de CoS?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
wie zaten er vorige week nu zo te klagen
dat anderen in de kamer bleven?
Zonde hoor. Hij is nu door de moeilijkste periode van stoppen heen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel houdt er wel rekening mee dat hij gaat. Heeft ook vandaag ineens ontzettend zin in een sigaretje.
Axel lijkt er echt al vrede mee te hebben, dat hij eventueel naar huis gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel houdt er wel rekening mee dat hij gaat. Heeft ook vandaag ineens ontzettend zin in een sigaretje.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang het nog even kan![]()
[ afbeelding ]
Was toch door een paar met een spel gewonnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De beker die achter Peter staat. Wat een onzin beker is, maar een leuke souvenir
Spannondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:13 schreef Folies het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als Sharice eruit moet.
die gaat nergens heenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:13 schreef Folies het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als Sharice eruit moet.
Er staat iets op van personeelsuitje Big Brother of zo... geen idee wat de herkomst is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was toch door een paar met een spel gewonnen
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb de uitzending gezien op Videoland, was een Jordy promo vond ik
waar is @Ireth nu weer met de bitterballenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
20 minuten![]()
Pak je hapje
Pak je drankje.
Pleeg je plasje
Doen alsof pootje een scheet laatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet Mattie nu de bek van Jordie na met Cala Boca
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar is @:Ireth nu weer met de bitterballen
aah wat die is #teamkartel, alles natuurlijk al opgegeten
Das toch een broekrok, of hoe noem je dat ?quote:
[..]
Zal weer eens nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb de uitzending gezien op Videoland, was een Jordy promo vond ik
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef mazaru het volgende:
AXEL VRAAGT WIE ER LIMO WIL AAN IEDEREEN!
wowquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef mazaru het volgende:
o/quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef mazaru het volgende:
GATVERDAMME WAT EEN KLOOTZAKquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef mazaru het volgende:
Jane ziet er nog mooi uit in een vuilniszakquote:
Was dat niet met dat minigolf spel tijdens dat directeuren gedoe?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er staat iets op van personeelsuitje Big Brother of zo... geen idee wat de herkomst is.
met wc papierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we de avond al voorspellen? Jane hysterische huilbui in de suite ... Pootje troosten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb soms het idee dat Jordy de aandacht van Jolien best leuk vindt.
Dat was het ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was dat niet met dat minigolf spel tijdens dat directeuren gedoe?
Dan zie je niks meer van haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane ziet er nog mooi uit in een vuilniszak
[..]
ik denk inderdaad dat Jane vanavond flink zal moeten huilenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Kunnen we de avond al voorspellen? Jane hysterische huilbui in de suite ... Pootje troosten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
14 minuten![]()
Zet telefoon op stil
Sluit je partner op (wanneer je die hebt en die niet van BB houd)
Alles om optimaal te genieten van de spannende exitshow
Ik denk het ook. Haar enige maatje die weg gaat en zij die achterblijft in een giftige sfeerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat Jane vanavond flink zal moeten huilen
en hopelijk kan ze dat in de suite doen, lekker bij iedereen vandaan dit even verwerken.
flink huilen, en dan weer door
Makkelijke voorspelling wel toch. Maar logisch en begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
14 minuten![]()
Zet telefoon op stil
Sluit je partner op (wanneer je die hebt en die niet van BB houd)
Alles om optimaal te genieten van de spannende exitshow
5g.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zingen nog maar een liedje![]()
* Kodiak100 heeft nu al een hekel aan het hotel waar hij nu verblijft. De wifi is slecht![]()
![]()
Echt hè, ik zag ook een aantal dingen waarbij ik dachtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
de uitzending weten ze goed te knippen en plakken
Meer uitzending voor ons!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef Folies het volgende:
Zal hier zo wel rustig zijn. Las dat mensen niet naar de uitzending gingen kijken.
de live?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef Folies het volgende:
Zal hier zo wel rustig zijn. Las dat mensen niet naar de uitzending gingen kijken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zingen nog maar een liedje![]()
* Kodiak100 heeft nu al een hekel aan het hotel waar hij nu verblijft. De wifi is slecht![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwart wit thema zie ik
Smile, it's free therapy.
nou daar vergis je je goed in, TOP uitzending was het weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef Folies het volgende:
Nah..ik zet mijn film weer aan ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
10 minuten![]()
![]()
Grijp nu je kans
Pak je hapje
Pak je drankje
Bestel bitterballen
Nu kan het nog
Vond het nogal een vreemd geknipt geheel en een en al polarisatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar vergis je je goed in, TOP uitzending was het weer
Nee hoor, ik vind het daar nu niet giftig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Haar enige maatje die weg gaat en zij die achterblijft in een giftige sfeer
positief afsluitenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk dat ze nog even lol hebben met z'n 7-en
Hij stond er wel mooi bij ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:28 schreef Kissingbird het volgende:
Full moon party willen ze in het huis
Iedereen praat gewoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
axel hou eens 2 minuten je bakkes dicht zeg
Ja vorige week kon dat niet want toen was de sfeer geladen omdat dat kartel erop zat. Nu kan er gelachen worden blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef Willewa het volgende:
Mattheus gaat ergens tijdens de live opstaan en lopen zegt ie.
Mooi tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vorige week kon dat niet want toen was de sfeer geladen omdat dat kartel erop zat. Nu kan er gelachen worden blijkbaar.
quote:
Oh achja ik vind er niet zoveel van behalve wel grappig als ie dat doet. Vind zulke afspraakjes voor een live altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vorige week kon dat niet want toen was de sfeer geladen omdat dat kartel erop zat. Nu kan er gelachen worden blijkbaar.
maar Adatquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
het zou toch wat zijn als er niemand weggaat... geen idee of Axel dan nog zou willen blijven zoals Wicky wel deed
Ja hij doet maar. Ik zie er de lol ook niet van in, maar als hij daar blij van wordt...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Oh achja ik vind er niet zoveel van behalve wel grappig als ie dat doet.
kratje bier erin?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
Ze horen de auto die wordt voorgereden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
iedereen hoort het door zijn eigen roze gehoorapparaat
Dit programma moet een keer ophouden, laat er maar iemand verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef Adat231 het volgende:
het zou toch wat zijn als er niemand weggaat... geen idee of Axel dan nog zou willen blijven zoals Wicky wel deed
nee gaat prima zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Adat231 het volgende:
[..]
er blijven te vroeg te weinig mensen over.
Voor mij komt het gewoon een beetje over als een truth or (in dit geval) dare grapje. Beetje lollen moet kunnen imo. Vind zulke afspraakjes altijd wel grappig voor een liveshow en kijken of ze het dan durven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hij doet maar. Ik zie er de lol ook niet van in, maar als hij daar blij van wordt...
Jane is wel echt miss plastic fantastic. Nep haar, kleurlenzen.quote:
Doe maar kaasbittterballetje!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:36 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Pleur, iemand? Bakkie pleur? Snensie, pleur?
* greysbones kijkt bij Ireth, waar zijn de bitterballen gebleven?quote:
Het werd buiten beeld gehoudenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Voor mij komt het gewoon een beetje over als een truth or (in dit geval) dare grapje. Beetje lollen moet kunnen imo. Vind zulke afspraakjes altijd wel grappig voor een liveshow en kijken of ze het dan durven.
Zeker en zo is het ook, mensen spelen daar een spel dan ben je anders dan in het echhiequote:
Ja 5 minuten dus over 10 min weten we wie er weg moetquote:
oh op die fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 5 minuten dus over 10 min weten we wie er weg moet
Zullen we nooit weten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
‘Toevallig’ die van Jane. Toevallig genoeg past het bij z’n uitleg nu, maar als Jolien of Mattie een cheque van 4000 of meer had dan had ie natuurlijk alsnog die van Jane gepakt
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:41 schreef Willewa het volgende:
‘Toevallig’ die van Jane. Toevallig genoeg past het bij z’n uitleg nu, maar als Jolien of Mattie een cheque van 4000 of meer had dan had ie natuurlijk alsnog die van Jane gepakt
Het begint wel op te vallen. De uitzending is ook heel gekleurdquote:
Vraag was Op de persoon spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:42 schreef Ireth het volgende:
Axel speelt niet persoonlijk maar alleen tactisch
Mooiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
aaah dat hoofd van sharice
die verwachtte het echt niet
Ze hebben het zelfs zo bewerkt dat de nominaties geheel anders is verlopen dan het zou zijn geweest zonder hun bemoeienissen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het begint wel op te vallen. De uitzending is ook heel gekleurd
mooi hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ontlading bij sharice!!!!
(En ik zit hier met een brok in mijn keel om haar reactie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |