quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]dat is snel welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yupquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Droopie het volgende:
Begrijp ik het nu goed, dat er 4 mensen in de gameroom zitten wie het laatst blijft krijgt vrijstelling en de mensen daarvoor geld wat er ligt (wat ze mogen kiezen)
[..]Zo te zien heeft Axel met zijn raam open geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Axel met zijn raam open gereden
Dat zal wel weer vroeg slapen worden dan voor onsquote:
Ja dat denk ik ook. Wie er nu nog zit die wil niet opgevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen gameroom meer, gaat lang duren vrees ik ....
ik heb dat allang opgegeven , ik snap daar niets vanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan het alleen niet vinden, alleen deze foto, denk dat het al afgelopen is
was blijkbaar niet zo gezellig in het cafe waar hijquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb dat allang opgegeven , ik snap daar niets van![]()
[..]Ja jammer dat ik dat gemist heb. Hopelijk ergens een opname. Leuk zo snel na de exit iemand in zo’n live.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Dan speel ik graag eens 'n potje poker tegen jouquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben daarin anders en zou het van wie dan ook een vieze streek vinden. Gok dat ik vast niet de enige ben
Heb ook nog steeds geen favoriet echt dit jaar trouwens.
Nou niet ik......hoor het morgen wel....nog ff en dan duik ik mijn bed in......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja
En oh, ik realiseer me door jouw vraag: het kan nu misschien wel UREN duren voor de volgende opgeeft en naar buiten komt.
Wie zet hardst door om tot de laatste te blijven zitten....
Alsjeblieft niet zeg, hopelijk zorgt iemand wel tussendoor voor het been van Jane,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zal wel weer vroeg slapen worden dan voor ons
Die lui komen er meestal behoorlijk snel uit.
Stel Jordy komt pas morgen om 10.00 uur als laatste naar buiten dan mag ie winnen ook
Daar was hij nog in studio gebouw…quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was blijkbaar niet zo gezellig in het cafe waar hijwilde gaan drinken
Steken wel alleen Nederlandse vlaggetjes in de kaas & de worst...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef chufi het volgende:
Die voorraden drank zijn altijd zo ZUNUG afgemeten ... Komt @:BB ut Zeeland ?
ja die gaan daar gewoon liggen pitten tot iemand echt naar de wc moetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja
En oh, ik realiseer me door jouw vraag: het kan nu misschien wel UREN duren voor de volgende opgeeft en naar buiten komt.
Ik denk dat er morgenochtend nog steeds mensen zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het wel lekker, zolang ze Lady Gaga blijven draaien, blijf ik wel zitten, denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou niet ik......hoor het morgen wel....nog ff en dan duik ik mijn bed in......
scherpquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Steken wel alleen Nederlandse vlaggetjes in de kaas & de worst...
En Pootje dacht dat het de Franse vlag wasquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Steken wel alleen Nederlandse vlaggetjes in de kaas & de worst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |