu even broodje rookworst lunchen en zo rusten, vanmiddag weer kraambezoek
Well, life can be a riot
Jap ik vroeg nog, kan je je niet een beetje beheersen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heftig.
Snap wel dat je op een gegeven moment irritaties krijgt en misschien een x je stem verheft, maar dit is behoorlijk overdreven wel..
NEE DAT KAN IK NIET NU!!![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het vouwen. Al om 07:15..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pfffffffquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap ik vroeg nog, kan je je niet een beetje beheersen.
NEE DAT KAN IK NIET NU!!
Well, life can be a riot
Altijd klote zulke dingen kat.. hopelijk draait hij bij en kan je het er later over hebben nog, als je er behoefte aan hebtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:01 schreef Lovely het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet goed hoe ik ermee moet omgaan want dit is nooit gebeurd eerderquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:03 schreef _UserName_ het volgende:
Altijd klote zulke dingen kat.. hopelijk draait hij bij en kan je het er later over hebben nog, als je er behoefte aan hebtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik snap echt wel dat je in een relatie wel eens je cool kan verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wat er gebeurt bij jou Moeraskat.
Heftig dit..Well, life can be a riot
Hopelijk als je 't even laat rusten kan je er normaal over praten Moeras
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarschijnlijk is hij er zelf ook van geschrokken. Soms kun je je uit frustratie beter afreageren op de was en wasmand. Dan is het goed dat hij even weg is en er waarschijnlijk ook over nadenkt en hopelijk kun je het straks uitpraten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik ermee moet omgaan want dit is nooit gebeurd eerder![]()
Ja ik hoop eigenlijk dat hij straks normaal binnenkomt en gewoon sorry zegt.
Zoveel agressie trainingen op werk gehad. En meegemaakt.
Maar dit grijpt me heel anders aan. Stom.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stond dat ding gewoon door te scheuren hè. Leek de hulk wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij er zelf ook van geschrokken. Soms kun je je uit frustratie beter afreageren op de was en wasmand. Dan is het goed dat hij even weg is en er waarschijnlijk ook over nadenkt en hopelijk kun je het straks uitpraten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat het je anders aangrijpt is heel normaal. Hij staat iets dichter bij je dan iemand van je werk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
Maar dit grijpt me heel anders aan. Stom.Well, life can be a riot
Mja is ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat het je anders aangrijpt is heel normaal. Hij staat iets dichter bij je dan iemand van je werk.
Nou goed, nu aan iets anders denken
Niks stoms aan het is je echtgenoot, dat komt toch anders over dan iemand van een cursus agressie trainingen..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
Maar dit grijpt me heel anders aan. Stom."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:04 schreef Grotetijd het volgende:
Ik snap echt wel dat je in een relatie wel eens je cool kan verliezen.Oef …SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wat er gebeurt bij jou Moeraskat.
Heftig dit..
Ja dat kloptWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, maar ook in het werkveld. Maar goed, dat is ook anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niks stoms aan het is je echtgenoot, dat komt toch anders over dan iemand van een cursus agressie trainingen..
Alleen had het niet verwacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In ieder geval er over praten, hier, met hem of evt hulpverlening. Sowieso niet opkroppen. Hopelijk blijft het bij een keerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik ermee moet omgaan want dit is nooit gebeurd eerder
Ja soms overkomen die dingen je. Maar hoe ga je er daarna mee om is de hamvraag.quote:Well, life can be a riot
Eerst zien hoe hij zich opstelt straksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja soms overkomen die dingen je. Maar hoe ga je er daarna mee om is de hamvraag.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het vouwen. Al om 07:15..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eerst zien hoe hij zich opstelt straks![]()
![]()
Niet stom. Bij jou speelt er ook veel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
Maar dit grijpt me heel anders aan. Stom.
Hoop dat kitten er niet teveel van heeft meegekregen.
En dat je samen met kater even kunt gaan zitten om er over te praten.![]()
![]()
Nee die was benedenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Niet stom. Bij jou speelt er ook veel.
Hoop dat kitten er niet teveel van heeft meegekregen.
En dat je samen met kater even kunt gaan zitten om er over te praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt! Maar (1) het is ons nog wat te fris, (2) vrouwlief is nog herstellende en (3) woensdag zijn we 15 jaar samen. Conclusie: dan maken we ons eerste gezinsuitje dichtbij om dat te vieren, herinneringen maken!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ha! Ik las dat ze lekker mee naar buiten mag![]()
Het is frisThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat zeg ik toch godverredomme toch!?quote:
ter ere aan Lau van TinyTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja het is niet anders he'quote:
Wel goed voor de lijn
Jasje aan, kruikje in bed kan makkelijk hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt! Maar (1) het is ons nog wat te fris, (2) vrouwlief is nog herstellende en (3) woensdag zijn we 15 jaar samen. Conclusie: dan maken we ons eerste gezinsuitje dichtbij om dat te vieren, herinneringen maken!
Ik had ze met vorst in de zon staan buiten met een kruikjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah lekker hoor. Lekker zonnetje erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt! Maar (1) het is ons nog wat te fris, (2) vrouwlief is nog herstellende en (3) woensdag zijn we 15 jaar samen. Conclusie: dan maken we ons eerste gezinsuitje dichtbij om dat te vieren, herinneringen maken!![]()
![]()
Is ook, maar punt 2 en 3 zijn er ook nogquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jasje aan, kruikje in bed kan makkelijk hoor
Ik had ze met vorst in de zon staan buiten met een kruikje
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Woensdag 14 graden idd, lekker hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah lekker hoor. Lekker zonnetje erbij.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
4 zakken potgrond meeslepen op de fiets was mss iets teveelTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ligt eraan hoeveel liter, maar lijkt me inderdaad wel een uitdaging.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
4 zakken potgrond meeslepen op de fiets was mss iets teveel![]()
Totaal 120 liter. Kleine uitdaging maarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel liter, maar lijkt me inderdaad wel een uitdaging.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ooh joh
Well, life can be a riot
Misschien als de FA's een keertje hun mail checken. één keertje je mail checken in 3 dagen zou opzich wel te doen moeten zijn, maar jaquote:![]()
Met name door de wind komt het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch godverredomme toch!?
ter ere aan Lau van TinyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alle planten weer blij met pokon
Ik heb geluncht met erwtensoep met mijn gelijknamige ingrediëntquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Misschien als de FA's een keertje hun mail checken. één keertje je mail checken in 3 dagen zou opzich wel te doen moeten zijn, maar ja
Lekker!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb geluncht met erwtensoep met mijn gelijknamige ingrediëntWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: