Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja hoor. Daar gaat heel FB weer![]()
Zo voorspelbaar
Ashley ging er op de maandag uit tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar maakte dat allemaal minder uit volgens mij. Toen had je Glenn, Alice, Randy en Jimmy. 3x NL 1x BE. En 3x man 1x vrouw.
Ik doe er niet meer aan mee..flauwekulquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef tassie127 het volgende:
Insta melding: Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
#bigbrothernlbe
Deze keer denk ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmen![]()
Alles gaat naar Jordy
500 euro voor die skere boy kunnen we wel missenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar
ahumquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is @:freaky40? .. er is nog een discussie voort te zetten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Had BB nog iets gezegd over de brandwond van Jane ?
Ik ga ook niet eens stemmen. Compleet zinloosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmen![]()
Alles gaat naar Jordy
Ja dat was de 5e. Jimmy op de woensdag of donderdag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley ging er op de maandag uit toch
je kan stemmen tot de 16dequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagen
Alleen tijdens de silent disco krijgt een bewoner te horen dat er geld is verstopt
Andersom ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy gaat over lijken voor een vrijstelling
Nee script was al klaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Had BB nog iets gezegd over de brandwond van Jane ?
Ik denk dat iedereen in dat huis geleerd heeft om Pootje zijn taal te begrijpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grappige is.. mensen die ik ken die dialect thuis praten, doen moeite om verstaanbaar nederlands te praten wanneer ze met mensen zijn die geen dialect kunnen.
Dit een klein beetje in tegenstelling tot de Vlaamse bewoners in het huis.
Ik zei datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mazuru is ervoor dat spelers bewust andere spelers voedselvergiftiging bezorgen? Vind je niet Mazuru dat je haat hier te ver gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |