Pootje ja, wat je zeiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat ze geen zin hebben om daar uren te zitten voor jan met korte achternaam, omdat ze het toch niet verwachten te winnen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Goed voor de brandwondurine is steriel
Lekker naar de party! Common dit is geen party zo. Ohhhh die muziek 😠quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omdat ze geen zin hebben om daar uren te zitten voor jan met korte achternaam, omdat ze het toch niet verwachten te winnen
maar ze kunnen nu enkel een halve finale ticket winnen hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Pootje ja, wat je zei
Jolien hmm, ik denk dat zij wél denkt de finale te kunnen winnen. Maar ik vind Jolien de laatste tijd een beetje overmoedig worden en beetje te hard geloven dat ze niet kan naar huis gestuurd worden.
Alles Lady Gagaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
lekkere muziek wel, wie shazamt het even?
Ik ben daarin anders en zou het van wie dan ook een vieze streek vinden. Gok dat ik vast niet de enige benquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Iedereen heeft allang zijn of haar favoriet en gunt diegene het meeste geld. Dat gaat nu echt niet meer veranderen, ook niet aan de hand hiervan.
No guts, no glory
Nieuwe album Lady Gaga.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
lekkere muziek wel, wie shazamt het even?
Ze lijkt een beetje op haar....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef chufi het volgende:
Mocht ze willen Jolene dat ze Lady Gaga was
Jordy heeft gezegd dat hij haar mee naar de finale neemt. Die twee zijn daarvan overtuigd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:46 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Pootje ja, wat je zei
Jolien hmm, ik denk dat zij wél denkt de finale te kunnen winnen. Maar ik vind Jolien de laatste tijd een beetje overmoedig worden en beetje te hard geloven dat ze niet kan naar huis gestuurd worden.
Hallucinant dat Jolien aan BB vraagt om 20000 te delen door 5 !!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
We hebben het nu met meerdere al vaak herhaald, maar niet iedereen lijkt te lezen. Er komen ook veel posts om bij te houden, natuurlijk.
Euh, Jolien zegt dat veel mensen haar vergelijken met Lady Gaga?
LMAO girrrrrl.... Je komt nog niet tot aan de teen van Gaga! (sorry, my opinion, als ik van iemand fan ben, is het Gaga, en zeker niet van mensen in een BB-show zonder talent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |