SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy heeft gezegd dat hij haar mee naar de finale neemt. Die twee zijn daarvan overtuigd.
Lady Gaga heeft net persoonlijk die 20K in de Decision Room gedropt in ruil voor promotie van haar nieuwe album denk ikquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft net persoonlijk die 20K in de Decision Room gedropt in ruil voor promotie van haar nieuwe album denk ik![]()
Staat nu sigaretje te roken met Axel op stream 3.
[..]
Lady Gaga heeft net persoonlijk die 20K in de Decision Room gedropt in ruil voor promotie van haar nieuwe album denk ik![]()
Haha Jolien zegt het net ook: Lady Gaga heeft gesponsord dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijkt het idd op jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Droopie het volgende:
Begrijp ik het nu goed, dat er 4 mensen in de gameroom zitten wie het laatst blijft krijgt vrijstelling en de mensen daarvoor geld wat er ligt (wat ze mogen kiezen)
Zoiets ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Droopie het volgende:
Begrijp ik het nu goed, dat er 4 mensen in de gameroom zitten wie het laatst blijft krijgt vrijstelling en de mensen daarvoor geld wat er ligt (wat ze mogen kiezen)
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Droopie het volgende:
Oh hahah had ik niet gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Haha Jolien zegt het net ook: Lady Gaga heeft gesponsord dit jaar.
jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja
En oh, ik realiseer me door jouw vraag: het kan nu misschien wel UREN duren voor de volgende opgeeft en naar buiten komt.
Wie zet hardst door om tot de laatste te blijven zitten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |